فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی : اگر به دنبال یونولیت ذوبی و ضایعات یونولیت می باشید ، بد نیست اطلاعاتی درباره آنها داشته باشید.

ضایعات یونولیت ، قطعات و تکه های یونولیتی بی مصرفی هستند که حاصل پرتی های ورق های یونولیتی مورداستفاده در ساختمان سازی و کارخانه ها یا بسته بندی های محصولات هستند که دیگر کارایی ندارند. خوشبختانه این ضایعات را می توان بازیافت کرد تا مجدد از آنها استفاده کرد.

ضایعات یونولیت به دو روش سرد و گرم بازیافت شده و به مواد اولیه موردنیاز برای صنایع گوناگون تبدیل می شوند. بازیافت این ضایعات ، اقدام بسیار مهمی است. زیرا از آلوده شدن محیط زیست جلوگیری می کند که این مسئله برای هر انسانی ، حائز اهمیت است.

پروسه طی شده برای تولید مواد اولیه یونولیت بازیافتی

فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی را به شما معرفی می کنیم. پیش از آن بررسی کنیم که ضایعات یونولیت برای تبدیل شدن به مواد اولیه بازیافتی باید چه پروسه ای را طی کنند. ضایعاتی که جمع آوری می کنند را تفکیک کرده و به کارخانه می فرستند. کارخانه دارای بخش خاصی برای تمیز کردن ضایعات است. ضایعات پس از رفع آلودگی به کارخانه رفته و به دو روش سرد و یا گرم بازیافت می شوند.

در روش سرد باید ضایعات را تا حد امکان تکه تکه و کوچک کرده و سپس آنها را درون دستگاه پودرساز بریزند و به شدت خرد کنند. این مواد ، مسیری را طی کرده تا ذرات ریز و درشت آن از یکدیگر سوا شده و برای تولید محصولات مختلف مورداستفاده قرار بگیرند. ( آشنایی با بهترین فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی )

پس از تفکیک ذرات ریز و درشت ، آنها را در کیسه هایی نگهداری نموده تا برای پروسه گرم مورداستفاده قرار دهند. دقت کنید که برای تولید هر محصولی ، به میزان مشخصی از این مواد استفاده نموده و اینگونه نیست که صد درصد از این مواد برای ساخت محصولات استفاده کنند.

اما بازیافت گرم به شکل دیگری انجام می شود. در بازیافت گرم ، با تحت حرارت قرار دادن شدید ضایعات ، آنها را ذوب کرده تا به مواد موردنیاز برای تولید محصولات مختلف تبدیل شوند . معمولاً از این روش برای بازیافت ضایعات یونولیت بیشتر استفاده می شود. زیرا این یونولیت ، خواهان بیشتری دارد. از این مواد می توان برای تولید قاب عکس ، مجسمه ، استون ، چسب و کارتن و … استفاده نمود. موارد استفاده از مواد اولیه یونولیت بازیافتی ، بسیار زیاد است.

چه کسانی خریداران ضایعات یونولیتی هستند ؟

فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی ، این محصولات را به خریداران مختلفی می فروشد. گاهی افرادی که در حوزه دکورسازی فعالیت می کنند ، خریداران این مواد هستند. این مواد می تواند برای تولید پارتیشن ها ، کف پوش ها ، دیوارپوش ها و … مورداستفاده قرار بگیرد.

گاهی کارخانه ها و تولیدی های لوازم تحریر ، خریداران این مواد هستند تا آنها را برای تولید لوازم تحریر مورداستفاده قرار دهند. کارخانه های تولیدکننده مصالح ساختمانی ، مصرف کنندگان مواد اولیه یونولیت بازیافتی هستند. از آجر ، ملات ، یونولیت سقفی و دیواری گرفته تا مصالح دکوری ساختمان با استفاده از این مواد تولید می شوند.

فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی ممکن است این ضایعات را به کارخانه ها و تولیدی های اسباب بازی بفروشد. چون برای تولید اسباب بازی می توان از مواد حاصل از بازیافت ضایعات یونولیت استفاده کرد.

جالب است بدانید که برای تولید سیمان فوق سبک از مواد بازیافتی یونولیت استفاده می کنند. در واقع حجم زیادی از مواد تشکیل دهنده سیمان فوق سبک از مواد بازیافتی یونولیت است. گاهی باغداران ، خریداران ضایعات یونولیتی هستند. از مواد بازیافتی یونولیتی می توان برای تولید گلدان استفاده نمود. همچنین از این مواد می توان برای تولید کودهای آلی استفاده نمود. کاربردهای این مواد به اندازه ای زیاد است که ساعت ها می توان درباره آن صحبت کرد.

بهترین فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی

اگر از خریداران این مواد هستید ، باید موارد متعددی را درنظر داشته باشید. دقت کنید که یونولیت هایی که سوخته اند ، به کار شما نمی آید و بازیافت آنها انجام نخواهد شد. دقت کنید که اگر خریدار این ضایعات در حجم بالا هستید ، ضایعات یکدستی را به شما تحویل دهند که زباله و ضایعات دیگری ، قاطی آن نباشد.

همچنین باید درنظر داشته باشید که نرخ ضایعات یونولیت کاملاً مشخص است و باید با آگاهی نسبت به این مسئله و یک بازاریابی ، به خرید این مواد اقدام کنید تا آنها را گران نخرید. ایران ورق ، علاوه بر تولید انواع یونولیت در زمینه خرید و فروش ضایعات آنها فعالیت دارد. بنابراین برای خرید و فروش این ضایعات می توانید با کارشناسان ایران ورق مشاوره کنید.

فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی در تهران

با توجه به اینکه ضایعات یونولیتی در مواد مختلفی کاربرد دارند ، تقاضای زیادی برای خرید آنها وجود دارد. اگر شما از خریداران این محصول هستید باید در انتخاب مرکز یا فردی که فروشنده این ضایعات است ، دقت کنید. ممکن است در زمینه وزن ضایعات ، تخلفی صورت بگیرد و یا اینکه به همراه ضایعات ، حجم زیادی آلودگی و زباله وجود داشته باشند که جداسازی و تفکیک آنها بسیار سخت باشد. بنابراین کیفیت ضایعات یونولیتی را باید حتماً بررسی کنید.

با نگاهی دقیق می توان متوجه شد که کیفیت ضایعات در چه حد و اندازه ای است و آیا این ضایعات برای کاربرد موردنظر شما مناسب است یا خیر. درست است که برخی از ضایعات یونولیتی ، قیمت بسیار پایینی دارند اما ممکن است بازیافت آنها نیازمند اقدامات بیشتری باشد. بنابراین به این مسئله ، توجه لازم را داشته باشید.

کلام آخر

ضایعات یونولیت از جمله ضایعات ارزشمندی هستند که در حوزه های مختلفی به کار می روند. تعداد زیادی فروشنده یونولیت ذوبی و ضایعاتی در این حوزه فعالیت دارند. این مسئله نشان می دهد که به ارزش ضایعات یونولیت پی برده شده است. استفاده از ضایعات یونولیتی ، مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آنها می توان به منفعت اقتصادی ، کاهش مصرف مواد اولیه ، حفظ سلامت کره زمین ، پاکی هوا و … اشاره نمود. ضایعات موردنیاز خود را از برترین عرضه کنندگان این ضایعات خریداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...