یونولیت بسته‌بندی پرینتر سبب می شود که دستگاه پرینتر از محل تولید به صورت کاملاً صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

چاپگر یا پرینتر، یکی از تجهیزات ویژه چاپ است که توسط جوهر یا پودر موجب چاپ متون یا تصاویر بر روی کاغذ می شود. این دستگاه به صورت بی سیم یا با سیم به رایانه و یا گوشی وصل می شود. چاپگر، مهمترین دستگاه در هر اداره یا سازمانی می باشد.

تاریخچه پرینتر

قبل از ارائه توضیحاتی درباره یونولیت بسته‌بندی پرینتر و علت انتخاب آن برای بسته بندی این دستگاه، کمی بیشتر با این دستگاه آشنا می شویم. چاپگرها در قرن بیستم اختراع شدند و تاریخچه طولانی ندارند. ساده ترین پرینترها، توانایی چاپ متون ساده بر روی کاغذ را داشتند. اما امروزه پرینترهای جدیدی به بازار ارائه شدند که قابلیت های مختلفی دارند.

یکی از مهمترین عواملی که سبب تفکیک پرینترها می شود، چاپ رنگی یا سیاه و سفید است. برخی از پرینترهای جدید می توانند علاوه بر چاپ، کارهای دیگری را انجام دهند. این دستگاه ها، بسیاری از کارها را راحت کرده اند. عملکرد پرینترهای مختلف با توجه به ساختارشان، متفاوت می باشد.

بسته بندی انواع چاپگرها با استفاده از پلاستوفوم

یونولیت بسته‌بندی پرینتر در تمامی کشورها برای بسته بندی این محصول مورداستفاده قرار می گیرد. این مسئله نشان می دهد که پلاستوفوم توانسته است خود را به عنوان یک متریال بسته بندی درجه یک بر همگان اثبات کند.

پرینترها را بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می کنند که در دسته بندی آن بر اساس قابلیت های دستگاه، آنها را به پرینترهای تک کاره، سه کاره، چهارکاره تقسیم می کنند. پرینترهای چندکاره دارای مزایای خاصی هستند و امکان انجام همزمان چندین کار را فراهم می کنند. این پرینترها می توانند پرینت، اسکن، کپی و فکس را انجام دهند. از مزیت استفاده از این دستگاه ها می توان به صرفه جویی در فضا اشاره نمود. زیرا دیگر نیازی نیست که از چندین دستگاه کپی، اسکن و … استفاده نمود و با قرار دادن یک دستگاه بر روی میز می توان تمامی کارهای موردنیاز را انجام داد.

یونولیت بسته‌بندی پرینتر برای بسته بندی پرینتر لیزری و جوهرافشان مناسب است. هر یک از این پرینترها نسبت به ضربه حساس هستند و در اثر فشار یا برخورد دچار مشکل می شوند. لذا توصیه می شود که برای بسته بندی انواع دستگاه های چاپ از محصولات مخصوص بسته بندی که دارای حداکثر مقاومت و دوام هستند، استفاده شود.

یونولیتی که برای بسته بندی هر یک از دستگاه های چاپ مورداستفاده قرار می گیرد از نظر ابعاد و شکل متفاوت از دیگری است. در واقع تولید هر یونولیت بسته بندی چاپگری بر اساس ابعاد و فرم ظاهری آن دستگاه صورت می گیرد تا کاملاً مناسب بسته بندی آن باشد و به خوبی داخل کارتن بسته بندی قرار بگیرد.

کاربرد یونولیت بسته‌بندی پرینتر

استفاده از این پلاستوفوم با این هدف انجام می شود که دستگاه چاپگر در زمان جابه جایی و انبار، در اثر وارد شدن فشار یا ضربه یا سایر عوامل تخریب کننده دچار مشکل نشود. لذا کارایی این نوع یونولیت، محافظت می باشد.

اما یونولیت به طور کلی دارای کاربردهای فراوان دیگری است. همین مسئله سبب شده است که کارخانه های متعددی در کشور در زمینه تولید یونولیت فعالیت داشته باشند. کاربردهای فراوان یونولیت در زمینه های مختلف شامل استفاده در ساختمان سازی، دکورسازی، تزئینات، مجسمه سازی، مبل سازی، خودروسازی، هواپیماسازی، صنعت لوازم خانگی، پل سازی، عایق سازی و … می باشند که هر یک به نوعی اهمیت دارند. اما اگر می خواهید بدانید که چرا از یونولیت، استفاده های زیادی می شود و این محصول در اغلب مواقع به سایر محصولات مشابه ترجیح داده می شود، باید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

مزایای استفاده از یونولیت برای بسته بندی چاپگر و استفاده در سایر موارد

عوامل مؤثر بر قیمت یونولیت بسته‌بندی پرینتر

پلاستوفومی که برای بسته بندی چاپگر تولید می شود، با هزینه مناسبی درست می شود. زیرا مواد اولیه تولید این محصول ارزان است. بنابراین بسته بندی چاپگر با این محصول به صرفه خواهد بود. موادی همانند یونولیت می توانند هزینه های بسته بندی را به صورت چشمگیری کاهش دهند. البته برای بسته بندی چاپگر، تنها یونولیت موردنیاز نیست و استفاده از مواد دیگری مانند نایلون های حباب دار و کارتن و نوار و … نیاز است. لذا نرخ هر یک از این موارد تعیین کننده هزینه کلی بسته بندی یک عدد چاپگر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...