ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای برشی برش با سی ان سی برش یونولیت و پلاستوفوم توسط دستگاه سی ان سی متصل به پی ال سی و یا سیستم کامپیوتر میباشد که از تراکم و دانسیته و چگالی های مختلف یونولیت و پلاستوفوم بلوک مادر قابل برش است.

این مورد ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای برشی برش با سی ان سی جهت برش اشکال و ابعاد مختلف هندسی منظم مانند دایره ( استوانه مورد مصرف عمدا پل سازی) ،مربع و مستطیل ( بیشتر جهت بسته بندی داخل کارتن) و اشکال نامنظم و تلفیقی مورد مصرف قرار میگیرد.

معمولا نقشه و مسیر برش در برنامه اتوکد و سایر برنامه های نقشه ترسیم گردیده و بعد به برنامه سی ان سی تبدیل میگردد .

دقت برش و کالیبره بودن دستگاه سی ان سی با سیستم کامپیوتر و عدم لرزش بازوهای محور X  و Y  و نیز تجربه و علم به برش سی ان سی امکان بهروری بالا و گرفتن محصول نهایی مطلوب را دارد.

در سیستم های جدید برش سی ان سی علاوه بر حرکت و کاررایی دستگاه برش در دو جهت مختصات X  و Y جهت Z نیز اضافه گردیده که با فن آوری جدید امکان حرکت در سه جهت جدید A و B  و C  نیز امکان پذیر میشود ، در این روش برش قطعه در شش بعد میسر است.

لازم بذکر است برش با CNC یونولیت و پلاستوفوم مقرون به صرف با برش CNC فرز و ماشین کاری صنعتی نمیباشد و بعلت قیمت بالا و ساعت کارکرد این ابزار آلات در حد نمونه گیری استفاده میگردد.

ولیکن با استفاده از برش یونولیت و یا ورقه ای برشی برش با سی ان سی امکان برش با سرعت بسیار بالا و مقرون بصرفه و نیز اشکال و ابعاد مختلف میباشد.

مورد مصرف از ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای برشی برش با سی ان سی در نما سازی داخلی و خارجی ساختمان ، بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم بدون طراحی و ریخته گری قالب آلومینیوم ، صنعت سبک سازی و حجم دهی در پل سازی و پلسازی،صنعت پرورش ماهی و مصارف گوناگون آن میتوان نام برد.

خواهشمند است جهت تبادل اطلاعات و سفارش محصول فوق با ضخامت و عرض و طول مورد نظر خود ،با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...