خرید یونولیت در شهریار را با توجه به کیفیت، قیمت، دانسیته، ابعاد، مدل و نوع یونولیت انجام دهید تا محصول مناسبی را خریداری کنید.

شهرستان شهریار با مساحتی بیش از 8000 هکتار و جمعیتی بالای 500000 نفر دارای نیازهای فروانی در زمینه ساخت و ساز، صنعت و … می باشد. این نیازها شامل مصالح ساختمانی، مواد اولیه برای تولیدات محصولات مختلف، محصولات بسته بندی و … می باشد.

شهریار به سبب داشتن باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای مطبوع و دلپذیر توانسته است موردتوجه بسیاری از افراد برای سکونت قرار بگیرد تا مقصد بسیاری از مهاجران باشد. لذا شاهد ساخت و سازهای فراوان، رونق صنعت، راه اندازی کسب و کارهای مختلف در شهریار هستیم. یکی از محصولاتی که در این زمینه ها می تواند مورداستفاده قرار بگیرد، یونولیت است که در صنعت، ساختمان سازی، تولید، باغداری و … کاربرد دارد.

موارد استفاده از یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار برای موارد مختلفی انجام می شود که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

یونولیت به دلیل آنکه سبک است و 95 درصد آن را هوا تشکیل داده است و تنها 5 درصد آن را پلاستیک تشکیل داده است، برای استفاده در موارد فوق انتخاب شده است و صاحبان کسب و کارها در شهرستان شهریار به این مسئله پی برده اند. قطعاً انتظار می رود که صاحبان صنایع و کسب و کارهای مختلف و سازندگان در شهریار با الگوبرداری از شهرهای پیشرفته در دنیا برای ساخت و سازهای خود و نیازهای مختلف خود در کارخانه ها، از یونولیت استفاده کنند.

یکی از اهداف خرید یونولیت در شهریار ، استفاده برای کشاورزی و باغداری می باشد. یونولیت با بکارگیری در خاک موجب هوادهی به خاک گیاهان می شود. بیشتر ساکنان بومی این شهر در باغات و مراتع مشغول به کشاورزی و دامداری هستند که باغداری و کشاورزی شهریار به پیرامون شهر توسعه یافته است. شهریار از گذشته، یکی از قطب های اصلی در تولید میوه، محصولات کشاورزی، لبنی و دامی بوده است و هم اکنون همینگونه است. یونولیت می تواند محصول خوبی برای رفع برخی از نیازها در این زمینه باشد. استفاده از گلدان های یونولیتی، یک مورد از کاربردهای یونولیت در باغداری می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در شهریار با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انواع یونولیت

علت استفاده از یونولیت برای ساخت و ساز در شهریار

یونولیت دارای ویژگی های خاصی است و همین مسئله سبب شده است که خرید یونولیت در شهریار برای استفاده در ساختمان سازی صورت بگیرد. پلاستوفوم نسبت به مصالح ساختمانی مشابه، سبک است و این مسئله سبب می شود که با استفاده از آن بتوان وزن ساختمان را کاهش داد.

یونولیت، قابلیت عایق سازی صوتی را دارد. یکی از دغدغه های ساختمان سازی در زمان کنونی، عایق سازی صوتی است تا زندگی در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی امکان پذیر و قابل تحمل باشد. پلاستوفوم به خوبی می تواند ساختمان ها را از لحاظ صوتی تا میزان قابل توجهی عایق صوتی کند.

مزایای استفاده از یونولیت در ساختمان سازی، تنها به این موارد ختم نمی شود و یونولیت دارای خواص دیگری مانند عایق رطوبت، عایق دما، مقاومت بسیار بالا، قابلیت تحمل وزن زیاد، طول عمر بالا، امکان بازیافت و استفاده مجدد و سایر خصوصیات مثبت می باشد.

خرید یونولیت در شهریار از نوع یونولیت سقفی

یونولیت سقفی را از بزرگترین تولیدکننده یونولیت در ایران (مجموعه ایران ورق) خریداری کنید. این مجموعه، توان تولید باکیفیت ترین انواع یونولیت را دارا می باشد. یونولیت سقفی در ساختمان سازی در سقف ساختمان های دال یک طرفه در ساخت قالب بتن به کار می رود.

یونولیت سقفی دارای فشردگی معادل 12 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. این محصولات شبیه مکعب مستطیل می باشند. علت اصلی انتخاب یونولیت سقفی برای کارگذاری در سقف، فشردگی و مقاومت خوب آنها می باشد. یونولیت سقفی با وجود مقاومت و فشردگی بالایی که دارد، سبک است و این مسئله سبب می شود که سقف ساختمان سبک باشد.

یونولیت‌های سقفی در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن موردبررسی قرار گرفته است و استاندارد این محصولات موردتأیید این مرکز واقع شده است. یونولیت سقفی که مجموعه ایران ورق تولید می کند، کاملاً استاندارد است.

استفاده از یونولیت در صنعت شهریار

خرید یونولیت در شهریار برای صنایع مختلفی انجام می شود. یونولیت می تواند به عنوان ماده بسته بندی مورداستفاده قرار بگیرد. هر نوع محصولی اعم از بزرگ و کوچک، شکننده و مقاوم، تزئینی یا کاربردی و … را می توان با استفاده از یونولیت بسته بندی نمود.

یونولیت می تواند برای تولید بسیاری از محصولات کارخانه های شهریار، مورداستفاده قرار بگیرد. به طور مثال برای ساخت اسباب بازی و لوازم تحریر و عروسک ها و … می توان از یونولیت به عنوان مواد اولیه استفاده نمود.

خرید یونولیت در شهریار

خرید یونولیت در شهریار از ایران ورق

اگر کیفیت بالا و قیمت مناسب را با هم می خواهید، از مجموعه ایران ورق به خرید یونولیت موردنیاز خود اقدام کنید. این مجموعه پاسخگوی نیاز شما در هر حجم و اندازه ای خواهد بود. تنوع یونولیت های تولیدی این مجموعه بسیار بالا است تا پاسخگوی نیازهای مختلف باشد.

در صورتیکه هموطنان گرامی در شهرستان شهریار قصد سفارش یونولیت بسته بندی یا دیگر یونولیت ها را داشته باشند، تولید یونولیت موردنیاز آنها به صورت سفارشی بر اساس محصولات موردنظر آنها انجام می شود.

قیمت یونولیت در شهریار

در خرید یونولیت در شهریار توجه داشته باشید که محصول باکیفیتی را خریداری کنید. قیمت این محصولات با توجه به مشخصات کمی و کیفی آنها تعیین می شود. در مجموع، یونولیت ارزان قیمت است و برای استفاده در هر کاربردی، به صرفه می باشد. این محصول از ارزان ترین مصالح ساختمانی به شمار می آید که ضمن قیمت پایین، از خصوصیات بسیار خوب و درجه یکی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...