یونولیت ها و موارد استفاده از آن ها بسیار زیاد میباشد. در این پست قصد داریم شما را با بهترین آن ها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱ – استفاده از استایروفوم ها در صندلی های ورزشگاه

استفاده ازEPS  ( یونولیت ) می تواند زمان و هزینه های قابل توجهی را در پروژه های ساخت و ساز در تئاتر و استادیوم صرفه جویی کند . آیا می دانستید که اسلب های بتنی را می توان در بالای بلوک های  EPS  قبل از برش و قبل از سقوط نصب کرد، و این باعث کاهش وزن کلی و کاهش زمان نصب می شود؟ استایروفوم ها یا یونولیت های فشرده، هم دارای استحکام مناسب و هم دارای وزن کمتر و بالاخره هزینه کمتر هستند که می توان از آن ها در ساخت صندلی های ورزشگاه یا تئاتر استفاده کرد.

 

۲ – استفاده از یونولیت ها در سقف ها

استفاده از ورق های عایق بندی استایروفوم ، یک انتخاب موثر برای عایق بندی سقف خانه، گاراژ، انبار یا سایر پروژه های ساختمانی می باشد. زیرا این ماده دارای وزن کمتر و همچنین هزینه کمتری است. زمان صرف شده برای ساخت این نوع سقف ها بسیار کمتر از ساخت آن ها با دیگر مصالح است. ورق های یونولیت یا  استایروفوم، بسته به مشخصات شما دارای دامنه ای از تراکم های مختلف هستند و نصب آن ها راحت و آسان است و وزن آن ها بسیار سبک تر از دیگر مصالح است.

سخن آخر

یونولیت ها با این همه مزایایی که دارند اما یک نقطه ضعف دارند و ان این است که یونولیت ها و استایروفوم ها موادی قابل اشتعال هستند و باید در همه مراحل از ساخت تا به کار گیری آن ها در هر جایی، از اشتعال ممانعت به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...