برای تهیه و خرید و فروش یونولیت در یزد با ما در ایران ورق همراه شوید. تولید پلاستوفوم ورقی به صورت فشرده با دانسیته بالا، در کارخانجات تولیدی ایران ورق صورت می گیرد. این محصول از پلی استایرن به عنوان ماده اولیه تهیه شده و پس از پخت به شکل بلوک و ورق در سایزهای گوناگون در آورده می شود. سپس در انواع صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق فوم و پلاستوفوم ورقی در صنایع گوناگون و به ویژه در صنایع دستی و همچنین فرش بافی کاربرد دارد. همانطور که می دانید فرش بافی یکی از اصلی ترین صنایع دستی در یزد، مشهد، کاشان و غیره است. پشتی های گران قیمت دست بافت توسط هنرمندان این شهرها بایستی با بهترین متریال پر شود. در گذشته اغلب از ابر و پوشال برای این کار استفاده می شد اما امروزه ورق یونولیت جایگزینی بسار ایده آل و مناسب برای آن است و به کررات مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شهروندان یزدی نیازمند مرکز تولید یونولیت در یزد هستند که افتخار آن را مجموعه کارخانجات تولیدی ایران ورق دارد.

برای سفارش و خرید یونولیت در یزد تنها با یک تماس با ما ارتباط برقرار کنید. راه های تماس با این مجموعه در منوی تماس با ما در بالای سایت در دسترس شما خوبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...