یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی به منظور محافظت از ماشین لباسشویی در برابر فشار و ضربه در زمان حمل و نقل، مورداستفاده قرار می گیرد.

پلی استایرن انبساطی (Polystyrene Expanded) که دارای عنوان تجاری یونولیت می باشد، در صنایع مختلفی به کار می رود که یکی از آنها بسته بندی است. این ماده از ظاهری سفید رنگ و یکدست برخوردار است و به سبب خواصی که دارا می باشد، برای بسته بندی مورداستفاده قرار می گیرد.

اصلی ترین علتی که سبب شده است برای بسته بندی هر کالایی، یونولیت را انتخاب کنند این است که 95 درصد یونولیت، هوا و 5 درصد آن پلاستیک است. همین مسئله سبب شده است که آن را به عنوان سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین ماده برای بسته بندی بدانند.

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی چیست؟

این یونولیت، یکی از انواع یونولیت است که از مونومر استایرن درست شده است. این ماده در دمای معمول، به صورت جامد است اما در دمای بالا می توان آن را ذوب نمود. پلاستوفوم ماشین لباسشویی بعد از گذشتن مراحل تولید به ورق هایی تبدیل می گردد. اصلی ترین خصوصیات این ماده، دانسیته می باشد. طبقه بندی دانسیته ورق های پلاستوفومی با توجه به میزان فشردگی آنها انجام می شود. برای تولید پلاستوفوم بسته بندی ماشین لباس شویی، دانسیته ای را درنظر می گیرند که فشردگی لازم ایجاد شود تا یونولیت در مقابل ضربات و فشارهایی که به ماشین لباس شویی وارد می شود، مقاومت کند.

اهمیت بسته بندی ماشین لباس شویی

استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی برای محافظت از این دستگاه اهمیت زیادی دارد. ماشین لباس شویی، دستگاهی است که برای شستن پوشاک بدون هیچگونه تلاشی از سوی شخص اقدام می کند. با استفاده از ماشین لباسشویی دیگر به چنگ زدن و دخالت دست نیاز ندارید و به آسان ترین روش به شستن لباس ها اقدام می کنید.

ماشین لباسشویی ها در چندین نوع طراحی و تولید شده اند که نسل جدید آنها، تمامی کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. سیستم های جدید ماشین لباسشویی به اندازه ای پیشرفته هستند که برای هر عملیاتی، کلیدی درنظر گرفته شده است. بنابراین تمامی اقدامات موردنیاز مانند تنظیم دما، تنظیم زمان و … را می توان با استفاده از دکمه های موجود تنظیم نمود.

هر یک از انواع ماشین لباس شویی ها را می توان با استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی به صورت اصولی و درست بسته بندی نمود تا در زمان انتقال بدون هیچگونه آسیب دیدگی به مقصد موردنظر منتقل شود.

محافظت بیشتر با پلاستوفوم بسته‌بندی

دلیل اصلی استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی ماشین لباس شویی، محافظت بیشتر از آن است. اگر ماشین لباس شویی در زمان جابه جایی از کارخانه به مقصد موردنظر دچار کوچکترین آسیب دیدگی فیزیکی مانند خط و خراش شود، از سوی مشتریان موردپذیرش واقع نمی شود. بنابراین باید با استفاده از بهترین متریال به بسته بندی ماشین لباس شویی اقدام نمود تا مشکلی برای آن بوجود نیاید.

پلاستوفوم، ویژگی هایی را دارد که محافظت صد درصدی از ماشین لباس شویی را ایجاد می کند. به منظور محافظت بیشتر می توان از سایر مواد بسته بندی و محافظتی مانند کارتن پلاست و … استفاده نمود. به منظور محافظت بیشتر حتماً باید بسته بندی به صورت فیکس انجام شود.

ارزش قائل شدن برای تولیدات خود با بسته بندی شکیل و باکیفیت

با استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی می توان یک بسته بندی مستحکم و شکیل ایجاد نمود. زمانی که تولیدکنندگان ماشین لباسشویی از بسته بندی مناسبی برای محصولات خود استفاده می کنند، نشان می دهند حرفه ای هستند. زیرا تولیدکنندگان حرفه ای و مجرب هیچگاه از بسته بندی نامناسب برای تولیدات خود استفاده نمی کنند و کلاس کاری خود را زیر سؤال نمی برند.

مشتریان با دیدن یک بسته بندی غیراصولی و بی کیفیت از خود سؤال می کنند که چگونه ممکن است این تولیدکننده حرفه ای باشد و محصول باکیفیتی را تولید کرده باشد، در حالیکه توان یک بسته بندی مناسب برای آن را نداشته است. لذا به این مسئله توجه داشته باشید و یک بسته بندی شکیل و مقاوم را برای ماشین لباسشویی های تولیدی خود درنظر بگیرید.

هزینه بسته‌بندی ماشین لباس شویی با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی ، قیمت مناسبی دارد. بنابراین می توانید با هزینه مناسبی بسته بندی این محصول را انجام داد. قطعاً در این اوضاع که همه چیز گران است و هزینه تولید یک ماشین لباسشویی برای تولیدکنندگان بالا تمام می شود، تولیدکنندگان تمایل دارند که هزینه های جانبی را کاهش دهند. بدین منظور آنها از استفاده از متریالی برای بسته بندی که هزینه های آنها را کاهش دهد، بسیار استقبال می کنند.

پلاستوفوم با ویژگی ها و قیمت بسیار خوبی که دارد، متریال مناسبی برای بسته بندی ماشین لباس شویی می باشد و هزینه های بسته بندی را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

مزایای استفاده از یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی

– یونولیت مقاوم است و مانع از آسیب دیدگی ماشین لباس شویی به دلیل برخورد ضربه یا فشار می شود.

– پلاستوفوم ضد آب است و این مسئله سبب می شود که در صورت نفوذ آب و رطوبت به داخل کارتن ماشین لباسشویی، مشکلی برای آن بوجود نیاید.

– پلاستوفوم مانع از غر شدگی و فرورفتگی ماشین لباس شویی در صورت برخورد جسمی با آن می شود.

– یونولیت بسته‌بندی ماشین لباس شویی دارای وزن کمی است و این مسئله حمل و نقل آن را آسان می کند.

– پلاستوفوم به دلیل آنکه در برابر تغییرات دمایی مقاوم و پایدار است، اجازه نمی دهد که تغییرات دمایی سبب آسیب دیدن ماشین لباسشویی شود.

– یونولیت به سبب طول عمر بسیار زیادی که دارد سبب می شود که بسته بندی ماشین لباس شویی حتی با گذشت زمان بسیار زیاد، باکیفیت باقی بماند.

– یونولیت بسته بندی ماشین لباسشویی ، مقرون به صرفه است و نسبت به سایر مواد مناسب برای بسته بندی از قیمت کمتری برخوردار است.

– پلاستوفوم، قابل بازیافت است و ضایعات آن را می توان به کارخانه های بازیافت انتقال داد تا برای استفاده های مجدد، به مواد بازیافتی یونولیتی تبدیل شود. از این مواد بازیافتی یونولیتی می توان برای تولید پلاستوفوم بسته‌بندی ماشین لباس شویی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...