کرومیت های کندسوز که در اسکلت های فلزی با سازه هایی مستحکم و تیرچه هایی از نوع فندوله ای مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتا از مواد EPS کره ای و کند سوز با برندهای مشهوری همچون سامسونگ، ال جی و شینهو و در سایزهای استاندارد ۳۰×۱۰۰×۶۶ و ۲۸×۱۰۰×۶۶ و ۲۵×۱۰۰×۶۶ و ۲۰×۱۰۰×۶۶ به سفارش مشتریان تولید می شوند.

کرومیت های کندسوز چیست ؟

کرومیت های کندسوز که برای سازه های مستحکم و با اسکلت فلزی و بعضاً تیرچه های فندوله‌ای استفاده می شود از مواد EPS کره ای و کندسوز با مارکهای شینهو، سامسونگ و الی جی و در سایزهای تولید می شود. که در برابر آتش و ضربه مقاوم می باشد

استفاده از این نوع محصول در صنعت ساختمان و به علت اجرای شمع بندی ساختمان ها، باعث توجیه اقتصادی برای اجرای پروژه ها و بالا رفتن سرعت عملیات اجرا خواهد شد که این عوامل باعث می شود تا سازنده ها به استفاده از یونولیت روی آورند.

نمونه های کرومیت های کندسوز برای ارزیابی ممکن است به عنوان کاتالیزور سرعت سوزاندن استفاده شوند که میزان مقاوت در برابر آتش سوزی محصولات مشخص شود . کرومیت های نسوز براس ساختمان های بیشتر در معرض آتش سوزی قرار بگیرند استفاده می شود همانند هتل ها ، بیمارستان ها و مراکز خرید.

کرومیت های کندسوزهای ایران ورق 

ایران ورق با سابقه طولانی در تولید و پخش انواع کرومیت های کندسوز در ایران صاحب برند و سبک شده است ، این محصولات در سراسر ایران برای استفاده هم وطنان ارسال می شود. چشم اندازه ایران ورق صادرات این محصول می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...