یونولیت بسته‌بندی چای ساز از این دستگاه در برابر فشار، ضربه، رطوبت، تابش نور، سرمای شدید، گرمای شدید و … محافظت می کند.

صنعت بسته بندی از متریال مختلفی برای بسته بندی استفاده می کند که یکی از بهترین آنها، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد. یکی از دستگاه های که برای بسته بندی به پلاستوفوم نیاز دارد، دستگاه چای ساز می باشد.

یکی از لوازم برقی که کاربردهای زیادی در منازل و ادارات و شرکت ها و … دارد، چای ساز می باشد. بسته بندی این دستگاه باید به گونه ای انجام شود که هیچگونه صدمه ای به آن وارد نشود و صحیح و سالم به دست مشتریان برسد.

بهترین بسته بندی برای دستگاه چای‌ساز

یونولیت بسته‌بندی چای ساز برای بسته بندی این دستگاه، بسیار مناسب است. چای ساز دارای سه بخش اصلی است که شامل سینی چای ساز، کتری چای ساز و قوری چای ساز می باشد.

سینی چای ساز که پایه دستگاه می باشد، محل قرار گرفتن کتری و قوری می باشد. قسمت داخلی این سینی دارای سیم پیچ ها و المنت های گرم کننده است. زمانی که دستگاه به برق وصل می شود و کلید روشن از سوی شخص استفاده‌کننده روشن می شود، المنت ها سریع داغ می شوند و آب کتری جوش می آید.

کتری چای ساز: قسمتی از دستگاه است که یک پارچ بزرگ درجه بندی شده است که در بخش زیرین خود دارای یک المنت برقی می باشد که سبب جوش آمدن آب می شود. سنسورهای حساس به دما بر روی صفحه سینی است. اگر از یونولیت بسته‌بندی چای ساز برای بسته بندی دستگاه استفاده نشود، حتماً بخش های مختلف آن آسیب می بینند.

قوری چای ساز: این قسمت از جنس شیشه می باشد که تا حدودی نسبت به شکستن مقاومت دارد اما باز هم در صورت وارد شدن ضربه یا فشار دچار مشکل می شود و به شدت صدمه می بیند. قوری بر روی قسمتی از صفحه قرار می گیرد که المنت های کمتری دارد و این مسئله موجب دم کشیدن شده تا آب به جوش نیاید و صرفاً دم کشیدن رخ دهد.

با توجه به بررسی خلاصه وار ساختار چای ساز می توان متوجه شد که چای ساز باید به خوبی بسته بندی شود. زیرا ساختار آن و قطعات تشکیل دهنده آن به شدت نسبت به ضربه و فشار حساس هستند. مسیر انتقال این محصولات از کارخانه به فروشگاه یا محل سفارش کالا هر اندازه که باشد، باز هم بسته بندی اصولی چای ساز با استفاده از متریال مناسب اهمیت دارد.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی چای ساز

استفاده از پلاستوفوم بسته بندی از آن جهت حائزاهمیت است که می تواند از دستگاه چای ساز به خوبی محافظت کند. مزایای استفاده از این محصول برای بسته بندی چای ساز شامل موارد زیر است:

خرید یونولیت بسته‌بندی چای ساز

این محصول را باید به صورت سفارشی خریداری نمود. زیرا پلاستوفوم مناسب این محصول باید بر اساس ابعاد و شکل این محصول ساخته شود تا چای ساز کاملاً داخل آن فیت قرار بگیرد. شما نمونه محصول خود را به کارخانه ارائه داده تا کارخانه بر اساس ابعاد و شکل آن به طراحی قالب یونولیت آن اقدام کند و سپس تولید یونولیت را بر اساس آن قالب انجام دهد.

بهتر است سفارش ساخت پلاستوفوم بسته بندی چای ساز را به کارخانه هایی دهید که در زمینه تولید انواع پلاستوفوم دارای مهارت و تخصص می باشند. ایران ورق آمادگی دارد که انواع پلاستوفوم های موردنظر شما را با بهترین کیفیت تولید کند.

قیمت یونولیت بسته‌بندی چای ساز

نرخ این محصول را بر اساس موارد مختلفی تعیین می کنند. از کیفیت یونولیت گرفته تا ابعاد یونولیت، تعیین کننده نرخ پلاستوفوم مخصوص بسته بندی چای ساز می باشند. بهترین تولیدکنندگان یونولیت در تلاش هستند که با مناسب ترین قیمت به تولید یونولیت اقدام کنند. زیرا این تولیدکنندگان به دنبال آن هستند که از فروش محصولات باکیفیت در حجم بالاتر به سوددهی برسند. کارخانه هایی که نرخ های بالایی را برای محصولات خود تعیین می کنند، نمی توانند در جذب مشتری موفق باشند و موفقیت آنها کوتاه مدت است.

کلام آخر

یونولیت بسته‌بندی چای ساز علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، دارای کیفیت و مقاومت بسیار خوبی است. بنابراین استفاده از این محصول از هر نظر سودمند است. با استفاده از پلاستوفوم، چای ساز بدون هیچگونه آسیب دیدگی ظاهری و یا داخلی به دست مصرف کننده می رسد. مشتریان به بسته بندی محصولات اهمیت زیادی می دهند و از نظر آنها، محصولاتی که بسته بندی ضعیفی دارند، حرفه ای نیستند. به همین دلیل در خریدهای بعدی، آن برند را انتخاب نمی کنند. پلاستوفوم، گزینه بسیار ایده آلی برای بسته بندی چای ساز، قهوه ساز، اسپرسوساز و … می باشد و هزینه بسته بندی این محصولات را به شدت کاهش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...