قیمت یونولیت بسته بندییونولیت و پلاستوفوم بسته بندی

یونولیت و پلاستوفوم جهت امر بسته بندی به چهار روش زیر انجام میگردد :

۱- روش قالبی و تزریق یونولیت و پلاستوفوم

در این روش ابتدا نحوه بسته بندی و نحوه چیدمان و قرار گیری کالا یا کالاها که مناسب کالا و مشتری مربوطه باشد طراحی میگردد،
سپس قالب آلومینیومی دوجداره ( که بستگی به تعداد نیاز روزانه تولید است نوع قالب اتوماتیک و یا قالب نیمه اتوماتیک و یا قالب دستی طراحی و ریخته گری و ساخته میشود و سپس متعلقات قالب از قبیل پیچ ها ، بخار پخش کن ها و ورودی و خروجی ها نصب و قالب مونتاژ میگردد.
بعد از آن یونولیت گرانول شده بوسیله فشار باد در قالب یا قالبها تزریق شده ( بستگی به نوع قالب این روش ها متغیر و متناسب قالب میباشد ) و سپس مانند فیلم یونولیت پلاستوفوم بسته بندی ایران یونولیت تولید انجام میپذیرد .
بستگی به نوع محل مصرف و زیبایی و مقدار هزینه ،امکان تولید با فشردگی یا دانسیته کم و سبک و نرم ( مانند بسته بندی شیشه و بلورجات) و یا با تراکم زیاد و فشرده و سخت ( مانند کندو عسل و یا مبل ) تولید امکان پذیر میباشد .

۲- روش استفاده از ورق صاف sheet ویا مربع ،مستطیل مثلث ،دایره، و غیره

در این روش ورقهای یونولیت که نحوه تولید آن در یونولیت پلاستوفوم ورقی توصیح داده شده است تولید و سپس به اندازه های و اشکال درخواستی بوسیله المنت داغ برش داده شده و در بسته بندی استفاده میگردد،ممکن است جهت بسته بندی خاص محصولی دو یا چند ورق بوسیله چسب نیاز باشد بهم چسبیده شود و یا تکی استفاده گردد.

۳- روش برش ورق و بلوک بوسیله سی ان سی و یا میز برش

در این روش بلوک یونولیت پلاستوفوم با (دانسیته یا تراکم بالا، فشرده و سفت و یا تراکم متوسط و یا تراکم و دانسیته کم و نرم و سبک ) با برنامه سی ان سی تهیه شده به دو مدل دوبعدی محور X&Y و یا برش سه بعدی X&Y&Z برش داده میشود ،اشکالی مانند L ال شکل برای کناره های محصول و یا U یو شکل برای در بر گرفتن محصول و یا T تی شکل در برش سی ان سی قابل دسترسی میباشد .

۴- استفاده از گرانول یا یونولیت پلاستوفوم دانه ای

در این روش از گرانول یونولیت پلاستوفوم بصورت دانه ای و با سایزهای مختلف میتوان استفاده کرد و محصول مورد نظر در جعبه یا کارتن قرار گرفته و یونولیت پلاستوفوم گرانول یا دانه ای در اطراف و گاهی تا روی محصول که محصول پوشانده میشود ریخته میشود، معمولا برای جا گذاری و بسته بندی اقلام در جعبه مانند شیشه ،بطری ،حبابی ، لوازم و قطعات ظریف الکترونیکی یا چینی یا شیشه ای
دانه و گرانول های یونولیت بصورت کره ای شکل و از سایر ۱ میلیمتر الی ۱۰ میلیمتر بصورت توپی و کروی میباشد ،البته میتوان از مخلوط سایزها برای پر شدن تمام فضا های خالی استفاده کرد ،
یونولیت پلاستوفوم گرانول یا دانه ای در بسته بندی کیسه نایلونی ۵ کیلویی برنگ عموما سفید و در صورت سفارش عمده در رنگهای مختلف آبی، سبز ،زرد قرمز، و غیره قابل ارایه میباشد.

تمامی روش های بسته بندی با یونولیت و پلاستوفوم و حتی ساخت قالب و یا برنامه نویسی سی ان سی در شرکت ایران یونولیت قابل ارایه میباشد ،خواهشمند است جهت مشاوره و تبادل اطلاعات و سفارش با ما تماس بگیرید