ورق یونولیت درز انقطاع: مهندسان و سازندگان ساختمان ها، مخصوصا ساختمان های مرتفع، در سال های اخیر برای جلوگیری و یا کاهش خسارت حاصل از وارد آمدن ضربه های احتمالی به ساختمان های مجاور مخصوصا در زمان وقوع زلزله، ساختمان ها را به وسیله تعبیه درزهای انقطاع از یکدیگر جدا می کنند تا در هنگام بروز زلزله و … ساختمان ها خسارت کمتری نسبت به یکدیگر وارد نمایند.

یونولیت درز انقطاع چیست

تعبیه درز انقطاع در بین دو ساختمان در هنگام بارندگی و یا فصول سرد سال، باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای هر دو ساختمان می شود. برای از بین بردین این مشکلات نمیتوان این درزها را با مصالح ساختمانی همچون گچ و سیمان و یا غیره پر نمود. زیرا دیگر حالت درز نخواهند داشت و ساختمان های به گونه ای به یکدیگر متصل می شوند. بنابرین بهترین راه برای پرکردن این درزهای انقطاع استفاده از یونولیت ها است تا علاوه بر پرکزدن درزها، عاملی برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی برای هر دو ساختمان شود. به این ورق های یونولیت که در این درزها مورد استفاده قرار می گیرد یونولیت درز انقطاع گفته می شود.

سخن پایانی

همانطور که در پست انواع یونولیت ایران ورق بیان شد، کارخانه تولیدی یونولیت فرتاش یکی از بزرگترین تولید کننده های ورق یونولیت درز انقطاع با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و اقتصادی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...