ورق یونولیت یکی از انواع یونولیت‌های تولید شده در اکثر کارخانه‌های تولید کننده یونولیت و پلاستوفوم است، که در این مطلب می‌خواهیم با جزئیات بیشتری نحوه فروش ورق یونولیت و تولید آن در ضخامت‌های مختلف صحبت کنیم.

مجموعه ایران ورق، که یکی از نمایندگی‌های فروش یونولیت در تهران و شهرستان‌های مختلف است، یونولیت را در انواع مختلفی همچون: ورق یونولیت، یونولیت بسته بندی، یونولیت‌های ورق فشرده و… تولید می‌کند، که هر کدام از محصولات این مجموعه کاربردهای خاص خود را دارند و با توجه به گستردگی فعالیت‌های ایران ورق، علاوه بر فروش ورق یونولیت، طراحی و تولید قالب‌های یونولیتی که از جنس آلومینیوم هستند، در جهت تولید یونولیت در قالب‌ها و شکل‌های مختلفی که توسط دستگاه برش سی ان سی نمی‌توان به دست آورد، در این مجموعه صورت می‌پذیرد.

علاوه بر موارد گفته شده، این مجموعه، در اکثر زمینه‌های مرتبط با تولید یونولیت، فعالیت دارد و در هر زمانی پاسخگوی نیاز مشتریان خود است، از این‌رو اگر هر گونه سوالی در خصوص فروش ورق یونولیت دارید، می‌توانید، به بخش‌های مختلف این سایت سری بزنید و با نحوه کار و همچنین محصولات تولیدی این شرکت آشنا شوید و سپس در بخش ارتباط با ما، هر گونه اطلاعات تکمیلی و یا سفارشات خود را از طریق تلفن‌های تماس، به استحضار مدیران و کارشناسان این مجموعه برسانید.

فروش ورق یونولیت در ضخامت‌های مختلف

فروش ورق یونولیت ممکن است، در کارخانه‌جات و مجموعه‌های تولیدی یونولیت، با هم متفاوت باشد، اما آنچه که ایران ورق در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، مطابق با نیاز مشتری، براساس سفارشات ثبت شده است. ورق‌های یونولیت در این مجموعه در ضخامت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند، که قیمت هر کدام براساس ویژگی‌های محصولات مورد نظر، نیز متفاوت خواهد بود. این ورق‌ها در ایران یونولیت در چند دسته مشخص، تولید و طراحی می‌شوند، که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید، سپس براساس نیاز کاری‌تان، ورق یونولیت مورد نظرتان را انتخاب و سپس سفارش دهید.

ورق یونولیت 10 سانتی

ورق‌های یونولیتی که در این دسته قرار دارند، ضخامت و ارتفاع آن‌ها، 10 سانتی متر است، که طولی 200 و عرضی 100 سانتی متری دارند. دیگر مشخصه‌ها در این دسته از ورق‌های یونولیتی، تراکم و چگالی مختلف در تولید و برش آن‌ها است، که این دو مورد بر روی قیمت‌ها، تاثیر گذار هستند و همچنین با توجه به کاربرد و مورد مصرف این نوع از ورق‌های یونولیتی، قیمت‌ها نیز تغییر پیدا می‌کنند.

ورق یونولیت 5 سانتی

ورق یونولیت 5 سانتی،  یک ارتفاع و ضخامت 5 سانتی متری دارد، که با تراکم و چگالی متفاوت تولید می‌شود. طول این نوع ورق یونولیت 200 و عرض آن 100 سانتی متر می‌باشد، که در شکل‌های مختلف برش داده می‌شود و با توجه به چندین مشخصه که شامل تراکم، چگالی، مورد مصرف ورق یونولیت و کاربرد می‌شود، قیمت آن نیز تغییر پیدا می‌کند.

ورق یونولیت 4 سانتی

این ورق یونولیت نیز همانند، دیگر ورق‌های یونولیتی با توجه به تغییر مشخصه‌ها، قیمت آن نیز کم یا زیاد می‌شود، چرا که مشخصه‌هایی همچون چگالی و تراکم، با توجه به نیاز مشتری تغییر پیدا می‌کنند، از این‌رو طبیعی است، که قیمت‌ها نیز متفاوت باشند، اما این ورق یونولیت 4 سانتی، همانطور که از نام آن پیداست، ضخامت و ارتفاعی 4 سانتی متری و یک طول 200 و عرضی 100 سانتی متری دارد.

ورق یونولیت 3 سانتی

این نوع ورق یونولیتی نیز در تراکم، چگالی و اشکال مختلفی برش داده می‌شود و قیمت‌ها نیز در این نوع ورق یونولیتی، با توجه متفاوت بودن تراکم و چگالی، مورد مصرف و کاربرد یونولیت، متغییر است. ضخامت و ارتفاع در این نوع از ورق‌های یونولیتی، 3 سانتی متر است، که با یک طول 200 و عرض 100 سانتی متری تولید می‌شود. قیمت یونولیت ورقی ۳ سانتی را از ما بخواهید.

ورق یونولیت 2 سانتی

تولید و برش این ورق یونولیتی، در چگالی و تراکم مختلف، برای کاربردها و مصارف مختلفی صورت می‌پذیرد. ضخامت و ارتفاع در این نوع، 3 سانتی متر، با عرض 100 و طول 200 سانتی متری است.

ورق یونولیت 1 سانتی

ضخامت و ارتفاع در این نوع ورق یونولیتی 1 سانتی متر است، که تولید و برش آن با تراکم‌ها و چگالی‌های متفاوتی انجام می‌شود. عرض این ورق‌ها 100 سانتی متر و طول آن‌ها 200 سانتی متر است.

همانطور که در شرح مشخصات هر یک از انواع ورق‌های یونولیتی گفته شد، فروش ورق یونولیت در ایران ورق با توجه به مواردی متفاوت می‌باشد، از این‌رو اگر قصد خرید هر یک از این محصولات را به صورت عمده و یا تکی دارید، می‌توانید، از  طریق راه‌های ارتباطی، با این مجموعه تماس برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...