چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ برای یک بسته بندی باکیفیت و اصولی، بهتر است از مواد و ابزار مناسبی استفاده کنیم.

شرکت ها و کارخانه های مختلف برای عرضه تولیدات خود باید آنها را بسته بندی کنند. همچنین افراد عادی برای جابه جایی و حمل اثاثیه خود باید آنها را بسته بندی کنند تا متحمل خسارت نشوند. بسته بندی کالاهای مختلف بر اساس اصولی انجام می شود. اگر بسته بندی محصولات به درستی انجام نشود، مشکلات متعددی بوجود می آید که حتماً شما را متضرر می کنند.

برای یک بسته بندی مناسب از محصولات مختلفی استفاده می شود که میزان مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین با توجه به نوع کالایی که قرار است بسته بندی شود، از محصولات مختلفی برای بسته بندی آن استفاده می شود.

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ با استفاده از یونولیت ورقه ای

کمتر کسی است که تاکنون یونولیت را ندیده باشد و نداند که یونولیت دارای چه ویژگی هایی است. ویژگی های یونولیت به اندازه ای خاص و خارق العاده است که صنایع مختلف را مجذوب خود کرده است. صنایعی مانند خودروسازی، ساختمان سازی، بسته بندی، دکوراسیون و … استفاده های مختلفی از یونولیت می کنند.

یونولیت ورقه ای، محصولی بسیار ایده آل برای بسته بندی کالاهای مختلف است و با ویژگی هایی که دارد به خوبی می تواند محافظ شکننده ترین و حساس ترین کالاها باشد. یونولیت های ورقه ای در کارخانه های تولید یونولیت به ابعاد مختلفی برش می خورند. ضخامت این ورقه ها در تعیین میزان مقاومت آنها در برابر فشار، مؤثر است. چنین یونولیت های ورقه ای باکیفیت و مقاوم را می توان از مجموعه “ایران ورق” خریداری نمود.

در پاسخ به سؤال چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم، با قاطعیت می توان گفت که یونولیت ورقه ای برای بسته بندی بهتر از هر ماده ای است. با استفاده از یونولیت ورقه ای می توان پیرامون کالاهای موردنظر را بسته بندی کرد و سپس آن را داخل کارتن یا جعبه قرار دارد. اگر در این حالت ضربه ای به کارتن وارد شود، این ضربه توسط یونولیت دفع می شود و به کالای موردنظر منتقل نمی شود.

یونولیت حبه قندی برای اسباب کشی و بسته بندی محصولات

یونولیت حبه قندی، محصول بسیار مناسبی برای بسته بندی انواع کالاها است. این یونولیت ها همانند حبه های قند بوده و داخل کارتن یا جعبه بسته بندی قرار گرفته و فضاهای خالی را پر می کند. با وجود این یونولیت ها، احتمال آسیب دیدن کالاها بسیار اندک خواهد بود. تولیدکنندگان مختلف، این یونولیت ها را در ابعاد مختلفی تولید می کنند. چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم تا آسیب نبینند؟ برای این کار از یونولیت های حبه قندی استفاده کنید.

دور تا دور محصولات شکننده و حساس را می توان با استفاده از یونولیت حبه قندی پر کرد. داخل ظروف گود را می توان با استفاده از این یونولیت های حبه قندی پر کرد. در کشورهای خارجی از یونولیت های گوش ماهی و چیپسی با کارایی همین یونولیت های حبه قندی استفاده می کنند. یونولیت های حبه قندی به خوبی می توانند از محصولات مختلف مراقبت کنند و مانع از آسیب دیدگی آنها شوند.

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم ؟ با استفاده از یونولیت باکسی

یکی دیگر از محصولات مناسب برای حفاظت از کالاها، یونولیت باکسی می باشد. کالاها و محصولاتی که بسیار حساس و آسیب پذیر هستند را با یونولیت باکسی حمل می کنند. ممکن است یک گلدان نفیس و بسیار گران بها داشته باشید، برای جابه جایی آن در اسباب کشی استرس داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید از یونولیت باکسی یا یخدان های یونولیتی استفاده کنید. این یونولیت ها می توانند برای جابه جایی و محافظت از خوراکی های فاسدشدنی مورداستفاده قرار بگیرند.

فوم شانه تخم مرغی برای بسته بندی

یکی از پاسخ هایی که می توان به پرسش چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم داد، فوم شانه تخم مرغی مقاوم و سبک می باشند. این فوم ها با وجود وزن اندکی که دارند از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند و به خوبی از کالاهای درون خود، مراقبت می کنند و آنها را به مشکلاتی مانند شکستگی و خط و خش و … دچار نمی کنند.

این فوم ها از جنس پلی یورتان هستند که مانند شانه تخم مرغ می باشند. برای بسته بندی بسیاری از کالاها از فوم های شانه تخم مرغی، استفاده می شود. ناگفته نماند که کارایی اصلی این فوم ها، عایق سازی صوتی است. اما مقاومتی که دارد سبب شده است برای بسته بندی استفاده شود. زیرا این فوم ها، این توانایی را داشته که هر ضربه و فشاری را خنثی کنند و از محصول بسته بندی شده با خود، مراقبت کنند.

نایلون ضخیم برای بسته بندی

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم تا گرد و غبار به خود نگیرند؟ با استفاده از نایلون های ضخیم به خوبی می توان کالاهای مختلف را بسته بندی نمود تا سیاهی و چربی بر روی آنها نشیند. نایلون های ضخیم تنها می توانند کالاهای شما را تمیز و نو نگه دارند. بنابراین برای مراقبت در برابر ضربه نمی توان روی این نایلون ها حساب باز نمود. قاعدتاً نباید از یک نایلون معمولی انتظار برخورداری از خاصیت ضربه بودن داشت. بنابراین با استفاده نایلون های ضخیم می توان کالاها را کاور نمود و مانع از کثیفی آنها شد.

نایلون های حبابدار برای بسته بندی محصولات و اسباب کشی

چطور کالاهای خود را بسته‌ بندی کنیم که هم هزینه کمی داشته باشند و هم مراقبت خوبی از آنها به عمل بیاید؟ با استفاده از نایلون های حباب دار به این خواسته خود می رسید. نایلون های حباب دار، با نایلون های معمولی متفاوت هستند. این نایلون ها دارای حباب هایی در ابعاد مختلف می باشند که داخل آنها با هوا پر شده است. همین حباب ها موجب حفاظت از کالاها در برابر ضربه و فشار می شوند.

این نایلون ها در چندین عرض وجود دارند که متناسب با ابعاد کالاهای شما، قابل استفاده می باشند. از بسیاری از تجهیزات مهم و گران بها با استفاده از این نایلون های حباب دار مراقبت می شود. نایلون های حباب دار، ضربه گیری ارزان قیمت هستند که سلامت و ایمنی هر محصول یا کالایی را تضمین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...