یخدان کوچک دارو برای حمل انواع داروها در مسافت های مختلف مناسب است و موجب حفاظت از محفظه دارو و سالم ماندن دارو می شود.

برای اشخاصی که اهل سفر هستند و مصرف کننده دارو هستند، ضرورت دارند که یک یخدان دارویی داشته باشند تا بتوانند داروهای خود را بدون هیچگونه مشکلی به همراه داشته باشند.

آشنایی با یخدان‌های کوچک دارویی

یخدان کوچک دارو ، محفظه ای برای جابه جایی انواع قرص ها، شیاف ها، شربت ها، آمپول ها، کیسه های خون، نمونه های آزمایشگاهی، واکسن، ژل های تزریقی، مواد بوتاکس، مواد پروتز و … می باشد. کار اصلی این یخدان ها این است که محصولات دارویی و بهداشتی و آرایشی را در دمای ایده آل نگه دارند.

جنس این یخدان ها، از پلاستوفوم یا یونولیت می باشد. از این ماده سبک و متخلخل در موارد مختلفی مانند بسته بندی، عایق کاری، ساختمان سازی و … استفاده می شود. نام دیگر این ماده، فیبر سفید می باشد که از ریختن مواد پلی استایرن درون قالب های مخصوص و انبساط آنها درست می شود. این پلیمرهای سفید طی فرآیندهای پتروشیمی بدست می آید و دارای چگالی مشخصی هستند. بر اساس نوع کاربرد یونولیت، چگالی آن را تعیین می کنند.

حمل دارو در پروازهای داخلی

یخدان کوچک دارو برای حمل دارو در پروازهای داخلی، استفاده می شود. سفر با هواپیما، راحت تر از روش های دیگر سفر است. اما برای سفر با هواپیما باید به محدودیت هایی توجه داشت. این محدودیت ها مربوط به حمل و جابه جایی مواد نوک تیز و برنده، داروها، مایعات، محلول ها و دخانیات می باشند.

هر شرکت هواپیمایی برای پروازها، محدودیت هایی را تعیین نموده است. لذا پیش از سفر باید با ایرلاین خود مشاوره نموده و درباره مدارک لازم و لوازم ممنوعه، اطلاعاتی را دریافت نمود. نحوه نگهداری و حمل و نقل دارو، معمولاً برای مسافران جای سؤال است. بیمارانی که همواره باید داروی خاصی را مصرف کنند، نسبت به این مسئله بسیار حساس هستند. حمل برخی از داروها در کیف دستی، کوله پشتی و پاکت ها، ممکن است مخاطره آمیز باشد و موجب آسیب دیدن آنها شود.

حمل دارو در پروازهای خارجی

یخدان کوچک دارو برای حمل دارو در سفرهای خارجی بسیار مناسب است. یکی از دغدغه های افراد مسن و سالخورده برای سفرهای خارجی، نحوه حمل داروهای آنها می باشد. مانند زمانی که افراد میانسال یا سالخورده قصد رفتن به مکه و سوریه و کربلا را دارند. با وجود این یخدان ها به راحتی می توان انواع داروها را حمل نمود و دغدغه خرابی یا آسیب دیدگی آنها را نداشت.

این مسئله را درباره حمل دارو به کشورهای خارجه باید در نظر گرفت که برخی از کشورها، اجازه ورود دارو به کشورشان را نمی دهند. در این زمینه باید با شرکت هواپیمایی موردنظر صحبت نمود که با قوانین حاکم بر اغلب کشورها آشنایی دارند.

یخدان کوچک دارو در پروازهای خارجه، اغلب به کار می آیند. چون سفرهای خارجه معمولاً طولانی مدت هستند و در این شرایط، احتمال خرابی و فساد دارو وجود دارد. جالب است بدانید که واردات و صادرات دارو در پروازهای خارجی به کمک یخدان های یونولیتی بزرگ انجام می شود. بنابراین می توان اطمینان حاصل کرد که یخدان های یونولیتی برای حمل دارو کاملاً مناسب هستند. چرا که جابه جایی انبوه دارو توسط این یخدان ها صورت می گیرد.

مزایای حمل دارو با یخدان‌های یونولیتی

به چندین علت برای حمل انواع داروها از یخدان های یونولیتی استفاده می شود:

خرید یخدان کوچک دارو

برای اینکه از داروهای خود به خوبی مراقبت کنید، بهتر است این یخدان ها را خریداری کنید تا در حین سفر، نگران خرابی داروها نباشید. افراد مبتلا به دیابت و مصرف کننده انسولین می توانند از این یخدان ها استفاده نموده و از این طریق، انسولین را در سفر به همراه خود ببرند. تولیدکنندگان، این محصولات را در ابعاد مختلف تولید می کنند که متناسب با نوع داروهای هر فرد، قابل استفاده باشند. در زمان خرید این یخدان ها، صد درصد باید به کیفیت آنها توجه کرد. زیرا قرار است این یخدان ها، حمل کننده محصولات مهمی باشند.

قیمت یخدان کوچک دارو

طول، عرض، ارتفاع و ضخامت یخدان های دارویی، تعیین کننده قیمت آن هستند. البته تأثیر کیفیت در قیمت یخدان را نباید نادیده گرفت. در ارزان بودن یخدان های یونولیتی، جای هیچگونه شک و تردیدی نیست. اما این مسئله نباید سبب شود که نسبت به قیمت بی تفاوت باشیم و ارزان بودن زیاد این یخدان ها، شما را به خرید بی چون و چرای آنها ترغیب کند. زیرا برخی از این یخدان ها ممکن است با کیفیت پایینی تولید شده باشند و این مسئله موجب پایین بودن راندمان آنها شود. لذا به خرید یخدان های یونولیتی باکیفیت توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...