یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد چه مشخصاتی دارد؟ یونولیت ها به طور معمول در استاندار خاصی برای مصرف کنندگان تولید می شود. برای کسانی که قصد خرید یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد را دارند تا آخر مقاله با ما همراه باشند تا در مورد تکنیک های  تشخیص و خرید یونولیت صحبت نماییم.

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

تعریف یونولیت استاندارد

یونولیت استاندارد در واقع همان یونولیت فوم سقفی بوده که در کارخانجات تولید یونولیت ساخته می‌ شود و یکی از اولین تجهیزات عایق سازی ساختمان محسوب می شود. این محصول مصرف انرژی و انتقال حرارت را به صورت کاملاً محسوسی کاهش می دهد.

در زمان خرید باید به کیفیت ساخت یونولیت ها و ابعاد اندازه آنها نیز توجه نمایید. در ادامه اندازه های استاندارد یونولیت یا فوم سقفی را مورد بررسی قرار می دهیم.

فرایند تولید یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد

یونولیت ها پس از طی فرآیند تولید پلی استایرن ها به وجود می آیند. در واقع گرانول های جامد که به شکل کره های گرد هستند. شرکت و کارخانه های یونولیت سازی با دستگاه‌ های مختلفی فشرده شده تا تبدیل به یونولیت مورد نظر شود. هرچه فشار تراکم و چگالی یونولیت بیشتر باشد از استحکام و قدرت کافی برخوردار است.

یونولیت های استاندارد دارای ابعاد و چگالی مشخصی است که باعث قیمت مقرون به صرفه آن ها می‌ شود. در تمام کارخانجات داخلی و خارجی کشور از این روش برای تولید یونولیت استاندارد یا فوم سقفی استفاده می شود.

مزایا و ویژگی های فوم سقفی یا یونولیت و پلاستوفوم (پلی استایرن) استاندارد

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد به عنوان جایگزین آجر و بلوک های سفالی یا سیمانی بوده که هزینه های تولید را به صورت محسوسی کاهش می دهد. به جای استفاده از ۱۰ عدد بلوک سفالی می توانید از یک بلوکه یونولیتی استاندارد استفاده نمایید. یونولیت ها ضایعات و پِرت آنچنانی نداشته و دیگر نیازی به صرف هزینه های ضایعات نخواهد بود.

استفاده و نصب یونولیت با توجه به وزن فوق العاده سبک آن، آسان بوده و باعث می شود سرعت عمل ساخت و ساز افزایش یابد. این روش یکی از روش های ذخیره انرژی و بهینه ‌سازی مصرف سوخت است. یونولیت ها به عنوان عایق عمل می کنند و از نفوذ رطوبت، سر و صدا و گرما و سرما جلوگیری می کنند. حمل و نقل آن نیز به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود.

مزایا و ویژگی های فوم سقفی یا یونولیت و پلاستوفوم (پلی استایرن) استاندارد

مقاومت یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد

ایمنی یکی از موارد مهمی است که در زمان دریافت مجوز های ساخت و ساز به آن توجهات بسیاری می ‌شود. در زمان دریافت سند واحد های مسکونی باید تمام استاندارد های ایمنی رعایت شود. یونولیت ها حدود ۲۰ دقیقه در مقابل آتش سوزی مقاومت داشته و در صورت آتش سوزی به صورت طولانی مدت شود باعث آب شدن یونولیت ها می شود.

اگر از یونولیت جنس مرغوبی در خرید بلوک های ساختمانی استفاده کنید، در برابر آتش سوزی مقاوم تر خواهد بود.

پس در نتیجه کیفیت یونولیت ها اهمیت بسیار بالایی دارد که در زمان خرید یونولیت باید به آن توجه داشته باشید. اگر یونولیت ها را از مراکز تولید یونولیت استاندارد و با کیفیت خریداری نمایید، دیگر نگران کیفیت یونولیت های ساخته شده نخواهید بود. یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع یونولیت سایت ایران یولونیت بوده که می توانید به شعبات این مجموعه در سراسر ایران مراجعه نمایید

مقاومت یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد

بهترین نوع یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد

قیمت یونولیت تولید شده بر حسب کیفیت چگالی و ابعاد آن متفاوت خواهد بود که برای اطلاعات بیشتر و خرید یونولیت به مجموعه ایران یونولیت مراجعه نمایید. همچنین یونولیت با کیفیت یا بهترین یونولیت ساخته شده محصولی بوده که مورد تایید سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن وزارت مسکن و شهرسازی با همچنین مواد اولیه تولید شده یونانی ها از مواد استاندارد EPS تهیه شده باشد.

در نظر داشته باشید یونولیت استاندارد کاربرد دیگری نیز دارد که می توانید برای عایق بندی دیوار دوجداره، کف و سقف ساختمان ها، عایق کاری روف گاردن و سردخانه ها استفاده نمایید. همچنین می‌ توانید در عایق کاری سنگ های شیبدار، نمای داخلی و بیرونی خانه نیز استفاده کنید. بحث امروز ما در مورد یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) استاندارد بود. امیدواریم مباحث برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...