خرید یونولیت در کرج را از کارخانه های بزرگ و معتبر انجام دهید تا باکیفیت ترین محصولات را برای کاربرد موردنظر خود خریداری کنید.

یونولیت، ماده ای سبک و مقاوم است که از ویژگی های بسیار ویژه ای برخوردار است که این موارد سبب استفاده از آن در کاربردهای مختلف شده است. این محصول امروزه تبدیل به یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان سازی، صنعت بسته بندی و … شده است.

خرید یونولیت سقفی در کرج

خرید یونولیت در کرج باید از میان یونولیت های باکیفیت و مرغوب انجام شود و هرگز یونولیت های بی کیفیت خریداری نشود. یکی از انواع یونولیت، یونولیت سقفی می باشد که به عنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه به کار می رود. در سازه های مختلفی در کرج از یونولیت سقفی برای اجرای سقف استفاده می شود. این یونولیت باید از کارخانه هایی خریداری شود که به کیفیت مواد اولیه آن و اصول ساخت آن بسیار اهمیت دهند و بهترین مشخصات را برای آن درنظر بگیرند. یونولیت سقفی تولیدی ایران ورق دارای استانداردهای لازم می باشد.

خرید یونولیت دیواری در کرج

در بررسی آمار خرید یونولیت در کرج مشاهده می کنیم که تقاضای زیادی برای خرید یونولیت دیواری وجود دارد. یونولیت دیواری به عنوان دیوارپوش یونولیت فوم، دیوار تزئینی فوم، روکش دیوار فوم و پانل سه بعدی و … به کار می رود. یونولیت دیواری، عایق است و این مسئله سبب توجه بسیار زیاد به استفاده از آن شده است. یونولیت دیواری می تواند دیوارها را عایق صوتی، عایق انرژی و عایق رطوبتی کند. یونولیت‌های دیواری کاملاً قابل شستشو هستند و دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند. مقاوم ترین یونولیت دیواری با بیشترین خاصیت عایق سازی را از مجموعه ایران ورق خریداری کنید.

خرید یونولیت فشرده در کرج

یکی از انواع یونولیت های کاربردی که در خرید یونولیت در کرج ، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است یونولیت فشرده می باشد. یونولیت فشرده به سبب فشردگی اجزای تشکیل دهنده خود و قرارگیری در قالبی خاص دارای وزن زیادی است. یکی از خصوصیات این یونولیت، امکان ترکیب آن با مواد مختلف است. یونولیت فشرده نسبت به هر نوع یونولیت دیگری از مقاومت بیشتری برخوردار است. صنعت خودروسازی در کرج از یونولیت فشرده به صورت قابل توجهی استفاده می کند. یونولیت فشرده دارای دانسیته بسیار زیادی است و معمولاً از دانسیته بالاتر از 40 برخوردار است. از یونولیت فشرده در صنایع غذایی، مجسمه سازی، عایق سازی و … استفاده می کنند.

خرید یونولیت بسته بندی در کرج

یکی از گزینه های خرید یونولیت در کرج ، یونولیت بسته بندی می باشد. یکی از مهمترین نیازهای تولیدکنندگان این است که محصولات تولیدی خود را به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کنندگان برسانند. هر اندازه که محصولات تولیدی آنها ظریف تر و حساس تر باشد، نحوه بسته بندی آنها اهمیت بیشتری دارد. برای بسته بندی درست و ایمن محصولات می توان از یونولیت بسته بندی استفاده کرد که توان محافظت از هر محصولی را دارا می باشد. با استفاده از یونولیت بسته بندی به سرعت می توان حجم بالایی از محصولات را بسته بندی نمود. یونولیت بسته بندی که ایران ورق تولید می کند، دارای مقاومت بسیار زیادی است و تضمین کننده سلامت تولیدات شما خواهد بود.

خرید یونولیت در کرج با قیمت بسیار مناسب

یونولیت باکیفیت و مرغوب را با نازل ترین قیمت از مجموعه ایران ورق خریداری کنید. البته باید به یک نکته مهم اشاره کنیم و آنهم این است که یونولیت هایی که قیمت بسیار کمی دارند، ممکن است کیفیت ایده آل را نداشته باشند. قیمت های ایران ورق کاملاً منطقی می باشد و با توجه به کیفیت بسیار بالایی که این یونولیت ها دارد، قیمت آن را می توان مناسب دانست.

اما قیمت یونولیت، تنها مسئله مهم نیست و موارد مهمی هستند که در خرید یونولیت باید به آنها توجه نمود. چگالی یونولیت، تناسب نوع یونولیت با کاربرد موردنظر، میزان کیفیت ظاهری یونولیت، میزان مقاومت یونولیت، خواص عایق بودن یونولیت و … از مواردی هستند که باید موردتوجه قرار بگیرد.

اگر یونولیت برای کاربردهای مهم خریداری می شود باید در زمان خرید یونولیت در کرج توجه کرد که یونولیت غیرقابل اشتعال خریداری شود که نسوز باشد. خریداران یونولیت در کرج باید توجه داشته باشند که کیفیت ظاهری یونولیت را زیرنظر بگیرند و دقت کنند که میان ذرات یونولیت، فاصله ای وجود نداشته باشد.

نکته حائزاهمیت دیگر که شهروندان کرجی باید به آن دقت کنند این است که یونولیت دارای تأییدیه های استاندارد باشد. ابعاد یونولیت موردنیاز باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. خریداران این محصول توجه کنند که آیا وزن و چگالی یونولیت مناسب کاربرد موردنظر آنها می باشد یا خیر.

دقت داشته باشید که یونولیت هایی که از مواد بازیافتی درست شده اند فاقد کیفیت ایده آل هستند و اصلاً برای کاربردهای مهم مناسب نمی باشند. بنابراین دقت کنید که یونولیت های تولیدی با مواد بازیافتی را خریداری نکنید.

مزایا و معایب استفاده از یونولیت که خریداران کرجی باید بدانند

قبل از خرید یونولیت در کرج باید بدانید که این محصول دارای چه مزایا و معایبی است.

اما ویژگی های منفی یونولیت یا پلاستوفوم شامل عدم مقاومت در مقابل حلال های آلی، احتمال آسیب رساندن به لایه اوزن در صورت وجود کلروفلروکربن، احتمال آتش سوزی در حالت ترکیب با برخی از رنگ ها و … می باشد که این موارد نشان می دهد که در استفاده از یونولیت باید دقت زیادی کرد.

کلام آخر

خرید یونولیت در کرج را از مجموعه بزرگ ایران ورق انجام دهید که با سالها تجربه و تخصص به تولید انواع یونولیت های مرغوب و درجه یک اقدام می کند. شمار بالای مشتریان این مجموعه نشان می دهد که این مجموعه ارائه دهنده باکیفیت ترین یونولیت ها است که توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد. منتظر سفارشات شما عزیزان هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...