یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات ، محصول بسیار مناسبی برای محافظت از این محصولات است که مانع از آسیب دیدگی آنها می شود.

شیرآلات، وسایلی هستند که برای قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان آب و تنظیم گرمی یا سردی آب به کار می روند. شیرآلات در جنس های برنج و آلومینیوم وجود دارند. این محصولات در انواع مختلفی مانند شیرآلات ساده، شیرآلات پدالی، شیرآلات اهرمی، شیرآلات الکترونیکی یا چشمی، شیرآلات پیسوار و … وجود دارند. انتخاب یک بسته بندی مناسب برای شیرآلات از جنبه های مختلفی حائزاهمیت است.

ضرورت استفاده از بسته بندی باکیفیت برای شیرآلات

یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات ، بهترین روش بسته بندی این محصولات است. شیرآلات حتماً باید با استفاده از متریال باکیفیتی بسته بندی شوند. چندین دلیل مهم، ضرورت بسته بندی اصولی و استاندارد شیرآلات را اثبات می کند:

– بسته بندی باکیفیت شیرآلات سبب می شود که احتمال آسیب دیدگی آنها کاهش پیدا کند. بهتر است به جای واژه ” کاهش ” واژه دیگری را به کار می بردیم. زیرا ما اطمینان داریم که با استفاده از یونولیت می توان احتمال آسیب دیدگی محصولات بسته بندی شده با آن را به صفر رساند.

– یک بسته بندی شکیل و زیبا با استفاده از محصول مقاوم نه تنها سبب محافظت از آنها می شود، بلکه مشتری پسند خواهد بود و به جذب مشتری کمک می کند.

– بسته بندی اصولی و زیبای شیرآلات، به برند شما اعتبار می بخشد. یک بسته بندی شکیل شیرآلات نشان می دهد که این محصولات، تولیدات یک مجموعه حرفه ای است که برای همه چیز برنامه ریزی دارد.

– استفاده از یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات سبب می شود که امکان انبار کردن طولانی مدت این وسایل وجود داشته باشد. زیرا یونولیت می تواند از شیرآلات در مقابل هر عاملی مراقبت کند و حتی با وجود گذشت زمان سبب کاهش کیفیت ظاهری آنها نشود.

– یک بسته بندی درست و اصولی برای محصولات سبب می شود که جابه جایی آنها بسیار راحت باشد. حمل و نقل بسیار آسان شیرآلات به سبب ایمنی محصولات، از مهمترین دلایل اهمیت دادن به نحوه بسته بندی محصولات است.

– یکی از خطراتی که در کمین شیرآلات در زمان جابه جایی و نگهداری آنها در فروشگاه ها است، احتمال خط و خش افتادن بر روی آنها است. با وجود یک بسته بندی مناسب، قطعاً این مشکل ایجاد نخواهد شد.

آشنایی با یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات

یونولیت، ماده ای سفید رنگ با خواص فراوان است که در انواع مختلفی تولید می شود. یونولیت لوازم الکترونیکی، یونولیت بسته بندی شیر آلات، یونولیت لوازم یدکی، یونولیت آلات موسیقی، یونولیت گوشه، یونولیت لوازم ورزشی، یونولیت لوازم خانگی، یونولیت حبه قندی، یونولیت عمومی، یونولیت لوازم بهداشتی، یونولیت کلاه ایمنی، یونولیت لوازم ورزشی، یخدان های یونولیتی و … از انواع یونولیت هستند.

در سال های اخیر استفاده از یونولیت در صنایع بسته بندی، تحولی عظیم را بوجود آورده است. پلاستوفوم بسته بندی شیرآلات از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این مقاومت در برابر فشار، رطوبت، صوت، آب، تغییرات دمایی و … است. این ماده بهتر از هر ماده دیگری می تواند از شیرآلات محافظت کند و سلامت آنها را تضمین کند.

پلاستوفوم مخصوص بسته بندی شیرآلات، بسیار سبک است و وزن جعبه های شیرآلات را زیاد نمی کند. کمتر کسی باور می کند که این نوع یونولیت با وجود وزن کمی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار باشد. اما واقعیت این چنین است. یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات بسیار سبک اما مقاوم است.

برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان شیرآلات بسیار مهم است که شیرآلات پس از باز شدن جعبه، تمیز و براق به نظر بیایند و جلوه خوبی در نظر مشتری داشته باشند. حسن یونولیت این است که با ایجاد یک پوشش مناسب از شیرها و لوازم جانبی آنها، موجب تمیز و براق ماندن آنها می شود. در واقع این یونولیت در برابر گردو غبار و آلودگی بسیار مقاوم است و مانع از نشستن آلودگی ها بر روی شیرآلات می شوند.

تولیدکنندگان شیرآلات باید بدانند که بهترین راه برای اینکه شیرآلات تولیدی آنها از کارخانه به صورت صحیح و سالم به دست مشتری برسد، استفاده از پلاستوفوم مخصوص بسته بندی شیرآلات می باشد. حتی اگر یقین دارید که محصولات تولیدی شما از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند، باز هم باید به استفاده از یک بسته بندی مناسب برای آنها اهمیت دهید. ممکن است حوادث مختلفی در مسیر انتقال این محصولات به فروشگاه ها و محل سفارش آنها بوجود بیاید که موجب آسیب دیدگی آنها شود. بنابراین پیش بینی تمامی این موارد، ضرورت دارد.

خرید یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات

برای خرید این محصولات باید نمونه هایی از شیرآلات موردنظر و لوازم جانبی آنها را به کارخانه یونولیت ارائه دهید تا تولید یونولیت بسته بندی به صورت سفارشی انجام شود. بر اساس شکل شیرآلات، ساخت قالب آنها انجام می شود. سپس مواد یونولیت را داخل این قالب ها ریخته تا سرد شوند و به فرم موردنظر در بیایند.

بدین ترتیب شیرآلات به صورت فیکس داخل قالب قرار گرفته و اصلاً تکان نمی خورند. زمانی که قرارگیری شیرآلات به صورت فیکس انجام شود، احتمال آسیب دیدگی و ایجاد خط و خش بر روی آنها تقریباً صفر خواهد بود.

شما می توانید تولید یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات تولیدی خود را به مجموعه ایران ورق سفارش دهید. ایران ورق، باکیفیت ترین یونولیت بسته بندی را با رعایت استانداردهای تولید یونولیت، طراحی و تولید می کند.

از آنجاییکه این مجموعه دارای متخصصان و کارشناسان بسیار خبره ای است و دستگاه های پیشرفته ای را در اختیار دارد، در تولید انواع یونولیت های بسته بندی استاد است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که که تولید انواع یونولیت های بسته بندی موردنظر خود را به مجموعه ایران ورق بسپارید.

کلام آخر

نرخ انواع شیرآلات در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است. این مسئله سبب شده است که این محصولات واقعاً ارزشمند شوند. بنابراین برای بسته بندی آنها باید بهتر از قبل عمل نمود و به داشتن یک بسته بندی باکیفیت و مناسب برای آنها اهمیت داد. یونولیت بسته‌ بندی شیرآلات، محصولی کاملاً مقاوم و باکیفیت است که به بهترین نحو از این محصولات حفاظت می کند تا آنها در برابر ضربه، رطوبت، آب، فشار ناشی از روی یکدیگر قرار گرفتن کارتن ها، گرد و غبار و آلودگی هوا، تغییرات دمایی، تابش نور و … سالم بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...