در این مطلب قرار است در مورد قیمت ورق یونولیت 10 سانتی صحبت کنیم. همه‌ی شما یخبندان‌ها و کمربندهای شنا را به یاد دارید.

مواد اولیه‌ی ساخت این وسایل، ماده‌ای به نام یونولیت می‌باشد که با نام‌های دیگری نظیر استایروفوم و یا پلاستوفوم نیز صدا زده می‌شود؛ بنابراین کاربرد یونولیت در زندگی روزمره‌ی ما به 50 سال قبل برمی‌گردد.

مشخصات فنی و خواص فیزیکی این محصول باعث شده است تا از یونولیت در مصارف مختلفی مانند صنایع سنگین و کوچک، تولید خودرو، ساخت سردخانه، یونولیت بسته‌بندی کالا، مصارف ساختمانی و … استفاده شود.

ازجمله ویژگی‌های خوب و مهم ورق‌ یونولیت می‌توان به حمل و نصب آسان به دلیل وزن کم و سبک بودن، عایق در برابر درجه حرارت بالا، ضد آب بودن، عایق در مقابل صدا، سفیدرنگ بودن و غیره اشاره کرد. داشتن چنین خصوصیاتی باعث شده است تا این محصول جایگزین مناسبی برای بسیاری از متریال‌های ساختمانی مانند آجر و بلوک باشد.

ورق‌های یونولیت با ضخامت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. یکی از این ورق‌ها، ورق یونولیت 10 سانتی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با قیمت ورق‌ یونولیت 10 سانتی آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت ورق یونولیت 10 سانتی چقدر است؟

همان‌طور که در بالا اشاره شد، ضخامت ورق‌های یونولیتی متغیر است. این محصول معمولاً از 1 سانتی‌ تا 20 سانتی تولید می‌شود و با توجه به نیاز مشتریان، مصارف مختلفی دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید یونولیت را دارید، توجه به کاربرد آن بسیار ضروری می‌باشد.

قیمت ورق یونولیت 10 سانتی متفاوت می‌باشد و بستگی به میزان مواد مصرفی یعنی چگالی و دانسیته آن دارد. به‌عنوان‌ مثال قیمت یونولیت 10 سانتی با چگالی بالا نسبت به چگالی پایین‌تر بسیار زیاد می‌باشد؛ بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد.

اگر شما هم می‌خواهید که اطلاعات دقیق‌تری از ویژگی‌ها و قیمت ورق یونولیت 10 سانتی‌ داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت ایران ورق اقدام نمایید. همکاران ما در بخش پشتیبانی، پاسخ‌گوی شما عزیزان در کم‌ترین زمان خواهند بود. شماره تماس ما را میتوانید در سمت چپ همین صفحه مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...