خرید یونولیت در پرند بیشتر برای پروژه های عمرانی این شهر صورت می گیرد. استفاده از یونولیت ساختمانی دارای مزایای فراوانی است.

پرند، واقع در بخش مرکزی شهرستان رباط کریم می باشد که دارای مساحت 145000 هکتاری است.

جمعیت زیادی در سال های اخیر جذب پرند شده اند و تا آخرین سرشماری های صورت گرفته، بالاتر از 100000 نفر در این شهر سکونت کرده اند. نیازهای ساختمانی و صنعتی پرند می طلبد که از یونولیت استفاده کنند.

خرید یونولیت سقفی در پرند

یکی از نیازهای پرند در حوزه ساخت و ساز، یونولیت سقفی می باشد. یونولیت سقفی برای اجرای سقف ساختمان ها به کار می رود تا حجم استفاده از سایر مصالح به کمترین میزان ممکن برسد.

در خرید یونولیت در پرند از نوع یونولیت سقفی باید توجه شود که یونولیتی را انتخاب کنید که استاندارد باشد و از لحاظ کمی و کیفی مطابق با نیاز ساختمان باشد.

یونولیت سقفی همانند دیگر یونولیت ها از بلورهای بسیار ریزی تولید می شود اما برای تولید این یونولیت باید به استانداردهای خاصی توجه داشت و ابعاد آنها را مطابق با اندازه های معین درنظر گرفت.

یونولیت سقفی را در ساخت و سازهای جدید به جای سفال به کار می برند. استفاده از بلوک یونولیتی به جای بلوک سفالی سبب شده است که وزن ساختمان بسیار کاهش پیدا کند.

هدف از خرید یونولیت در پرند برای استفاده در سقف ساختمان این است که سازه ها سبک شوند. البته سبک سازی ساختمان ها، یکی از نتایج استفاده از یونولیت سقفی می باشد.

استفاده از یونولیت سقفی با نتایج بسیار خوب دیگری همراه است. یونولیت سقفی به خوبی می تواند موجب عایق بندی ساختمان شود.

ساختمان های پرند بیشتر از نوع برج و مجتمع مسکونی می باشد و کمتر به صورت ویلایی و شخصی ساز می باشد.

لذا برای به حداقل رسیدن مشکلات در این مجتمع ها و برج ها باید به عایق کاری صوتی و رطوبتی ساختمان ها با استفاده از یونولیت اقدام نمود.

همچنین عایق کاری دمایی ساختمان ها بسیار مهم است. یونولیت با توجه به خاصیت عایق حرارتی که دارد می تواند مصرف انرژی در برج ها و مجتمع های مسکونی در پرند را به حداقل برساند. البته باید به سایر راهکارهای عایق سازی ساختمان ها توجه داشت.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یونولیت در پرند با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انواع یونولیت

خرید یونولیت دیواری در پرند

یکی دیگر از گزینه های خرید یونولیت در پرند ، یونولیت دیواری می باشد که در چندین نوع تولید می شود و با هدف زیباسازی، عایق سازی صوتی، عایق سازی رطوبتی و عایق سازی حرارتی ساختمان ها به کار می رود.

استفاده از فوم های یونولیتی که نوعی یونولیت دیواری می باشد، سبب می شود که با کمترین هزینه بتوان نمای دیوارهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و دیگر نواحی ساختمان را شیک و زیبا کرد.

با استفاده از انواع یونولیت های دیواری می توان سبب شد که سروصدای واحدهای مجاور هم که دارای دیوار مشترک هستند به همدیگر انتقال پیدا نکند.

بدین منظور باید توجه داشت که یونولیت دیواری دارای ضخامت مشخصی باشد تا بتواند در نقش یک عایق صوت به خوبی عمل کند.

خرید یونولیت بسته بندی در پرند

کارخانه ها و کارگاه ها و تولیدی های واقع در پرند با خرید یونولیت بسته بندی موجب افزایش سطح کیفی بسته بندی تولیدات خود می شوند.

برای خرید یونولیت در پرند باید توجه نمود که برای بسته بندی برخی از محصولات می توان از یونولیت های آماده استفاده نمود اما برای بسته بندی برخی از محصولات باید سفارش تولید یونولیت را به صورت اختصاصی ارائه داد.

به طور مثال برای بسته بندی یک سرویس پذیرایی نیاز است که از یونولیتی که مخصوصاً برای آن تولید شده است، استفاده نمود تا تکه های سرویس پذیرایی به صورت جداگانه در آن قرار بگیرند و با یکدیگر برخورد نداشته باشند.

خرید یونولیت توپی در پرند

در خرید یونولیت در پرند باید به انتخاب نوع مناسب یونولیت توجه داشت. برخی از انواع یونولیت برای تولید محصولات مختلف به کار می رود.

از جمله این یونولیت ها می توان به یونولیت توپی، یونولیت چیپسی، یونولیت حبه قندی و … اشاره نمود. این یونولیت ها معمولاً در داخل محصولات به عنوان پرکننده به کار می روند.

البته یونولیت های مذکور دارای کاربردهای دیگری هستند که از جمله آنها می توان به استفاده برای تزئینات ویترین ها، بسته بندی مواد برای اسباب کشی و … اشاره کرد. صنعت مبلمان و تولید میز و صندلی به وفور از این یونولیت ها استفاده می کند.

خرید یونولیت ورقه ای در پرند

یکی از یونولیت های پرکاربرد، یونولیت های ورقه ای می باشند. یونولیت های ورقه ای معمولاً در ابعاد دو متر در یک متر وجود دارند.

این یونولیت ها با توجه به ویژگی هایی که دارند به آسانی قابل برش زدن هستند. ضخامت این یونولیت ها معمولاً از یک الی ده سانتی متر می باشد.

از این یونولیت ها می توان برای کاردستی، ماکت سازی، ساختمان سازی و … استفاده کرد.

خرید یونولیت در پرند

بهترین مرکز خرید یونولیت در پرند

مجموعه ایران ورق با داشتن متخصصان برتر و ماشین آلات جدید با تهیه مواد اولیه درجه یک به تولید یونولیت اقدام می کند که حاصل کار آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این یونولیت نسبت به یونولیت های برند خارجی، چیزی کمتر ندارد و می توان گفت که در سطح کیفی آنها قرار دارد.

این مجموعه، ارائه دهنده انواع یونولیت های توپی، حبه قندی، ورقه ای، مکعبی، دیواری و … با ابعاد متنوع می باشد.

ایران ورق آمادگی دارد که یونولیت موردنیاز شما را به صورت سفارشی تولید کند. برای اطلاع از تولیدات این مجموعه و قیمت های روز آن می توانید با کارشناسان تماس حاصل کنید.

قیمت یونولیت در پرند

ایران ورق برای تولیدات خود، نرخ منطقی و مناسبی را درنظر گرفته است. لذا در خرید یونولیت در پرند از مجموعه ایران ورق درباره درستی قیمت ها شک نداشته باشید و بدانید که قیمت ها کاملاً درست و بر اساس نرخ روز بازار هستند.

این مجموعه هرگز تمایل نداشته که برای کاهش هزینه های خود و سودآوری بیشتر، از مواد اولیه بی کیفیت استفاده کند. بنابراین با استفاده از مواد اولیه درجه یک به تولید محصولات خود اقدام می کند تا رضایت آنها را جلب کند. رضایت مشتریان ایران ورق، مایه افتخار این مجموعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...