قیمت یونولیت

یونولیت، نوعی از پلیمر سفید رنگ است که تولید آن براساس فرآیندهای پتروشیمی صورت می ‌پذیرد. نام علمی یونولیت، پلی استایرن است، اما آن  را با نام های پلاستوفوم، استایروفوم و غیره نیز می شناسند.

مهم ترین ویژگی یونولیت، عایق بودن آن دربرابر صدا، دما و رطوبت است که آن را برای استفاده در مصارف مختلف مناسب می سازد. ورق یونولیت یکی از ابزارهای پرکاربرد در موارد مختلفی همچون عایق کاری در ساختمان ها و صنایع، ساختمان سازی، سردخانه سازی، بسته بندی انواع کالاها با یونولیت بسته بندی، ساخت اشکال، ماکت سازی، ساخت تابلوهای زینتی و غیره می باشد. قیمت انواع ورق یونولیت، بر اساس دانسته آن متفاوت است. این قیمت ها را میتوانید در لیست قیمت ورق یونولیت مشاهده فرمایید. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت ورق یونولیت 5 سانتی می پردازیم.

پس از اتمام فرآیند ساخت یونولیت، آن را توسط سیم داغ و دستگاه سی ان سی، به صورت ورق با ابعاد مختلف برش می دهند. ورق های یونولیت را بر اساس ویژگی خاصی به نام دانسیته طبقه بندی می کنند. دانسیته به معنای جرم حجمی است و به وزن واحد حجم یک مادّه اطلاق می شود. دانسیته در ورق های یونولیتی، برحسب میزان فشردگی آن ها محاسبه می شود و قیمت ورق یونولیت با دانسیته آن ارتباط مستقیم دارد. هر چه میزان فشردگی ورق یونولیت بیشتر باشد، دانسیته آن بیشتر و قیمت آن نیز بالاتر است. به عنوان مثال اگر دانسیته یک ورق یونولیت 5 سانتی با ابعاد 1متر در 2متر، 20 باشد به این معناست که 10 ورق یونولیت 5 سانتی متری از این نوع، وزنی برابر با 20 کیلوگرم خواهد داشت.

استعلام قیمت ورق یونولیت 5 سانتی

ورق های یونولیت، براساس وزن، کندسوزی، یک دستی، ریزبودن و متراکم بودن دانه ها برای اهداف مختلفی به کار می روند. یکی از مهم ترین نکات درهنگام خرید یونولیت، هدف از استفاده آن است. انواع ورق های یونولیت، دارای دانستیه های متفاوت اند و هریک برای اهداف و کاربردهای خاصّی، مناسب اند. از این رو ورق های یونولیت به انواع 5 سانتی، 3 سانتی و غیره تقسیم می شوند و قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. اگر شما نیز به دنبال خرید ورق یونولیت هستید و متناسب با نوع نیازی که دارید به ورق 5 سانتی نیاز دارید، می توانید ویژگی ها و قیمت ورق یونولیت 5 سانتی را در سایت ایران ورق مورد بررسی قرار داده و محصول موردنظر خود را خریداری نمایید.

لیست قیمت یونولیت ورق 5 سانتی

یونولیت ورق 5 پنج سانتی
یونولیت ورق 5 پنج سانتی

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشترو تخصصی لطفا با ما تماس بگیرید   02144801212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...