خرید یونولیت در رودبار دارای مزایای فراوانی است و موجب پیشرفت در روند بسیاری از کارها و پروژه ها در این شهر می شود.

یونولیت، ماده سبک و مشبکی می باشد که در ایران به اسم پلاستوفوم و آکاسیف شناخته می شود. این محصول، عایق ساختمانی است و به این دلیل در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

یونولیت را می توان نوعی پلیمر دانست که با استفاده از ماده اولیه خاصی در پتروشیمی تحت عنوان مونومر استایرن شناخته می شود. این ماده دارای ساختار مولکول بنزنی می باشد و از این رو به آن پلی استایرن گفته می شود.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت در رودبار

خرید یونولیت در رودبار به آن دلیل با استقبال مواجه شده است که استفاده از آن، نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. یونولیت یا پلاستوفوم می تواند بهترین جایگزین برای متریال و مصالحی باشد که استفاده از آنها، معایب زیادی داشتند. در واقع یونولیت توانسته است خلاء ها و نواقص موجود در برخی از متریال را حذف کند.

مزایای یونولیت که آن را در دل صنعتگران، تولیدکنندگان و سازندگان در رودبار جای کرده است شامل وزن اندک، مقاومت قابل توجه، ضد ضربه بودن شدید، عایق صوت، عایق رطوبت، عایق دما و … است. همچنین باید به این مورد اشاره نمود که یونولیت قابل بازیافت است و سلامت آب و خاک و هوای رودبار را تهدید نمی کند.

اما در یک خرید منطقی باید به مزایا و معایب محصول به صورت تؤام توجه کرد. لذا در خرید یونولیت در رودبار باید به معایب آن نیز، توجه نمود. یونولیت نیز دارای معایبی است که بیشتر آنها مربوط به حساسیت های ساختاری این ماده می باشد.

حلال های آلی می توانند به شدت به ساختار یونولیت صدمه بزنند. همچنین رنگ های روغنی ممکن است سبب مشتعل شدن یونولیت شوند و خطراتی را ایجاد کنند. در صورتیکه در تولید یونولیت اصرار به استفاده از کلروفلروکربن وجود داشته باشد، باید منتظر عواقب آن با آسیب دیدگی لایه ازن در طول مدت باشیم.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در رودبار با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انواع یونولیت

انواع یونولیت ساختمانی پرکاربرد در رودبار

یونولیت به یک شکل و یک مدل تولید نمی شود. از آنجاییکه این ماده دارای خاصیت فراوانی است و در حوزه های مختلفی کارایی دارد، به شکل های گوناگونی به تولید ان اقدام می کنند تا برای هر کاربرد از یونولیت مخصوص خود استفاده شود. در خرید یونولیت در رودبار باید از مناسب ترین نوع یونولیت برای کاربردهای ساختمانی استفاده شود.

ترویج استفاده از یونولیت سبب شد که سازندگان و پیمانکاران از شر استفاده از مصالحی که دارای نقاط ضعف زیادی هستند، خلاص شوند. انواع یونولیت هایی که در ساخت و سازهای رودسر به کار می روند و جایگزین دیگر مصالح سنتی می شوند شامل یونولیت دیواری، یونولیت تیرچه کرومیت، یونولیت سقفی استاندارد و … می باشند که هر یک از مشخصات ویژه ای برخوردار هستند.

یونولیتی که برای تولید تیرچه کرومیت به کار می رود، با توجه به ابعاد در دو نوع جداگانه وجود دارد که یکی از آنها در ابعاد 100*66*25 سانتی متر و دیگری در ابعاد 100*66*20  سانتی متر است.

در خرید یونولیت در رودبار باید توجه داشته باشید که یونولیت های دیواری در ضخامت های مختلف وجود دارند. با توجه به انتظاراتی که از یونولیت دیواری دارید، باید ضخامت موردنظر آن را تعیین کنید. اگر یونولیت را با هدف عایق سازی صوتی و دمایی دیوارها مورد استفاده قرار می دهید، بدانید که باید یونولیت های دیواری ضخیم تر را انتخاب کنید.

کاربردهای یونولیت در رودبار

ساختمان سازی تنها یکی از کاربردهای یونولیت در رودبار است. زیرا این محصول در بخش های دیگری به کار می رود. بسته بندی، مجسمه سازی، تولید یخچال صنعتی، عایق سازی سردخانه، تولید یخدان برای حمل ماهی و میگو، دکورسازی، ساخت انواع ماکت برای فروشگاه ها، اجرای پروژه های دانشجویی، ساخت ماکت های فنی و مهندسی و … از دیگر کاربردهای یونولیت است. خرید یونولیت در رودبار برای هر یک از این کاربردها، باید با توجه به کیفیت یونولیت موردنظر صورت بگیرد.

هر یک از کاربردهای یونولیت در این شهر دارای اهمیت زیادی است. به طور مثال یونولیت برای حمل فرآورده های خونی و آزمایشگاهی بسیار مفید و سودمند است. اگر چنین فرآورده هایی در معرض گرما و تابش خورشید قرار بگیرند، خراب می شوند. زمانی که این محصولات را داخل یخدان های یونولیتی قرار می دهند، دیگر در زمان جابه جایی دچار مشکل نمی شوند و در دمای ایده آل حفظ می شوند تا به مقصد موردنظر در رودبار برسند.

مرکز خرید یونولیت در رودبار

یونولیت را از تولیدکنندگانی خریداری کنید که آن را با کیفیت و استانداردهای لازم ارائه می کنند. برای تولید یونولیت باید از فرمول های خاصی استفاده نمود و به نکات خاصی توجه داشت تا محصول تولیدی با انتظارات تطابق داشته باشد و در کاربرد موردنظر، سودمند باشد. یونولیتی که بی کیفیت باشد، انتظارات تولیدکنندگان و سازندگان را برآورده نخواهد کرد. لذا توصیه می کنیم که خرید یونولیت باکیفیت و استاندارد را از مجموعه “ایران ورق” انجام دهید که برترین تولیدکننده یونولیت در کشور می باشد.

خرید یونولیت در رودبار

قیمت یونولیت در رودبار

یونولیت دارای قیمت مشخصی است که این قیمت با توجه به ابعاد، دانسیته، سطح کیفیت، نوع و … مشخص می شود. برخی از یونولیت ها به صورت سفارشی ساخته می شوند و این مسئله به دلیل استفاده خاصی است که قرار است از یونولیت شود. در خرید یونولیت در رودبار توجه کنید که این محصول را گرانتر از نرخ روز نخرید. به هر حال یونولیت، محصول ارزانی است و این مسئله را تمامی تولیدکنندگان و سازندگان می دانند. در ارتباط با قیمت دقیق یونولیت می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید.

سخن پایانی

برای استفاده از یونولیت، حتماً مطالعاتی درباره ساختار و نقاط قوت و ضعف آن داشته باشید و سپس به استفاده از این محصول اقدام کنید تا نتیجه خوبی در انتها کسب کنید. خرید یونولیت در رودبار می تواند زمینه ای برای پیشرفت روند کارها مانند روند بسته بندی محصولات مختلف باشد. برای اینکه نتیجه خوب بدست بیاید نیاز است که از یونولیت استاندارد و باکیفیت استفاده شود. با توجه به اینکه در کشور ما، تنها چندین کارخانه به تولید یونولیت استاندارد و مرغوب اقدام می کنند، باید به خرید یونولیت از برترین تولیدکننده یا عرضه کننده بسیار توجه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...