معمولا اکثر مجموعه‌های تولید کننده ورق های یونولیتی ، علاوه بر تولید یونولیت، خدمات برش یونولیت را نیز انجام می‌دهند، چرا که بحث برش یونولیت، پس از تولید ورق های یونولیتی، با توجه به نیاز مشتریان و استفاده از آن‌ها در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است.

اینکه خدمات به سادگی و بدون چارچوب صورت بگیرد، قطعا امکان‌پذیر نیست، چرا که در برش یونولیت علاوه بر استفاده از المنت‌های مختلف، از دستگاه‌های مخصوصی نیز استفاده می‌کنند.

اینکه می‌توان با کارتر یونولیت ها را به آسانی برش زد، صحت دارد، اما زمانی که نیاز باشد، تا یونولیت پس از برش، لبه‌هایی صاف داشته باشد، دیگر کارتر کارآمد نخواهد بود و در اینجا برای برش دقیق یونولیت با لبه‌هایی صاف، باید از المنت استفاده کرد.

از آنجایی که یونولیت در انواع مختلفی همچون: یونولیت های بسته بندی و ورق های یونولیتی تولید می‌شود و در زمینه‌ها و صنایع مختلفی کاربرد دارد، تولید کنندگان یونولیت، به خوبی می‌دانند، که هر مشتری با توجه به نیاز کاری خود، یونولیت را در قالب یونولیت خاصی سفارش می‌دهد، از این رو ارائه خدمات برش یونولیت در هر مجموعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

خدمات برش یونولیت بسته بندی

در مجموعه ایران ورق خدمات دقیقا مطابق با نیاز مشتری با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های برش، همچون: دستگاه برش سی ان سی و… صورت می‌پذیرد. به طور مثال اگر شما بخواهید در صنعت ساختمان‌سازی از ورق های یونولیتی استفاده کنید، برش‌ یونولیت در این بخش با توجه به اندازه و ابعاد سقف و دیوارها، با دستگاه‌های مخصوصی صورت می‌پذیرد و یا اگر در صنعت بسته بندی به یونولیت نیاز داشته باشید، متخصصین مجموعه ایران ورق یونولیت ها را در قالب‌ها و اشکال مختلفی، مطابق با نیاز شما برش می‌دهند.

همانطور که از پیش گفتیم، خدمات برش، رابطه مستقیمی با نیاز مشتریان دارد و هر مجموعه تولیدکننده فعال در ساخت یونولیت، قطعا از چند دستگاه برش مخصوص برای برش یونولیت در اشکال مختلف بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...