دلایل خرید از مجموعه ی یونولیت فرتاش : این کارخانه تولیدی یونولیت که مجهز به تکنولوژی های جدید برای تولید فوم و یونولیت سقفی با دستگاه های تمام اتوماتیک و دارای بالاترین کیفیت  بوده و در تولید یونولیت سقفی یکی از پیشگامان این صنعت مهم ساختمانی میباشد.

سیاست این کارخانه تولیدی یونولیت مشتری مداری میباشد ما مفتخریم که بعد از سالها تولید فوم سقفی – فوم داخل سفال – یونولیت ورقه ای – یونولیت های سقفی ۲۰ و ۲۵ کندسوز یونولیت با دانسیته بالا اولویت کار خود را در کیفیت بالا و مطلوب و قیمت مناسب ، اساس کار خود را در رضایت مندی مشتریان این کارخانه تولیدی یونولیت می داند.

دلایل خرید از مجموعه ی یونولیت فرتاش : متاسفانه در این سالها برخی افراد سودجو که شغل اصلی آنها واسطه گری و دلالی مصالح ساختمانی است (که نشانه واسطه گری آنها فروش کالاهای متعدد از جمله سیمان،گچ، آجر، پوکه سفال، آهن، خاک و غیره میباشد ) خود را تولید کننده یونولیت معرفی کرده که باعث زحمت برای مشتریان و خرید گران و محصول نامطلوب و در نهایت نارضایتی مشتریان گردیده است.

انواع یونولیت های سقفی و ورق های فوم را با کیفیت مطلوب بصورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بخرید.

جهت تماس با یونولیت فرتاش و اطلاع از قیمت انواع فوم ها با ما تماس بگیرید همچنین می توانید لیست قیمت این انواع فوم تولیدی این کارخانه را مشاهده نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های یونولیت فرتاش به این قسمت مراجعه نمایید.

آدرس :

دلایل خرید از مجموعه ی یونولیت فرتاش : ایران – تهران ،تولید و ارسال به تمام نقاط ایران عزیز تهران، یونولیت سقفی در کیش، قشم، آبادان، البرز، خوزستان، یونولیت کرمان، بم،رفسنجان،گیلان آذربایجان، مشهد، ارومیه، هشتگرد، یونولیت قزوین، یونولیت قم، تبریز، هرمزگان، شیراز، یونولیت زنجان، سیرجان،استان مازندران، کرج، لواسان،شهر بابک، سنندج، یونولیت سقفی ساوه و یونولیت همدان، افتخار تولید یونولیت بسته بندی جهت بسته بندی محصولات تولیدی شما ورق یونولیت فشرده و دانسیته بالا و ساخت قالب دقیق را داریم

آدرس ایمیل :

m9122062720@yahoo.com

فکس :

۰۲۱-۴۴۸۰۱۲۱۲

تلفن :

۰۲۱-۴۴۸۰۱۲۱۲ ده خط ویژه

۰۲۱-۵۶۴۵۱۶۶۰

۰۹۱۲۲۰۶۲۷۲۰ مدیریت

۰۹۱۲۱۳۹۸۹۱۱

۰۹۱۲۷۱۰۲۰۳۹

۰۹۱۲۷۱۱۰۳۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...