خرید یونولیت در آبعلی به منظور استفاده در کاربردهای مختلفی صورت می گیرد. موارد استفاده از این محصول در آبعلی را بررسی می کنیم.

آبعلی، شهری واقع در رودهن از توابع شهرستان دماوند می باشد. این شهر خوش آب و هوا، از نظر صنعتی، ساخت و ساز، گردشگری و … در سال های اخیر پیشرفت های خوبی داشته است. یکی از محصولاتی که در صنایع مختلف موجود در آبعلی مورد استفاده قرار می گیرد، یونولیت می باشد.

یونولیت، ماده سبک و متخلخل می باشد که به دلیل برخورداری از خواص گوناگون، مورد توجه صنعت قرار گرفته است. هر حوزه ای به سبب برخی از خواص یونولیت از این محصول استفاده می کند.

موارد استفاده از یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت در آبعلی برای استفاده در حوزه های زیر انجام می شود:

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در آبعلی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یونولیت بسته بندی

ویژگی های یونولیت و مهمترین خصوصیات آن

در ارتباط با خرید یونولیت در آبعلی باید بدانید که این محصول دارای ویژگی های متعددی است. مهمترین ویژگی های یونولیت یا پلاستوفوم عبارتند از سبکی یونولیت، عایق حرارت بودن یونولیت، عایق صوت بودن یونولیت، عایق رطوبت بودن یونولیت، ضد ضربه بودن یونولیت، مقاومت و پایداری بالای یونولیت، انعطاف پذیری یونولیت، امکان رنگ آمیزی و ایجاد طرح بر روی یونولیت و …

در زمان خرید یونولیت باید توجه داشته باشید که چه یونولیتی برای کاربرد موردنظر شما مناسب است. یونولیت دارای ابعاد، دانسیته، ضخامت و کیفیت مختلفی است. یونولیتی که برای ساختمان سازی به کار می رود، برای استفاده در باغداری و کشاورزی مناسب نمی باشد. لذا توجه به خصوصیات یونولیت مناسب نیاز شما، بسیار مهم می باشد.

محدوده پارامتر دانسیته یونولیت

یکی از خصوصیات مهم یونولیت که باید در زمان خرید یونولیت در آبعلی موردتوجه قرار بگیرد، دانسیته آن است. دانسیته، یکی از شاخصه های مهم است که رده بندی ورقه های پلاستوفوم بر پایه آن انجام می شود.

دانسیته یا جرم حجمی به معنای وزن واحد حجم یک ماده است که واحد آن، کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ورق های یونولیتی بر اساس میزان دانسیته خود دسته بندی می شود. دانسیته یونولیت را به صورت P10، P20، P30 و … نشان می دهند.

هر اندازه که دانسیته یونولیت بالاتر باشد، میزان فشردگی آن بالاتر است و این مسئله سبب می شود که از خود، مقاومت و پایداری بیشتری نشان دهد. برای یونولیت هایی که در کاربردهای مهم و پروژه های سنگین در آبعلی مورداستفاده قرار می گیرند، باید دانسیته بالا را درنظر گرفت. یونولیتی با دانسیته پایین برای ساخت کاردستی مناسب است و یونولیت هایی با دانسیته بالا برای ساختمان سازی به کار می روند. دانسیته یونولیت در میزان دوام آن نیز، مؤثر می باشد.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در آبعلی

اگر در خرید یونولیت در آبعلی قصد خرید یونولیت سقفی استاندارد را دارید باید بدانید که این محصول در چندین ابعاد تولید می شود. ابعاد این محصول معمولاً در حدود 200*50*25 سانتی متر می باشد. تولیدکنندگان ممکن است این محصول را در دانسیته مختلفی تولید کنند. اما متداول ترین دانسیته ای که برای این محصول درنظر گرفته می شود، 12 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. این محصول با هدف استفاده در سقف ساختمان به کار می رود. این یونولیت باید از تأییدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برخوردار باشد و نشان استاندارد را دارا باشد. یونولیت های سقفی که از استاندارد لازم برخوردار نباشد، اصلاً برای استفاده در ساختمان سازی مناسب نیستند و ایمنی ساختمان را به خطر می اندازند.

خرید یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت دیواری در آبعلی

یکی دیگر از انواع یونولیت هایی که در خرید یونولیت در آبعلی از خرید آن استقبال بالایی می شود، یونولیت دیواری می باشد. این یونولیت در چندین نوع شامل یونولیت دیواری تری دی پنل، دیوارپوش فومی، فوم تزئینی و … به کار می رود.

تولید این یونولیت ها سبب شده است که برای نماسازی دیوارها و اجرای دیوارهای غیرباربر، راهکار ساده و کم هزینه ای وجود داشته باشد. این یونولیت ها در ساختمان های مسکونی، دفاتر خدماتی و مهندسی، رستوران ها و کافی شاپ ها و دیگر مراکز در آبعلی به کار می روند.

خرید یونولیت در آبعلی از ایران ورق

انواع یونولیت های موردنظر خود را برای کاربری های مختلف در آبعلی، از مجموعه ایران ورق خریداری کنید که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت است. این مجموعه با استفاده از متریال باکیفیت و درجه یک، انواع یونولیت را تولید می کند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت سبب می شود که یونولیت از هر نظر دارای شرایط بهتری باشد و برای استفاده در موارد موردنظر مشتریان، ایده آل تر باشد.

ایران ورق با دانش تخصصی تولید یونولیت به تولید این محصول اقدام نموده و کیفیت محصولاتش زبانزد خاص و عام است. مشتریانی که از آبعلی به خرید یونولیت موردنیاز خود اقدام نمودند، کیفیت آن را بسیار بالا توصیف نموده اند و از هرنظر از این محصول رضایت داشته اند.

قیمت یونولیت در آبعلی

خرید یونولیت در آبعلی را به صورت بی واسطه انجام دهید تا با قطع دست واسطه، هزینه کمتری پرداخت کنید. قیمت این محصول همانند دیگر مصالح مورد استفاده در آبعلی، دچار نوسانات زیادی به علت تغییرات قیمت دلار می باشد. اما این محصول از ارزان ترین مصالح ساختمانی به کار رفته در ساختمان سازی های آبعلی است.

جایگزینی یونولیت به جای مصالح ساختمانی مشابه و استفاده از آن در صنعت بسته بندی، موجب کاهش شدید هزینه ها می شود. قیمت یونولیت بر اساس خصوصیات کمی و کیفی آن مشخص می شود. خریداران یونولیت در آبعلی درنظر داشته باشند که این محصول را گران نخرند.

خریداران باید ضمن بررسی تمامی ویژگی ها و خصوصیات یونولیت، توجه کنند که آن را مطابق با نرخ روز و واقعی آن خریداری کنند. ایران ورق، بهترین عرضه کننده یونولیت در کشور است و پیشنهاد ما به شما برای خرید یونولیت در آبعلی ، انتخاب این مجموعه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...