قیمت یونولیت

قیمت یونولیت ورقی ۳ سانتی: یونولیت و پلاستوفوم، امروزه ماده هایی هستند که استفاده زیادی در ساختمان و عایق کاری و بسیاری از زمینه های دیگر دارند. همچنین یونولیت بسته بندی نیز از دیگر کاربردهای این ماده است.

هر یک از این مواد دارای ابعاد بسیار متفاوتی در ساخت شان هستند. همین طور در ضخامت هم دارای انواع مختلفی می باشند. ۳ سانتی، ۵ سانتی و … .

در پست قبل به صورت کلی در مورد در مورد قیمت یونولیت ورق صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم در رابطه با نوعی خاص از یونولیت، به نام یونولیت ورقی با ضخامت ۳ سانتی متری بحث کنیم و اینکه چه مواردی در قیمت گذاری این نوع یونولیت تأثیر دارند و در نهایت قیمت یونولیت ورق ۳ سانتی در چه حدودی می باشد.

قیمت یونولیت ورقی ۳ سانتی  بستگی به میزان مواد مصرفی در یک متر مربع آن دارد. دانستیه و چگالی اصطلاحی است که به این تعریف گویند. مثلا وقتی گفته می شود چگالی و دانسیته ورق ۳ سانتی ۱۰  است، یعنی در هر متر مکعب آن ۱۰ کیلو مواد خالص برای تولید این نوع یونولیت به کار رفته است . و به همین صورت هر چه چگالی و فشردگی بیشتر باشد مثلا  ۲۵ و ۳۰ و … وزن محصول و مواد به کار رفته در آن بیشتر است.

ورق سه سانتی متری یونولیت که به صورت ناخالص تولید می شود، برای درز انقطاع بین دو ساختمان استفاده می شود. در ایران در سال ۱۳۹۷  در بازار با توجه به مواد خالص، هزینه تولید هر سانت یونولیت، در حدود ۱۵۰۰ تومان می باشد که مسلما قیمت یونولیت هزینه ای در حدود ۴۵۰۰ تومانی را در پی خواهد داشت.

قیمت یونولیت ورقی ۳ سانتی به چه چیزی بستگی دارد؟

البته یونولیت ها دارای انواع مختلفی هستند که دانسیته بالاتر و چگالی بالاتر، قیمت آن را بالاتر می برد. نوع مصارف در این نوع از یونولیت ها متفاوت است. مثلا از یک نوع یونولیت ۳ سانتی با چگالی و دانسیته ۲۵ که برای عایق صوت و هم چنین عایق گرما و سرما استفاده می شود، با در نظر گرفتن قیمت مواد اولیه و هزینه تولید، قیمت تولید برای این نوع یونولیت با ابعاد ۳*۱۰۰*۲۰۰ سانت ( دو متر مربع با ضخامت ۳ سانت ) در حدود ۱۲۰۰۰ تومان خواهد بود. البته با مواد کره ای خالص. چنانچه از مواد چینی و ایرانی در ساخت این یونولیت های  ۳ سانتی استفاده شود، قیمتی کمتر از قیمت این محصول با مواد کره ای است. لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل به سایر نقاط کشور هم به قیمت این محصولات اضافه می گردد.

جدول قیمت یونولیت ورق 3 سانت

قیمت یونولیت ورق 3 سانت

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشترو تخصصی لطفا با ما تماس بگیرید   02144801212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...