آیا می توان دکورسازی با یونولیت انجام داد؟ مزایای دکورسازی با یونولیت چیست؟ برای ساخت چه نوع دکور هایی میتوان از یونولیت استفاده کرد؟

همان طور که می دانید یونولیت یک پلی استر فشرده است که نام تجاری آن یونولیت است و بیشتر مردم آن را به این نام می شناسند. یونولیت یک محصول بسیار سبک است و از دانه های پلی استر فشرده ساخته شده است که 95 درصد آن را هوا تشکیل می دهد و 5 درصد از آن پلاستیک است و ذرات پلاستیکی یونولیت از استایرن مونومر ساخته می شوند.

امروزه از یونولیت در امور بسیار مختلفی استفاده می شود و استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

علاوه بر ساختمان سازی و امور مختلف دیگر در ساخت دکور نیز از یونولیت استفاده می شود.

اگر می خواهید در خصوص دکورسازی با یونولیت اطلاعات مناسبی به دست آورید، با ما همراه باشید.

دکورسازی با یونولیت چگونه انجام می شود

از یونولیت برای ساخت دکور های مربوط به داخل خانه و ساختمان و یا دکور های مربوط به امور دیگر نیز استفاده می شود و این امکان وجود دارد که با استفاده از یونولیت برای ساخت دکور، اشکال مختلفی را طراحی و ایجاد کرد.

استفاده از یونولیت برای ساخت دکور به دلایل مختلفی انجام می شود و از آنجایی که یونولیت مزایای زیادی دارد باعث شده تا از آن برای ساخت دکور استقبال شود.

مزایای دکورسازی با یونولیت چیست؟

همان طور که در قسمت فوق ذکر شد، دکورسازی با یونولیت دارای مزیت های زیادی است که برخی از مهم ترین انها به شرح زیر هستند:

امکان نصب آسان دکور ساخته شده:

دکورهایی که از یونولیت ساخته می شوند، قابلیت نصب آسانی دارند زیرا یونولیت ها سبک وزن هستند و حمل ونقل آنها و یا انتقال دادن آنها به محل مورد نظر برای نصب بسیار آسان می شود.

 

مقرون به صرفه بودن دکور طراحی شده

دکور هایی از جنس یونولیت ساخته می شوند، قیمت مناسب تری در مقایسه با دکور های دیگر دارند به همین دلیل استفاده از یونولیت برای ساخت دکور مقرون به صرفه تر است و باعث کاهش هزینه ها در ساخت دکور می شود.

وزن سبک یونولیت برای ساخت دکور:

سبک وزن بودن یونولیت در خصوص دکورسازی با یونولیت این امکان را فراهم می کند که بتوان آن را به اشکال مختلف فرم داد و از آن برای ساخت مدل های دکور استفاده کرد. همچنین در این صورت حمل و نقل دکور ساخته شده از یونولیت و نصب آن نیز به علت وزن سبکش آسان تر می شود و به صورت کلی شرایط کار را برای افراد راحت می کند.

امکان استفاده از یونولیت برای طراحی های مختلف در دکور

همان طور که در قسمت فوق ذکر شد، سبک بودن یونولیت کمک می کند که بتوان از آن برای ساخت طرح های مختلف برای دکور استفاده کرد و آن را به اشکال مختلف تبدیل کرد. این مساله نیز از دیگر مزایای دکورسازی با یونولیت است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای رنگ کردن به عنوان ارزان ترین متریال به حساب می اید

در صورتی که از یونولیت برای دکور استفاده شود رنگ آمیزی کردن آن در مقایسه با چوب راحت تر است و ارزان تر است و در صورتی که از رنگ سفید برای آن استفاده شود، رنگی شبیه به دیوار های سفید مختلف به دست می آید که حالتی خوشایند را ایجاد می کند.

از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است:

یونولیت انعطاف پذیری خوبی دارد و با استفاده از آن برای ساخت دکور می توان به راحتی آن را به اشکال مختلف حالت داد و یا جای قرار گرفتن آن را به راحتی تغییر داد که این مساله نیز از جمله عواملی است که باعث می شود تا یونولیت در طراحی دکور مناسب واقع گردد.

دوام خوبی دارد

یونولیت از دوام و ماندگاری خوبی در خصوص رطوبت برخوردار است و در صورتی که از آن برای ساخت دکور خصوصا در محیط هایی که دارای شرایط خاص رطوبتی هستند استفاده شود، دوام خوبی خواهد داشت و به خوبی مقاومت می کند.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در خصوص دکورسازی با یونولیت برای شما عزیزان مطرح کردیم و با توجه به مزایای یونولیت برای ساخت دکور به شما عزیزان توصیه می کنیم که در مواقع مناسب یونولیت را برای ساخت دکور به کار ببرید و از مزایای آن بهره مند گردید.

خرید یونولیت را می توانید از وب سایت ایران ورق انجام دهید که مجموعه ای فعال در زمینه تولید داخلی یونولیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...