یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی در چه ضخامت و ابعادی هست؟ یونولیت یکی از محصولات پلیمری بود که از فوم های پلی استایرن انبساطی طراحی و تولید می‌شود. در بازار یونولیت ها این محصول را با نام پلاستوفوم و آکاسیف نیز می شناسند که همان یونولیت پلی استایرن انبساطی است. یونولیت در کارگاه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. همراه ما باشید تا در مورد ضخامت یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی صحبت نماییم.

یونولیت_ورقی

یونولیت در ایران

سال های قبل برای ساخت چهارچوب ساختمان ها از تیر آهن های ضخیمی استفاده می شد که به دلیل هزینه های بسیار بالای آن امروزه از بتن ساخته می شود. یکی از ایرادات اساسی بتن وزن بسیار سنگین آن است که برای جبران این قضیه از یونولیت استفاده می شود. در نتیجه باعث کاهش وزن ساختمان می شود.

همچنین می توانید در ساخت انواع یخچال ها، سرد خانه ها، بسته بندی محصولات و غیره از یونولیت استفاده نمایید که در ادامه به کاربرد های یونولیت یا پلاستوفوم اشاره می ‌کنیم.

تولید پلاستوفوم ورقی

محصولات پلیمری که پلی استایرن نام دارد طبق عملیات پیچیده به پخت اولیه رسیده و فشرده سازی به صورت بلوکی انجام می‌ شود. نوع یونولیت بر اساس ثبت سفارش مشتری بوده و پس از برش به ورق های پلی استایرن یا یونولیت تبدیل می شود. یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی مصارف مختلفی داشته و بر حسب فشردگی یونولیت و ابعاد آن در کاربرد های مختلفی استفاده می شود.

تولید پلاستوفوم ورقی

ابعاد یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی

یونولیت های فشرده یا انبساطی در اندازه های استاندارد یا بر حسب سفارش مشتری ساخته و بریده می شوند که قیمت آن بر حسب متر مکعب تعیین می شود. برای اطلاع دقیق از ابعاد، چگالی یا دانسیته، ضخامت و جنس ورقه های یونولیت به سایت ایران یونولیت مراجعه کرده و با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید.

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی

محصولات پلی استایرن طی مراحل پیچیده ساخته می شوند که می توانیم به مرحله انبساط، تثبیت و شکل دهی اشاره کنیم که از مهم ترین مراحل اصلی تولید ورق یونولیت است. فوم های یونولیت در واقع همان پلیمر مصنوعی پلی استایرن بوده که در اندازه های دانه شکر مشاهده می شود. در دستگاه مخصوصی و طی گرمای اختصاصی و فشردگی این دانه های برفی را شکل داده و در ابعاد و اندازه های مختلفی می سازند.

ورق عایق پلاستوفوم چیست؟

پس از تبدیل، پلی استایرن به یونولیت ها انبار شده و طی دستگاه های مختلف مانند سی ان سی، المنت برقی و غیره به بلوک دلخواه تبدیل می شوند. می توانید برای طراحی فوم سقفی، دیواری، عایق بندی دیوار ها و غیره استفاده نمایید. یونولیت استاندارد معمولا وزن کمتری داشته و برای خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی یونولیت های فشرده بیشتر برای مجسمه سازی، خودرو سازی و غیره استفاده می شود. در زمان خرید حتما به چگالی یا دانسیته بلوک های یونیتی توجه نمایید.

ورق عایق پلاستوفوم چیست؟

ضخامت یونولیت بر حسب کاربرد آن ها

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی برای کاربرد های خاصی با ضخامت استاندارد ساخته می شود. به طور مثال یونولیت فشرده دارای دانسیته بالای چهل بوده که وزن آن بیشتر از یونولیت های معمولی می باشد که برای عایق بندی ساختمان ها، مجسمه سازی و خودروسازی بهترین گزینه است. یونولیت های سقفی را با دانسیته ۱۲ (چگالی ۱۲) می‌سازند که وزن این سری از یونولیت ها کمتر از نوع فشرده است و برای ساخت قالب های بتن و بلوک ها به کار می رود.

یونولیت دیواری که مهم ترین و پرکاربرد ترین یونولیت های بازار بوده، به عنوان فوم دیوار پوش و فوم دیوار های تزیینی در شکل و اندازه های مختلفی ساخته و تولید می شود.

خرید یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق یا ورقی

اگر قصد خرید انواع نمونه های یونولیت برای کاربرد های خود را دارید، به سایت ایران یونولیت مراجعه کرده و با انواع یونولیت و کاربرد آن ها اطلاعات کسب نمایید. برای اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. شرکت ایران یونولیت محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می ‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...