خرید یونولیت در پاکدشت به منظور استفاده در صنایع گوناگون از جمله صنعت ساختمان، صنعت بسته بندی، صنعت دکوراسیون و … انجام می شود.

یونولیت که با عناوینی مانند پلاستوفوم، استایروفوم، فیبر سفید، پلی استایرن انبساطی و آکاسیف و … شناخته شده است، ماده خنثی و با وزن خفیف است که دارای خصیصه های عجیبی می باشد.

این خصیصه ها سبب شده است که در حوزه های مختلفی از یونولیت استفاده کنند.

صنایع گوناگون با درک ارزش های یونولیت به استفاده از آن استقبال بالایی نشان داده اند. در شهر پاکدشت و نواحی اطراف آن از یونولیت در بخش های مختلفی استفاده می کنند.

خرید یونولیت سقفی در پاکدشت

خرید یونولیت در پاکدشت از نوع یونولیت سقفی باید با توجه به برخورداری یونولیت از استانداردهای مهم صورت بگیرد.

یونولیت سقفی از نظر ظاهری مطابق با مکعب مستطیل می باشد. این نوع یونولیت را در ابعاد مختلفی تولید می کنند ولی معمولاً طول آن معادل با 200 سانتی متر، عرض آن 50 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد.

وزن مخصوص این نوع یونولیت معمولاً 8 کیلوگرم بر مترمکعب به بالا می باشد. اما اغلب کارخانه ها، آن را با وزن مخصوص 12 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می کنند تا از مقاومت و استحکام آن، اطمینان خاطر داشته باشند.

خرید ورق یونولیت در پاکدشت

در خرید یونولیت در پاکدشت، تقاضای زیادی برای خرید ورق یونولیت وجود دارد. استفاده از ورق یونولیت در صنایع مختلفی رایج است.

ورق یونولیت سبب کاهش مصرف آهن و فولاد می شود. این ورق در مقابل زمین لرزه از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

از آنجاییکه وزن یونولیت، بسیار قلیل و خفیف است، حمل آن به راحتی صورت می گیرد.

ورق های یونولیت در عرض یک متر و طول دو متر و ضخامت های گوناگونی من جمله 2، 3، 4، 5 و 10 سانتی متر تولید می شوند.

در زمان خرید این ورق ها باید با توجه به کاربرد موردنظر خود به انتخاب دانسیته مناسب آن توجه داشته باشید. این ورق ها معمولاً در دانسیته 10، 15، 20 و 25 تولید می شوند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در پاکدشت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ورق یونولیت درز انقطاع

کاربرد یونولیت در پاکدشت

با توجه به استقبال بالایی که از خرید یونولیت در پاکدشت شده است، می توان متوجه شد که کارایی این محصول در پاکدشت بسیار زیاد است. برخی از کاربردهای این محصول را مرور می کنیم:

بهترین مرکز خرید یونولیت در پاکدشت

مجموعه ایران ورق، انتخاب بسیاری از خریداران یونولیت در شهرستان پاکدشت می باشد. زیرا این مجموعه با عرضه یونولیت درجه یک و استاندارد ثابت کرده است که تخصص تولید یونولیت را دارا می باشد.

بنابراین توصیه می کنیم که برای خرید یونولیت، مجموعه ایران ورق را انتخاب کنید که تولید یونولیت را بر اساس روال مشخص و با رعایت استانداردهای مختلف انجام می دهد.

برای تولید یونولیت، نخست مواد پلی استایرن را با بخار تحت انبساط قرار می دهند. در این مرحله قطعاً به افزودن موادی مانند بوتان، پروپان، پنتان، متیلن کلرید و کلروفلروکربن ها و .. نیاز است.

البته از تمامی این مواد استفاده نمی شود. خرید یونولیت در پاکدشت باید از تولیدکنندگانی صورت بگیرد که تولید یونولیت را بر اساس استانداردها انجام می دهند.

این ذرات، حرارت دهی می شوند و در معرض بخار قرار می گیرد تا تبدیل به دانه هایی همانند مرواریدهای کوچک و زیبا شوند.

سپس این ذرات با بخار تحت فشار قرار گرفته و در تجهیزات ویژه  و دیگ بخار انبساط پیدا می کنند. پس از این مرحله، نوبت به مرحله ی خشک شدن و فشرده سازی و قالب گیری می رسد که از اهمیت زیادی برخوردار است.

در مرحله آخر باید بر اساس نوع یونولیتی که قرار است تولید شود به قالب گیری و فشرده سازی یونولیت ها اقدام شود. برش ورق های یونولیت با توجه به کاربرد موردنظر در ابعاد و اندازه خاصی صورت می گیرد.

خرید یونولیت در پاکدشت

قیمت یونولیت در پاکدشت

قیمت یونولیت بر اساس میزان فشردگی آن تعیین می شود. البته عوامل دیگری در تعیین قیمت یونولیت مؤثر هستند.

اما فشردگی بیشتر از سایر موارد موجب افزایش یا کاهش قیمت ها می شود. یونولیت های فشرده دارای دانسیته بالایی هستند و این مسئله موجب افزایش قیمت آنها می شود.

این یونولیت، پرکاربردترین یونولیت در پاکدشت است. صنایع غذایی، قالب سازی، صنعت ساختمان، تولید درب های ضد سرقت و … در پاکدشت از یونولیت فشرده برای کاربرد موردنظر خود استفاده می کنند.

قیمت یونولیت هر اندازه که باشد، باز هم استفاده از آن به صرفه است. زیرا یونولیت، بهترین متریال با بیشترین خواص و کمترین قیمت است که می تواند به هر شکلی مورداستفاده قرار بگیرد.

استفاده از یونولیت در کسب و کارهای گوناگون در پاکدشت سبب می شود که هزینه های تولید یا ساخت به شدت کاهش پیدا کند. البته خریداران باید توجه داشته باشند که از مراکزی به خرید یونولیت در پاکدشت اقدام کنند که یونولیت باکیفیت و استاندارد را به آنها عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...