امروزه از بین مصالح ساختمانی یونولیت از مهم ترین مواد اساسی در عایق سازی و ساخت وسازها به شمار می آیند و به دلیل خواص و مزیت های نوین و منحصر به فردی که دارند روز به روز بر تعداد مشتریانشان افزوده می شود.

در این مقاله ما قصد داریم در مورد ورق یونولیتی فشرده با چگالی بالا که یکی از انواع پرکاربرد یونولیت هاست سخن به میان آوریم در ادامه مطلب ما را در ایران ورق همراهی فرمایید.

مشخصات ورق یونولیت فشرده با چگالی بالا

این ورق فشرده یونولیتی با وزن و چگالی بالا همانند دیگر یونولیت ها همچون یونولیت بسته بندی از مواد پلی استایرن ساخته می شود. طریقه ساخت آن به صورتی که، در خط تولید ماده پلی استایرن را در معرض حرارت بالا قرار می دهند تا به مرحله ذوب برسد. پس از آن، آن را در قالب بلوک های بزرگ و با استحکامی از خط تولید خارج می کنند. بعد از تولید، این بلوک های یونولیتی برای مصارف خاص و متفاوتی در ابعاد، سایز و اشکال مختلف برش داده می شوند. و در دست خریدارن مختص به خود قرار می گیرند.

کاربرد و مصارف ورق یونولیتی فشرده با چگالی بالا

با توجه به وزن سنگین ورق یونولیت فشرده در می یابیم که این فوم از قدرت واستحکام بالایی  برخوردار است. و در مواردی مانند، صنایع ساخت وساز، صنایع غذایی، صنایع خودرو سازی، صنایع ماکت سازی، الگوسازی، حمل ونقل، بسته بندی اقلام و کالاهای مختلف، دیوارهای گلخانه ای، ساخت کابینت، دیوارهای پرورش قارچ، مجسمه سازی و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به مشخصات و کاربردهای ورق یونولیت فشرده که در فوق ذکر شد در می یابیم که این فرآورده نفتی که جزو مواد جدید و فناوری های به روز در سراسر جهان به شمار می آید و در صنایع مختلف از اهیمت فراوانی برخوردار است. از این رو صنعتگران بسیاری استفاده این محصول را به عنوان یک محصول مستحکم و سبک وزن، در صنایع مربوط به حیطه کاری خود اساسی و ضروری می دانند و آن را در ساخت سازه ها و عایق سازی دیوارها، سقف ها و جعبه ها مورد استفاده قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...