خرید یونولیت در آبیک از مجموعه ایران ورق مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها، خرید یونولیت باکیفیت با مناسب ترین قیمت است.

یونولیت با نام تجاری محصولی EPS از ذرات پلی استر تولید می شود. این محصول به صورت ماده سفید و متخلخلی می باشد که چندین درصد ناچیز آن از پلاستیک و بالای 90 درصد آن را هوا تشکیل داده است.

کاربردهای یونولیت در آبیک

خرید یونولیت در آبیک برای کاربردهای مختلفی انجام می شود. یونولیت می تواند با بکارگیری در حوزه های گوناگون موجب بهبود کسب و کارها شود. برخی از کاربردهای پلاستوفوم در آبیک شامل موارد زیر است:

خرید یونولیت فشرده در آبیک

خرید یونولیت در آبیک برای ساختمان سازی، ساخت قطعات خودرو و … بهتر است از نوع یونولیت فشرده انجام شود. برای تولید یونولیت فشرده، فشار بالایی به کار می رود. در نتیجه، هوای آن کاهش پیدا می کند و مقاومت آن افزایش پیدا می کند. این یونولیت برای مجسمه سازی، عایق سازی، قالب سازی و … مناسب است. یونولیت های معمولی نمی توانند عایق سازی را مانند یونولیت های فشرده انجام دهند. برای ساخت استودیوها از یونولیت فشرده استفاده می کنند تا هیچ سروصدایی از داخل به بیرون منتقل نشود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در آبیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یونولیت کرومیت

خرید یونولیت سقفی در آبیک

یکی دیگر از انواع یونولیت های کاربردی که آمار خرید یونولیت در آبیک را به خود اختصاص داده است، یونولیت سقفی است. این یونولیت می تواند برای اجرای سقف سازه های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. البته امروزه سازه های کوچک و چندین طبقه را با یونولیت سقفی اجرا می کنند.

آبیکی های گرامی برای خرید یونولیت سقفی باید درنظر داشته باشند که این یونولیت باید از استانداردهای لازم تأییدی از سوی مرکز استاندارد برخوردار باشند. زمانی که سقف سازه ای با استفاده از یونولیت اجرا می شود، آن سازه از امتیازات مختلفی برخوردار خواهد شد.

استفاده از یونولیت در سقف سازه های آبیک سبب کاهش وزن ساختمان ها، افزایش مقاومت سازه ها در برابر زمین لرزه، عدم نیاز به رابیتس کاری برای گچ کاری، صرفه جویی در مصرف مصالح ساختمانی و … می شود. یونولیت سقفی، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.

خرید یونولیت دیواری در آبیک

اگر برای خرید یونولیت در آبیک، یونولیت دیواری را انتخاب کرده اید باید بدانید که استفاده از یونولیت دیواری بسیار سودمند است. یونولیت دیواری موجب عایق سازی دیوارهای ساختمان ها از نظر رطوبتی، حرارتی، برودتی و صوتی و … می شود.

یونولیت دیواری در ساختمان های مسکونی، محیط های آموزشی، سالن های زیبایی، مهد کودک ها، ادارات، شرکت ها، دفاتر و … به کار می رود. برخی از یونولیت های دیواری، قابل شستشو هستند.

خرید تیرچه کرومیت در آبیک

خرید یونولیت در آبیک از نوع یونولیت تیرچه کرومیت باید با توجه به کیفیت یونولیت صورت بگیرد. همچنین باید بررسی شود که آیا یونولیت از نوع نسوز است. یونولیتی که بسوز باشد، موجب ضعیف شدن ساختمان ها در برابر آتش سوزی می شود.

یونولیت های تیرچه کرومیت در چندین ابعاد تولید می شوند. در زمان استفاده از یونولیت تیرچه کرومیت باید توجه شود که با توجه به طول زیاد یونولیت تیرچه کرومیت، مشکل شکستن یونولیت بوجود نیاید. یونولیت تیرچه کرومیت برای اجرای تیرچه بلوک به کار می رود و جایگزین مناسبی برای بلوک های سفالی و سیمانی است.

خرید یونولیت در آبیک

خرید یونولیت بسته بندی در آبیک

یکی دیگر از انواع یونولیت های کاربردی در آبیک، یونولیت بسته بندی می باشد که برای بسته بندی هر محصولی مناسب می باشد. این یونولیت به خوبی می تواند کیفیت بسته بندی محصولات را افزایش دهد. خرید یونولیت در آبیک برای بسته بندی محصولات موردنظر خود ممکن است به صورت سفارشی انجام شود. یعنی باید نمونه ای از محصول موردنظر شما به کارخانه ارائه شود تا تولیدکننده با توجه به نمونه ارائه شده به ساخت یونولیت بسته بندی آن محصول اقدام کند. انتخاب یونولیت برای بسته بندی محصولات به دلیل مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد.

زمانی که ضربه، فشار و برخوردی با یونولیت صورت می گیرد، آثار آنها به محصول بسته بندی شده با یونولیت وارد نمی شود و این مسئله به دلیل توانایی یونولیت در مقابله با ضربات و نیروهای وارده می باشد.

قیمت یونولیت در آبیک

قیمت یونولیت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که برخی از آنها شامل ابعاد یونولیت، ضخامت یونولیت، کیفیت یونولیت، دانسیته یونولیت، برند سازنده یونولیت و … می باشند.

یونولیت برای هر استفاده ای، از نظر اقتصادی به صرفه است. یونولیتی که دارای کیفیت بالایی است، قیمت منطقی دارد. بنابراین اگر یونولیتی از قیمت روز بازار بسیار پایین تر باشد و برند مطرحی نداشته باشد، حتماً بی کیفیت است. برای استفاده های مختلف از یونولیت باید ارزش قائل بود و باید از بهترین یونولیت استفاده نمود تا کارایی موردنظر مطابق با انتظارات انجام شود.

بهترین مرکز خرید یونولیت در آبیک

ایران ورق از برترین تولیدکنندگان یونولیت در کشور است که برای حفظ اعتبار و جایگاه خود از برترین مواد اولیه برای تولید یونولیت استفاده می کند. یونولیتی که این مجموعه ارائه می دهد از استانداردهای ضروری برخوردار می باشد و تأییدیه های لازم را دریافت نموده است.

با یونولیت ایران ورق می توانید ساختمان سازی، دکورسازی، بسته بندی، عایق سازی و … را با کیفیت بسیار بالایی انجام داد. با یونولیتی که ایران ورق ارائه می دهد، توقع مشتریان از سطح کیفیت یونولیت بالا رفته و مشتریان دیگر حاضر نیستند که یونولیت خود را به جز ایران ورق از مجموعه دیگری خریداری کنند.

اگر خرید یونولیت در آبیک را از ایران ورق انجام دهید، درباره سطح کیفیت آن اطمینان خاطر خواهید داشت. یونولیت ایران ورق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بیشترین ماندگاری و دوام را دارد. این یونولیت برای هر کاربردی، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...