خرید یونولیت در فشم باید با توجه به کاربرد موردنظر صورت بگیرد. مشخصات، قیمت و کاربردهای یونولیت را بررسی می کنیم.

انواع یونولیت یا پلی استایرن، نوعی پلیمر ترموپلاستیک هستند که از استایرن درست می شوند. استایرن، نوعی هیدروکربن با ساختار خاص C6H5CH=CH2 می باشد که برگرفته از نفت خام می باشد. در روند تولید یونولیت، نقش اصلی را المان های کربن و هیدروژن ایفا می کنند.

البته تولید یونولیت به سادگی قرارگیری کربن و هیدروژن در کنار یکدیگر نیست و یک پروسه خاصی طی می شود. این آرایش مولکولی با شکل گیری پیوندهای دوگانه موجود در استایرن، چیده می شود. پیوندهای دوگانه مکرر و پرشمار موجب واکنش استایرن ها با یکدیگر و تشکیل زنجیره های پلیمری می گردد.

این زنجیره پلیمری تحت عنوان پلی استایرن شناخته می گردد. با این مقدمه کوتاه، به سراغ آشنایی با یونولیت و موارد استفاده از آن در شهر فشم می رویم.

تعریف یونولیت و بررسی کاربردهای آن در فشم

خرید یونولیت در فشم برای استفاده در حوزه های گوناگونی انجام می شود. یونولیت، ماده سبک و بی اثری است که به علت خواص منحصر به فرد خود توانسته است به یک ماده اعجاب انگیز و کاربردی تبدیل شود که دشوارترین کارها را آسان می کند. موارد مصرف یونولیت در فشم عبارتند از:

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در فشم با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ورق یونولیت درز انقطاع

مشخصات یونولیت و مرور ویژگی های مثبت آن

یونولیت با مشخصات مختلفی تولید می شود که این تفاوت ها موجب شکل گیری انواع یونولیت می شوند که هر یک برای استفاده در زمینه ای مناسب هستند.

لذا یونولیت ها در طول، عرض، ضخامت، دانسیته، کیفیت بافت و سایر ویژگی ها با یکدیگر متفاوت هستند. مهمترین ویژگی های مثبت یونولیت که موجب استقبال از خرید یونولیت در فشم شده است، عبارتند از:

علت استفاده از یونولیت در ساخت و سازها در فشم

خرید یونولیت در فشم به منظور استفاده در ساختمان سازی از هر حیث، سودمند است. برخی از نتایج مثبت استفاده از یونولیت در ساختمان سازی شامل موارد زیر می باشد:

تولید یونولیت در کارخانه با پیمودن دقیق مراحل و توجه به استانداردها

نخست، ذرات پلی استایرن تحت بخار آب قرار می گیرند. برای انبساط یونولیت باید از دمنده های ویژه ای مانند پروپان، پنتان، بوتان، متیلن کلرید و … استفاده نمود. این ذرات به خوبی حرارت دهی می شوند و پس از بخاردهی به مرواریدهای کوچکی تبدیل می شوند. با اعمال فشار بیشتر به مرواریدهای انبساطی و قرار دادن آنها در دستگاه های خاص، آنها به بیشترین حجم خود می رسند و سپس خشک سازی، فشرده سازی و قالب گیری یونولیت انجام می شود.

خرید یونولیت در فشم از ایران ورق

یونولیت موردنیاز پروژه ها و مشاغل خود را از ایران ورق خریداری کنید. این مجموعه با بهره گیری از اصول و متد جدید و توجه به استانداردهای ساخت یونولیت، به تولید این محصول اقدام می کند.

یونولیت تولیدی ایران ورق از محصولات مشابه خارجی، چیزی کمتر ندارد. بنابراین توصیه می کنیم که از ایران ورق به خرید یونولیت های موردنیاز خود اقدام کنید.

قیمت یونولیت در فشم

نرخ یونولیت بر اساس ویژگی های مختلف آن مشخص می شود. انواع یونولیت دارای ابعاد، دانسیته و مشخصات کیفی مختلفی هستند که این مسئله موجب می شود که نرخ انواع یونولیت متفاوت باشد.

در زمان خرید یونولیت حتماً کیفیت آن را بررسی کنید تا یونولیت مرغوب و استاندارد را خریداری کنید. برخی از یونولیت های موجود در بازار دارای کیفیت پایینی هستند و این مسئله را می توان با اندکی توجه به ظاهر و بافت آنها متوجه شد. یونولیت هایی که یکپارچگی لازم را ندارند و دارای فرورفتگی و برجستگی و یا لکه های مختلف هستند، نباید خریداری شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...