خوب  است برای درک بهتر موضوع امروزمان که تولید و ساخت یونولیت فشرده است، توضیح مختصری راجع به خود یونولیت بدهیم. درواقع یونولیت به صفحه هایی گفته می شود که در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه و تولید می شوند و در نهایت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

این صفحه های مستطیلی شکل که دارای وزن خیلی کمی هستند با نام های علمی همچون پلی استایرن، استایرفوم، فیبر سفید و … نیز شناخته می شوند. امروزه ورقه های یونولیت در صنایع مختلف حضور پررنگی دارند و به عنوان عایق برای رطوبت، صدا، دما و… کاربردی خارق العاده ای دارند.

این ورقه ها در انواع و اقسام مختلف با توجه به کاربردشان تولید می شود یونولت ورق فشرده یکی از انواع یونولیت هایی است که امروزه طرفداران زیادی در زمینه ی مختلف دارد . با ایران ورق همراه باشید تا به اتفاق هم صحبت بیشتری راجع به این موضوع داشته باشیم. همچنین جهت استعلام قیمت یونولیت پلاستوفوم فشرده لطفا با ما تماس بگیرید.

  یونولیت فشرده چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید و ساخت یونولیت فشرده بر خلاف خود یونولیت از وزن بسیار بالایی برخوردار است و دلیل آن بخاطر چگالی بالایی است که در ساخت آن بکار می رود. از این نوع یونولیت در زمینه های مختلفی اعم از مجسمه سازی، ماشین سازی، ساختمان سازی، انواع بسته بندی های مختلف و… استفاده می شود. البته کاربرد متفاوت تر  آن در زمینه ی عایق صدا می باشد.

این ماده بخوبی توانسته با ترکیب شدن با دو ماده ی دیگر با نام های پشم سنگ و فوم های آکوستیک که آن ها نیز جنبه ی عایق بودن را دارند به طرز قابل توجهی در زمینه ی صدا گیری مثمر  ثمر  واقع شود.

سخن نهایی …

یونولیت فشرده یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت ها می باشد این ماده با بهره گیری از حجم و چگالی بالا یکی از مناسب ترین گزینه برای عایق سازی می باشد. همچنین همانطور که در بحث کاربرد یونولیت در ساختمان سازی اشاره شد، انتخاب این ماده برای ساختمان سازی بهترین انتخاب است، چرا که با این اقدام هوشمندانه می توانید آسایش و آرامش را میهمان همیشگی خانه هایتان کنید. البته در آخر بهتر است این نکته را عرض کنیم که نام های یونولیت فشرده با توجه به تحمل میزان فشردگی شان انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...