بهترین نوع یونولیت سقفی باید از کارخانه هایی خریداری شود که توان ساخت اصولی این محصولات با استفاده از متریال عالی را داشته باشند.

نخستین بار در سال 1950 میلادی ، یونولیت تولید شد. یونولیت ها از ویژگی های مهمی برخوردار هستند که این ویژگی ها موجب شده است که در صنعت ساخت و ساز از آنها استفاده شود.

صرفه جویی در مصرف بتن و تیرچه ، عدم نیاز به رابیتس کاری برای اجرای یونولیت ، افزایش سرعت اجرای سقف ، صرفه جویی در مصرف آب ، کاهش هزینه حمل و نقل ، کاهش وزن سقف ، عایق سازی و … از مزایای مهم استفاده از یونولیت در ساختمان سازی است. با توجه به این مقدمه ، به بررسی ویژگی های بهترین نوع یونولیت سقفی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: یونولیت بهتر است یا پشم سنگ ؟

کاربردهای مهم فوم سقفی

در حوزه های مختلفی می توان از این محصول استفاده نمود.

– عایق های حرارتی

– سردخانه ها

– کانتینرهای حمل مواد

– تونل انجماد

– صنایع بسته بندی

– ساختمان سازی

– و …

بررسی ابعاد و اندازه فوم سقفی

هدف اصلی از ساخت یونولیت ، استفاده در سقف های کرومیت و یا تیرچه سیمانی است. ظاهر تمامی یونولیت ها تقریباً مشابه است. در بخش زیرین یونولیت ها شیارهایی با هدف گچ کاری بهتر یونولیت به کار برده شده است. بهترین نوع یونولیت سقفی دارای وزنی معادل 7 تا 8 کیلوگرم در هر بلوک است.

البته بعضی از سازندگان با هدف کسب رضایت مشتریان ، هر بلوک یونولیت را سنگین تر درست کرده و در مواردی آنها را 10 کیلوگرم تولید می کنند. اندازه استاندارد فوم سقفی معادل  200 * 50 * 25 سانتی متر می باشد که پاشنه کناری آن نیز در ابعاد  4 *3  سانتی متر است.

اندازه یونولیت سقفی کرومیت  معادل 100 * 66 * 25  سانتی متر است که پاشنه لبه آن نیز در ابعاد 3 * 1 سانتی متر است. وزن هر یک از فوم های سقفی در هر متر مکعب کاملاً هم اندازه می باشد. البته باید به این مسئله توجه داشت که به دلیل ضخامت بیشتر یونولیت های سقفی فلزی از تیرچه سیمانی ، کیفیت آنها لزوماً باید بالاتر باشد. اگر تولیدکنندگان محترم به این مسئله توجه نداشته باشند ، یونولیت ها در زمان بتن ریزی می شکنند و دچار آسیب هایی می شوند.

در زمان خرید بهترین نوع یونولیت سقفی باید توجه داشته باشید که این محصولات بر اساس نیاز مصرف کنندگان در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. معمولاً پرتقاضاترین ابعاد یونولیت در اندازه های زیر هستند :

– یونولیت تیرچه پیش تنیده 200 * 50 * 15 سانتی متر

– یونولیت تیرچه فندوله یا بتنی در اندازه های 20 * 50 * 200 یا 25 * 50 * 200 سانتی متر

– فوم تیرچه کرومیت یا فلزی در اندازه های طولی یک و دو متر و پهنای 65 و ارتفاع 20 و 25 سانتی متر

– یونولیت حفره دار در اندازه های 25 * 50 * 110 سانتی متر

بهترین نوع یونولیت سقفی در ایران

تقاضا برای خرید فوم های سقفی همواره در حال افزایش است. زیرا مهندسان و متخصصان به خوبی با مزایای استفاده از یونولیت ها آشنا شده اند و تمایل دارند که در حوزه های مختلف از آنها استفاده کنند. در این راستا طیف وسیعی از انواع یونولیت ها شامل یونولیت های ورقه ای ، یونولیت های بسته بندی ، یونولیت های فشرده و … تولید می شوند.

در میان انواع فوم ها برترین فوم که در ایران تمایل زیادی به استفاده از آن وجود دارد ، فوم سقفی استاندارد و نسوز است. بهره گیری از فوم های استاندارد نسوز ، بی شک موجب افزایش ایمنی سازه ها می شود. همچنین این فوم ها از ویژگی هایی برخوردار هستند که موجب کاهش وزن سازه ها می شوند. در واقع استفاده از فوم های استاندارد نسوز موجب کاهش مصرف بتن ، سفال ، تیرچه و سایر مصالح می شود.

امتیازات استفاده از بهترین نوع یونولیت سقفی

استفاده از چنین یونولیت هایی ، چندین نتیجه مهم به همراه دارد. اگر به نتایج استفاده از برترین فوم سقفی بیاندیشید ، حتماً برای استفاده از آن اقدام نموده و اصلاً تردید نمی کنید. مزایای استفاده از این یونولیت ها عبارتند از :

– ایمنی بسیار بالا در مقابل حرارت و آتش

– عایق سازی بسیار خوب

– کاهش وزن سازه

– صرفه جویی در مصرف مصالح

– کاهش هزینه های ساخت و ساز

– و …

خرید انواع فوم های سقفی

ایران ورق ، تولیدکننده بهترین نوع یونولیت سقفی است. این مجموعه با استفاده از متریال درجه یک ، باکیفیت و مرغوب به ساخت انواع یونولیت ها اقدام می کند. اگر می خواهید یونولیت موردنیاز سازه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید ، باید از این مجموعه بزرگ و حرفه ای به خرید یونولیت های موردنیاز سازه خود اقدام کنید.

کیفیت بالا ، مهمترین فاکتوری است که در خرید یونولیت باید درنظر داشته باشید. بدین منظور از شما دعوت می کنیم که یونولیت موردنیاز سازه خود را از ما خریداری کنید. ایران ورق ، در کیفیت حرف اول را می زند و محصولاتی را تولید می کند که کمتر مجموعه ای قادر به تولید آنها است.

قیمت انواع یونولیت‌های سقفی

بهترین نوع یونولیت سقفی را می توانید با قیمت مناسب از مجموعه ” ایران ورق ” خریداری کنید. حال که بحث قیمت به میان آمد ، باید به ذکر توضیحات مهمی بپردازیم. اگر صرفاً به دنبال خرید ارزان ترین ها هستید و با این نگرش به خرید یونولیت موردنیاز پروژه خود اقدام کنید ، قطعاً محصولات بی کیفیتی را خریداری خواهید کرد. استفاده از محصولات بی کیفیت ، قطعاً کیفیت کار شما را پایین می آورد. بنابراین توصیه نموده با این نگرش جلو نرفته و بدانید که خرید محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت ، صرفه اقتصادی برای شما نخواهد داشت.

البته منظورمان این نیست که به قیمت ها بی توجه باشید و صرفاً به کیفیت توجه کنید. حتماً باید قبل از خرید بهترین نوع یونولیت سقفی یک ارزیابی از قیمت ها داشته باشید تا کارخانه ها این محصولات را به شما گران نفروشند. اطمینان داشته باشید که مجموعه ایران ورق ، ارائه دهنده باکیفیت ترین انواع یونولیت ها در قیمت بسیار منطقی و مناسب است.

بیشتر بخوانید: یونولیت استوانه ای از کجا بخرم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...