سی ان سی یونولیت: پس از تولید یونولیت با کیفیت بالا، قطعا مهم‌ترین مسئله برش دقیق آن در اشکال مختلف است، پلاستوفوم را که معمولا در صنعت ساختمان سازی و عایق‌بندی سقف و دیوارهای یک ساختمان از آن بهره برده می‌شود، به طور غیر قابل باوری در صنایع مختلف با برش در اشکال مختلف و گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مراحل ساخت یونولیت و کاربردهای آن در صنایع مختلفی همچون: یونولیت ساختمانی، ساخت سردخانه، بسته‌ بندی و… که بگذریم، به بحث برش و سی ان سی یونولیت می‌رسیم.

در دیگر مقالات این سایت می‌توانید، با روش ساخت یونولیت و انواع مختلف آن که یونولیت های بسته بندی و ورق های یونولیت هستند، مقالاتی را بخوانید و به کمک این مقالات، با کاربردهای یونولیت به خوبی آشنا شوید، تا بحث سی ان سی یونولیت برای شما واضح‌تر و قابل فهم‌تر باشد. در ادامه این مطلب ایران ورق را همراهی کنید، تا از یکی از پرکابردترین روش‌های خدمات برش یونولیت برای شما بگوید.

سی ان سی یونولیت چیست؟

سی ان سی یونولیت و یا همان دستگاه برش سی ان سی، یکی از دستگاه‌های پیشرفته برش یونولیت در اشکال مختلف است، که در مجموعه ایران ورق، در کنار دستگاه برش ساده، از آن برای به دست آوردن اشکال مختلف از ورق‌های یونولیت، استفاده می‌کنند. استفاده از دستگاه سی ان سی در برش یونولیت برای صنایع مختلف و ساخت مدل‌های پیچیده، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که دقت این دستگاه در ساخت انواع مدل‌ها بسیار بالا است.

البته ناگفته نماند، که دستگاه برش سی ان سی، در صنایع مختلفی همچون صنایع، فلز، چوب، سنگ و… که به دستگاه‌های برش با دقت و سرعت بالایی نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، که در صنعت ساخت یونولیت، می‌توانید از این دستگاه برای برش فوم و انواع یونولیت از آن استفاده کنید و اشکال و طرح‌های مختلفی را با کمک این دستگاه برش بزنید.

ایران ورق با بهره‌گیری از بروزترین المان‌ها و استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها، تولید و برش یونولیت را در ابعاد و اشکال مختلف و مطابق با نیاز روز مشتری انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...