خرید یونولیت در پردیس به منظور اجرای سقف و دیوار ساختمان ها انجام می شود. البته یونولیت می تواند در موارد متعددی به کار گرفته شود.

پردیس از شهرهای جدید تهران می باشد که اخیراً به علت گرانی شدید قیمت خانه در تهران به شدت موردتوجه قرار گرفته است و جمعیت زیادی برای سکونت، این شهر را انتخاب کرده اند. پردیس با 4200 هکتار وسعت در محور تهران – آبعلی و در نزدیکی تهران قرار گرفته است.

ساخت و سازهای فراوانی که در پردیس صورت می گیرد حاکی از آن دارد که مصرف مصالح ساختمانی در این شهر بسیار بالا است. در کنار مصالحی مانند میلگرد، بتن، سیمان، سنگ و …  از مصالح دیگری مانند یونولیت در پردیس به شدت استفاده می شود.

خرید یونولیت سقفی در پردیس

در خرید یونولیت در پردیس مشاهده می شود که حجم زیادی از درخواست ها برای خرید یونولیت مربوط به خرید یونولیت سقفی می باشد. سقف، مهترین بخش هر ساختمان است. استفاده از یونولیت سقفی موجب سبکی و مقاومت بسیار زیاد سقف می شود.

استفاده از یونولیت سقفی دارای مزایای بی شماری شامل کاهش نیاز به مصالح ساختمانی، عدم نیاز به رابیتس کاری، چسبندگی شدید میان خاک و گچ، صرفه جویی در مصرف آب و قالب بندی، پیشگیری از نفوذ گرما و سرما، سبک شدن سازه ها، مقاومت بالا در مقابل آتش، کاهش مصرف فولاد، کاهش هزینه ها، افزایش سرعت اجرای پروژه و … می باشد.

خرید یونولیت بسته بندی در پردیس

با خرید یونولیت در پردیس می توانید کیفیت بسته بندی تولیدات خود را افزایش دهید. یونولیت بسته بندی، برای قرارگیری در پیرامون محصولات داخل کارتن مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت، ضد ضربه است و این ویژگی سبب می شود که به خوبی بتواند از هر محصولی محافظت کند.

حساس ترین و شکننده ترین محصولات می توانند داخل کارتن بسته بندی با وجود یونولیت سالم باقی بمانند.

بسته بندی محصولاتی مانند بلور، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، رایانه، قطعات یدکی خودرو، چینی، لوازم برقی آشپزخانه، مجسمه، سفال، ساعت، لوازم تزئینی، ظروف ویترینی و … را می توان با استفاده از یونولیت باکیفیت بسیار بالا انجام داد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در پردیس با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یونولیت کرومیت

کاربردهای مختلف یونولیت در پردیس

خرید یونولیت در پردیس فقط برای بسته بندی و ساختمان سازی نیست و در موارد متعددی می توان از یونولیت استفاده نمود.

یونولیت در موارد دیگری مانند احداث استودیو، احداث پل، باغداری، کشاورزی، ساخت تونل انجماد، حمل و نقل محصولات فسادپذیر، استفاده در صنایع دارویی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از پروژه های مهندسی و دانشجویی را می توان با استفاده از یونولیت اجرا نمود. نمونه سازی برای قطعات در کارگاه ها با استفاده از یونولیت انجام می شود. با استفاده از یونولیت می توان نمونه دقیقی از قطعات تولیدی در کارگاه ها و کارخانه ها را ساخت تا ساخت قطعات بر اساس آن انجام شود و هیچ خطای میلی متری در ساخت آن صورت نگیرد.

مزایای استفاده از یونولیت در پردیس

شهر پردیس در 10 فاز دارای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، ورزشی و صنعتی مختلفی است که ممکن است یونولیت به شکل های مختلفی در برخی از آنها مورداستفاده قرار بگیرد.

خرید یونولیت در پردیس و استفاده از آن در موارد مختلف دارای مزایای زیر می باشد:

خرید یونولیت در پردیس

بهترین مرکز خرید یونولیت در پردیس

مجموعه ایران ورق ادعا نمی کند که بهترین است و محصولاتش نظیر ندارد. اما رضایت مندی مشتریان آن نشان می دهد که محصولات ایران ورق تا چه اندازه با کیفیت و مرغوب است و از دیگر متریال مشابه، برتر است.

این مجموعه، محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی و بهره گیری از مواد مرغوب و دستگاه های مدرن تولید می کند. کیفیت یونولیت تولیدی ایران ورق به اندازه ای بالا است که با اطمینان می توانیم آن را مناسب برای صادرات به کشورهای مطرح دنیا بدانیم. ما به شما پردیسی های گرامی توصیه می کنیم که یونولیت موردنیاز خود را از مجموعه ایران ورق خریداری کنید.

مونومر استایرن بنزنی که برای تولید یونولیت وارد کارخانه ما می شود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کلیه مراحل کار از انبساط و حرارت دهی مواد گرفته تا قالب گیری مخلوط نهایی، به صورت اصولی و تحت نظارت مهندسان انجام می شود.

قیمت یونولیت در پردیس

پردیسی های گرامی ممکن است نرخ های متفاوتی را درباره یونولیت بشنوند و دچار سردرگمی شوند. خریداران باید درنظر داشته باشند که یونولیت از سوی کارخانه های مختلف با سطح کیفی گوناگونی تولید می شود و این مسئله سبب می شود که قیمت های آنها با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین باید در زمان خرید توجه داشته باشید که فریب ارزانی برخی از یونولیت های ارائه شده از سوی تولیدکنندگان را نخورید و حتماً به خرید یونولیت باکیفیت حتی با قیمت بالاتر اقدام کنید. البته یونولیت، محصول ارزانی است و همین مسئله سبب شده است که در حوزه های مختلف از یونولیت استفاده کنند. چنانچه درباره یونولیت و انواع و قیمت آنها سؤالی داشتید، با کارشناسان ایران ورق مشاوره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...