خرید یونولیت در قزوین را از بزرگترین تولیدکننده یونولیت در کشور خریداری کنید تا مرغوب ترین و بهترین یونولیت را داشته باشید

یونولیت، ماده ای اعجاب انگیز است که بر خلاف ظاهر بزرگ خود دارای وزن اندکی است. نام های زیادی برای این ماده وجود دارد که برخی از آنها شامل پلاستوفوم، آکاسیف، فیبرسفید و … می باشند. این ماده ماحصل فرآیندهای شیمیایی است.

کاربردهای یونولیت در قزوین

خرید یونولیت در قزوین برای کاربردهای مختلفی صورت می گیرد. یونولیت را می توان در هر حوزه ای به کار برد. بسته بندی، ساختمان سازی، صنعت مبلمان، صنعت دکوراسیون، عایق سازی سردخانه و … از جمله کاربردهای یونولیت در قزوین می باشد.

در واقع یونولیت با خواص و ویژگی های بسیار خوب خود ثابت نموده است که برای هر کاری می تواند مفید و سودمند باشد و جایگزین بسیار خوبی برای متریال مختلف باشد. با مقایسه ای میان یونولیت و متریالی که دارای خواص یونولیت هستند، می توان متوجه شد که یونولیت از جنبه های گوناگونی به آنها برتری دارد.

یونولیت را چجوری درست می کنند؟

یونولیت از ترکیبات پلی استایرن که از نظر ظاهری مثل دانه های کوچک مروارید است، تولید می شود. البته برای تولید یونولیت به یک ماده منبسط کننده نیاز است. بعد از فرآیند انبساط، پرلیت ها در سیلوهای استراحت قرار داده شده و سپس عملیات قالب گیری انجام می شود. این مواد در دستگاه های خاصی تحت گرما قرار می گیرند تا عامل انبساط کننده در پرلیت ها گرم شوند و از سوی دیگر، حجم آنها زیاد شود.

بهترین مرکز خرید یونولیت در قزوین

ایران ورق، یک مجموعه بسیار حرفه ای است که با الگوبرداری از کارخانه های بزرگ یونولیت در جهان به تولید این محصول اقدام می کند. همین مسئله سبب شده است که یونولیت تولیدی ایران ورق از هر نظر به یونولیت های موجود در بازار برتری داشته باشد. کیفیت یونولیت ایران ورق، کاملاً مورد تأیید متخصصان است.

بنابراین اگر برای کاربردهای موردنظر خود به دنبال یک یونولیت باکیفیت هستید، از مجموعه ایران ورق به خرید یونولیت اقدام کنید. این مجموعه از برترین متریال برای تولید یونولیت استفاده می کند تا یونولیت تولیدی آن برای کاربردهای مهم مانند صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان سازی، صنعت کشتی سازی و … مناسب باشد.

بهترین روش عایق سازی در قزوین

خرید یونولیت در قزوین ، بهترین روش برای عایق سازی ساختمان و سردخانه و هر سازه دیگری است. یونولیت از چندین جهت عایق است و این مسئله سبب شده است که صنعت ساختمان، نگاه ویژه ای به این محصول داشته باشد و در بخش های مختلفی از آن استفاده کند.

خاصیت عایق صوتی یونولیت، سبب شده است که هیچ امواج صدایی رد و بدل نمی شود. یونولیت مانند یک سد محکم در برابر امواج صوتی ایستادگی کرده و از عبور آنها جلوگیری می کند. یک یونولیتی که ضخامت 10 سانتی متری دارد می تواند تا 42 دسی بل عایق صدا باشد. برای خرید یونولیت در قزوین حتماً به میزان ضخامت آن توجه کنید.

