خرید یونولیت در رشت دارای مزایای زیادی از نظر اقتصادی، مقاوم سازی، زیست محیطی، بهبود کیفیت و سرعت اجرای پروژه ها و … می باشد.

چند سالی است که از یونولیت به عنوان ماده محبوب و کاربردی یاد می شود و بسیاری از کارشناسان، این محصول را برای استفاده در کاربردهای مختلف توصیه می کنند.

شکل و ساختار متخلخل یونولیت

اساساً یونولیت به ماده ای گفته می شود که دارای ساختار متخلخلی می باشد و بسیار سبک است. این ماده خنثی است و با توجه به مشاهداتی که تاکنون صورت گرفته است، هیچگاه میلی برای انجام واکنش با مواد مختلف نداشته است.

در خرید یونولیت در رشت باید توجه کنید که یونولیت استاندارد را خریداری کنید. یونولیت از نوعی پلاستیک است که این پلاستیک با استایرن مونومر ساخته می شود.

این محصول برای اولین بار از سوی ادوارد سیمون کشف و در سالها بعد از سوی یک شرکت آلمانی به تولید انبوه رسید. تولید انبوه یونولیت و امکان تهیه ی آسان آن، بسیاری از کسب و کارها را متحول نمود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در رشت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یونولیت کرومیت

کارخانه تولید یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت باید از کارخانه هایی انجام شود که این محصول را به صورت استاندارد تولید می کنند. یونولیت در چندین مرحله شامل پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی در کارخانه های مختلف تولید می شوند. ماده اولیه ای که برای تولید این ماده به کار می رود، همانند ذرات شکر می باشد و از چگالی خاصی برخوردار است.

این ماده را داخل اکسپندر ریخته و توسط بخار سعی می کنند که حجم آن را افزایش دهند. اکسپندر می تواند ذرات استایرن را چندین برابر بزرگ کند.

سپس باید پلیمریزاسیون صورت بگیرد و دو ماده شنتان و دی اکسید کربن برای حجم دهندگی و پف دهندگی آنها استفاده شود.

همین مسئله سبب می شود که حجم زیادی از یونولیت را هوا تشکیل دهد. زمانی که این مواد خنک شد و به اندازه 6 الی 12 ساعت استراحت کرد، مواد را داخل قالب ریخته و آن را با بخاردهی گرم و فشرده می کنند تا شکل قالب را به خود بگیرد.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت دارای مزایای فراوانی است و اگر به نقاط ضعف این ماده توجه شود، در زمان استفاده از آن مشکلی بوجود نخواهد آمد. مزایای این محصول این است که …

مهمترین کاربردهای یونولیت در رشت

انواع یونولیت قابل استفاده در رشت

آمار خرید یونولیت در رشت نشان می دهد که پرکاربردترین یونولیت ها شامل یونولیت سقفی، یونولیت فشرده، یونولیت دیواری و یونولیت بسته بندی می باشند. هر یک از این یونولیت ها از ویژگی مهمی برخوردار هستند.

یونولیت بسته بندی دارای چگالی و وزن کمی است اما به خوبی می تواند فشار و ضربه را تحمل کند. پلاستوفوم دیواری برای دکوراسیون داخلی و عایق بندی به کار می روند. یونولیت فشرده برای خودروسازی و تولید درب و پنجره و دیگر کاربردهای حساس در رشت به کار می رود.

پرکاربردترین یونولیت در رشت، یونولیت سقفی می باشد. این یونولیت می تواند از برش دادن یونولت بلوک مادر تولید شود. متداول ترین دانسیته ای که برای این یونولیت درنظر می گیرند، 12 است. ابعاد و اندازه این یونولیت، متنوع است. کاربرد اصلی این یونولیت، اجرای سقف تیرچه بلوکی در رشت می باشد.

خرید یونولیت در رشت

بهترین مرکز خرید یونولیت در رشت

ایران ورق، محصولاتی تولید می کند که کیفیتش از هر نظر مورد قبول است. از یونولیت های تولیدی این مجموعه می توان برای هر کاربردی در رشت استفاده نمود. یونولیتی که ایران ورق تولید می کند در کاهش هزینه ها، افزایش سرعت پروژه ها، صرفه جویی در مصرف مصالح ساختمانی، سهولت در انجام کارهای تأسیسات، کاهش قطر سازه های بتنی و فلزی و … مؤثر است. لذا توصیه می کنیم که یونولیت موردنیاز خود را از این مجموعه بزرگ و حرفه ای خریداری کنید.

قیمت یونولیت در رشت

قیمت یونولیت بسیار مناسب است و خریداران در رشت اطمینان خاطر داشته باشند که از استفاده از یونولیت سود می کنند. از یونولیت می توان در هر صنعتی به منظور کاهش هزینه ها استفاده نمود. کاهش هزینه ها در حالی اتفاق می افتد که از میزان کیفیت هیچ کاری، ذره ای کاسته نمی شود. استفاده از یونولیت در ساختمان سازی بسیار به صرفه است و یونولیت بهترین جایگزین مصالح سنتی می باشد. برای خرید یونولیت و استفاده برای کاربردهای موردنظر، تردید نداشته باشید.

برای اطلاع از قیمت روز یونولیت می توانید با شماره های موجود در وب سایت ها تماس حاصل نموده و با ارائه اطلاعات یونولیت موردنیاز خود، قیمت ان را دقیقاً بپرسید. با یونولیت می توانید بهترین نحوه بسته بندی، ماکت سازی، دکورسازی و … را ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...