استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری ، نتایج بسیار خوبی دارد و یک صید پربار و پربرکت را برای ماهیگیران به دنبال دارد.

ماهیگیری صرف نظر از اینکه درآمدزا است ، یک کار لذت بخش و سرگرم کننده است و علاقمندان زیادی دارد. وسایل ماهیگیری شامل چوب ماهیگیری ، نخ ماهیگیری ، قلاب ، قرقره ، طعمه و … می باشد. در ماهیگیری به سبک جدید از ابزارهای جدیدی استفاده می شود که کیفیت ماهیگیری را افزایش می دهند.

از ابزارهای جدید مانند شناورهای تور ماهیگیری و … می توان برای ماهیگیری در دریاچه ، برکه ، رودخانه ، دریا و … استفاده نمود. اگر صبر و مهارت بالایی داشته باشید و از ابزارهای جدید استفاده کنید می توانید بهترین نتیجه را از صید خود کشف کنید.

ماهیگیری با استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری

ماهیگیری دارای چالش های فراوانی است. یکی از این چالش ها ، مهار تور ماهیگیری بر روی آب است. شناور تور ماهیگیری ، یکی از ابزارهای مناسب برای رفع این چالش است. با وجود این شناور ، تور آب بر روی سطح آب باقی مانده و فضای دلخواه بر روی سطح آب ایجاد می شود تا صید ماهی به خوبی انجام شود.

وظیفه شناور ماهیگیری یا بویه این است که تور ماهیگیری بر روی سطح آب شناور بماند. اهمیت استفاده از شناور یا بویه تور به اندازه اهمیت استفاده از تور ماهیگیری می باشد. در واقع بویه یا شناور موجب فیکس نگه داشتن تور بر روی سطح آب می شود تا در زمان دلخواه ، صید ماهی انجام شود. استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری به دلیل ویژگی های خاص یونولیت است که در ادامه به آن می پردازیم.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با بهترین نوع فوم

انواع بویه ماهیگیری

ماهیگیری ، یک فعالیت اقتصادی مهم است که به منظور سرگرمی و ورزش هم موردتوجه قرار می گیرد. ماهیگیری زمانی با موفقیت انجام می شود که بر اساس قوانین مشخص اجرا شود. یکی از این قوانین ، استفاده از ابزار مناسب برای ماهیگیری است. برای ماهیگیری در آب های شور و آب های شیرین می توانید از بویه ماهیگیری استفاده کنید. همچنین استفاده از بویه هم در آب های سطحی و هم در آب های عمیق صورت می گیرد.

بویه هایی که بدین منظور مورداستفاده قرار می گیرند در چندین نوع وجود داشته که استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری برای تمامی مدل های آنها رایج است. بویه های استوانه ای ، بویه های پاشنه شتری ، بویه های گوشواره ای و … از انواع بویه ها هستند که هر یک ظاهری متفاوت از یکدیگر دارند.

استفاده از هر یک از این بویه ها موجب می شود که صیاد بتواند تور ماهیگیری خود را بر روی سطح آب مهار کند و زمینه را برای صید عالی و پربار فراهم کند. تورهای ماهیگیری دارای محلی برای عبور طناب هستند تا با رد شدن طناب از میان شناورها و فیکس شدن توسط واشرها ، تور به خوبی مستحکم شود تا امکان به دام افتادن ماهی های عظیم الجثه هم وجود داشته باشد.

ضرورت استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری

ماهیگیری از سرگرمی های لذت بخش و حرفه های شیرین است که با استفاده از ابزارهای جدید ، راحت تر و بهتر انجام می شود. شناور یا بویه برای ماهیگیری به شدت موردنیاز است. زیرا تور ماهیگیری را شناور بر روی آب نگه می دارد. تمامی صیادان حرفه ای به یک بویه یا شناور ماهیگیری نیاز دارند. این بویه ها با استفاده از خواصی که دارند موجب فیکس نگه داشتن تور بر روی سطح آب می شوند تا پروسه ماهیگیری راحت و آسان شود. اگر نتایج ماهیگیری با بویه و بدون استفاده از بویه را مقایسه کنید به اهمیت استفاده از این بویه ها پی می برید.

دلایل استفاده از یونولیت برای تولید شناور ماهیگیری

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری ، مزایای فراوانی دارد. همانطور که می دانید یونولیت بسیار سبک است و این ویژگی ، آن را برای ساخت شناور تور ماهیگیری بسیار مناسب کرده است. مقاومت بسیار بالای یونولیت ، بویه را در برابر امواج قدرتمند آن مقاوم نموده است. بنابراین شناور یونولیتی در اثر حرکت آب ، دچار مشکل نمی شود.

بویه های یونولیتی که خریداری می کنید ، دارای حداکثر طول عمر هستند و به این آسانی ها خراب نمی شوند. ضد رطوبت بودن یونولیت موجب می شود که آب موجب خرابی آنها نشود. حالت بویه های یونولیتی به دلیل قرارگیری در آب و نفوذ آب ، تغییر نمی کند و فرم و حالت بویه کاملاً ثابت باقی می ماند.

مزایای استفاده از بویه های یونولیتی

استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری دارای مزایای متعددی می باشد. مزیت اصلی استفاده از بویه های یونولیتی این است که تعادل تور ماهیگیری را حفظ می کند. این بویه ها سبک است و برای شناور ماندن روی آب بسیار مناسب است.

مقاومت بسیار بالای این بویه های یونولیتی سبب می شود که ماهی های بزرگ و سنگین را بتوان با آن صید کرد. اگر بویه دارای مقاومت کمی باشد ، توان در تور انداختن ماهی های سنگین و بزرگ را نخواهد داشت.

بویه های یونولیتی ارزان قیمت هستند. احتمال صید ماهی های متعدد و بزرگتر با استفاده از بویه های یونولیتی ، وجود دارد. اغلب ماهیگیران از ابزارهای جدید مانند بویه های یونولیتی استفاده می کنند. زیرا با مزایای استفاده از آنها آشنا هستند.

کلام آخر

با اهمیت استفاده از یونولیت سبک در تورهای ماهیگیری ، آشنا شدیم. با ماهیگیری می توانید با طبیعت و دنیای زیبای زیر آب تا حدی آشنا شوید. ماهیگیری ، فرصت بسیار خوبی برای کسب آرامش به دور از شلوغی ها و همهمه های زندگی های امروزی است. برای اینکه این فعالیت لذت بخش و اقتصادی به نتیجه خوب منجر شود ، باید از ابزارهای جدید و پیشرفته برای آن استفاده نمود.

برخی از تجهیزات ماهیگیری با توجه به محل ماهیگیری متفاوت است. اما برخی از ابزارها مانند تور و شناور تور و طعمه و … برای هر نوع ماهیگیری در هر شرایطی موردنیاز است. در زمان خرید این تجهیزات باید به کیفیت آنها ، توجه بسیار زیادی داشته باشید. همچنین میزان مقاومت محصولات و دوام آنها ، از جمله مواردی است که باید موردتوجه خریداران ابزارها و تجهیزات ماهیگیری قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...