یونولیت، عایق حرارت و برودت است و موجب بهره وری انرژی در هر ساختمانی می شود. با توجه به این خصوصیات می توان تجهیزات مختلفی را با استفاده از یونولیت ساخت. یکی از این تجهیزات، یخچال های صنعتی و یخدان و … است که با استفاده از یونولیت تولید می شوند. در تمامی کشورهای دنیا از یونولیت برای تولید چنین تجهیزاتی استفاده می شود. یک یونولیت معمولی که دارای ضخامت 10 سانتی متر می باشد می تواند تا 35 درصد عایق حرارت باشد.

اما ویژگی بسیار خوب دیگر یونولیت این است که عایق رطوبت است. یعنی یونولیت، میلی برای جذب آب ندارد و این مسئله سبب می شود که بتواند عایقی برای موارد مختلف مانند ساختمان باشد. در ساختمان سازی از یونولیت در کف طبقات، سقف طبقات، پشت بام، دیوارها و … استفاده می کنند تا یک عایق سازی رطوبتی بسیار خوب بوجود بیاورند.

قیمت یونولیت در قزوین

یونولیت، محصول ارزان قیمتی است که از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است. این محصول ارزان قیمت می تواند دستاوردهای بزرگی را در هر حوزه ای بدست بیاورد. قیمت یونولیت را مشخصات آن تعیین می کنند. در واقع پارامترهایی مانند طول، عرض، ارتفاع، دانسیته، کیفیت و مرغوبیت، بافت و … تعیین کننده قیمت یونولیت هستند.

خریداران یونولیت در قزوین باید بدانند که یونولیت از هر محصول مشابهی ارزان تر است و هزینه های آنها را کاهش می دهد. یونولیت با ویژگی های بسیار خوب خود می تواند ضمن افزایش کیفیت روند کار شما موجب کاهش هزینه ها شود و در این مسئله اصلاً جای شک و تردید وجود ندارد.

بازگشت یونولیت به چرخه تولید

خرید یونولیت در قزوین   ، تهدیدی برای محیط زیست نخواهد بود. زیرا یونولیت، قابل بازیافت است و نباید آن را دفن یا دفع کرد. البته تا سالها قبل، هیچ استدلال منطقی برای بازیافت یونولیت وجود نداشت و متخصصان بر این باور بودند که یونولیت بازیافت شده، آلوده می باشد. اما شخصی به اسم Ashton Cofer که یک مخترع جوان بود توانست متوجه شود که یونولیت بازیافتی را می توان به کربن فعال تبدیل نمود. کربن فعال برای ساخت محصولات مختلفی مانند دستگاه های فیلتر آب مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر فرهنگ بازیافت این محصول جا بیفتد، برای سلامتی کره زمین بسیار مفید خواهد بود. زیرا برای از بین رفتن یونولیت در طبیعت به 500 سال زمان نیاز است. این ماده در صورت ماندن در طبیعت می تواند مشکلات زیادی را برای طبیعت ایجاد کند و حتی باعث مرگ موجودات دریایی شود. لذا با بازیافت یونولیت به سلامت محیط زیست کمک خواهیم نمود.

کلام آخر

خرید یونولیت در قزوین می تواند به پیشرفت بسیاری از کسب و کارها و صنایع مختلف، کمک کند. یونولیت از منابع طبیعی تجدیدناپذیر ساخته می شود. ساختاری که این ماده دارا می باشد، موجب تسهیل فرآیند عایق سازی، دکورسازی، ساختمان سازی، بسته بندی و … شده است. بنابراین بهترین انتخاب برای کاربردهای ذکر شده، یونولیت می باشد.

تنها نکته ای که باید درنظر خریداران باشد، این است که یونولیت استاندارد و باکیفیت را خریداری کنند تا کارایی های موردنظر آنها به بهترین نحو انجام شود. مواردی مانند ضخامت یونولیت، فشردگی یا دانسیته یونولیت، ابعاد یونولیت، یکدستی و یکپارچگی یونولیت و … از جمله مواردی هستند که باید در زمان خرید موردتوجه قرار بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...