یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) از کجا بخرم بهتر است و چه نکته هایی را باید در نظر گرفت؟ یونولیت ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند که در زمان خرید باید به تمامی موارد مختلف از جمله کیفیت یونولیت ها دقت نمایید.

یونولیت فشرده

بررسی ویژگی های یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن )

قبل از خرید یونولیت باید به تمام ویژگی های یونولیت ها به صورت کامل اشراف داشته تا بتوانید یونولیت مناسب و کاربردی خود را خریداری نمایید. یونولیتی مناسب است که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد. محصولات یونولیتی ساختار مکعبی شکل داشته و در حدود ابعاد ۲ متری ساخته می شود که برای عایق سازی سقف و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید اندازه های متفاوتی برای برش یونولیت وجود دارد که می توانید بر حسب سفارش خود از یونولیت با ابعاد دلخواه استفاده نمایید. مهم ترین ویژگی یونولیت، عایق بندی آن بوده که باید در زمان خرید حتما به عایق بودن آن در مقابل حرارت و صدا دقت نمایید. هرچه یونولیت از عایق بندی بهتری ساخته داشته باشد قیمت بیشتری داشته و کیفیت بهتری خواهد داشت.

قیمت یونولیت

عوامل مختلفی بر قیمت یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) تاثیر می گذارد که باید در زمان خرید یونولیت سقفی و ورق های یونولیتی به آن توجه نمایید. قیمت مواد اولیه، قیمت مواد خام، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل، هزینه های بسته بندی و غیره از ویژگی های یونولیت ها بوده که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تمامی موارد می‌ تواند بر قیمت یونیت ها تاثیر مستقیم داشته باشد.

برای این که بتوانید مقایسه بین یونولیت ها داشته باشید، می توانید از شرکت های برتر یونولیت ها استعلام قیمت نمایید. شرکت ایران یونولیت یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید محصولات ساختمانی و یونولیتی با کیفیت محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت یونولیت ها با شرکت ایران یونولیت در تماس بوده و استعلام قیمت نمایید.

قیمت یونولیت

خدمات فروش شرکت های یونولیت سازی

یکی از مواردی که در زمان خرید یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) باید به آن توجه نمایید، خدمات فروش شرکت های یونولیت سازی است. شرکت ها تلاش می کنند تا با قیمت های مقرون به صرفه محصولات خود را برای کاربران ارائه کنند. همچنین برخی از شرکت ها دارای شرایط فروش خاصی هستند که خرید یونولیت را با شرایط ویژه برای کاربران آسان می کند. قطعاً شرکت های سودجویی نیز در این میان وجود دارد که شما باید از کارخانجات و شرکت های معتبری یونولیت مدنظر را انتخاب و خریداری نمایید.

توجه به انواع یونولیت

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) در انواع مختلفی ساخته می‌شود که برای بخش های مختلف ساختمان و کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. یونولیت های ساخته شده از چگالی مختلفی برخوردار هستند و باید یونولیت ساخته شده دارای چگالی حداقل ۱۰ برای کسب مجوز های ساخت را دارا بوده و باعث عایق بندی حرارت و صدا شود. از یونولیت های منسجم یا فشرده برای کاربرد های هنری، بسته بندی محصول و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع یونولیت مورد استفاده در صنعت

یکی از محصولات پرکاربرد در امر ساختمانی، یونولیت های سقفی یا دیواری بوده  که می ‌توانید برای کاربرد های دیگر یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) اختصاصی را سفارش دهید. به عنوان مثال برای بسته بندی کالا می توان از یونولیت اختصاصی بر حسب طول و عرض یک جعبه مورد نظر استفاده نمایید.

انواع یونولیت مورد استفاده در صنعت

دانسیته های استاندارد در تولید یونولیت

یونولیت ها در دانسیته یا چگالی مختلفی تولید می شود که چگالی در واقع همان فشردگی یونولیت ها را نشان می دهد. هرچه چگالی یا دانسیته یونولیت بیشتر باشد، از قدرت بیشتری برخوردار بوده ولی وزن بیشتری خواهد داشت. یونولیت ها در دانسیته های مختلفی تولید می‌ شوند که هر یک دارای نام اختصاصی است که در ادامه اشاره می کنیم.

یونولیت معمولی در دانسیته 6 تا 9

یونولیت مواد خالص در دانسیته 10 تا 25

یونولیت فشرده در دانسیته 24 تا 40

یونولیت فوق فشرده در دانسیته 40 تا 80

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یونولیت و بهره مندی از مزایای خرید با شرکت ایران یونولیت در ارتباط باشید. بحث امروز ما در مورد نکات مهم در مورد یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) بود. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...