فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان برای مراقبت از این محصول در برابر ضربه، فشار، برخورد و … بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

در آخرین مرحله از تولید هر محصولی در کارخانه، باید آن را بسته بندی کنند. بسته بندی با استفاده از متریال مختلفی امکان پذیر است که استفاده از هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی است. اما متریالی که استفاده از آن برای بسته بندی، بیشترین مزایا و کمترین معایب را دارد، یونولیت یا پلاستوفوم می باشد.

پلاستوفوم برای بسته بندی قطعات گوناگونی از جمله سر سیلندر خودرو مورداستفاده قرار می گیرد. سرسیلندر، یکی از قطعاتی است که اگر به درستی بسته بندی نشود، قطعاً در زمان حمل و نقل دچار آسیب دیدگی می شود.

اهمیت بسته بندی مناسب سر سیلندر خودرو

فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان ، یک بسته بندی اصولی از این قطعه را امکان پذیر می کند. سرسیلندر، یکی از قطعات مهم خودرو می باشد که بخشی از بلوک سیلندر می باشد. سطح فوقانی سیلندر باز است. سرسیلندر، این قطعه را پوشانده و داخل سیلندرها محفظه احتراق را بوجود می آورد. این قطعه فلزی که از قطعات فیکس موتور می باشد و بر روی بلوک سیلندر پیچ می گردد، وظایف مهمی را انجام می دهد.

سرسیلندر علاوه بر عایق نمودن سیلندر موجب جلوگیری از خروج گازها از سیلندرها با هدف احتراق مناسب مخلوط سوخت و گاز می شود. سر سیلندر، امکان تزریق موقت سوخت در زمان ایده آل به داخل سیلندر و خروج دود از محفظه احتراق را ایجاد می کند. سرسیلندر از مجاری گوناگون برای تزریق سوخت و آب و خروج دود و ورود هوا، برخوردار است.

بسته بندی این قطعه با استفاده از فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان ، اهمیت زیادی دارد. زیرا این قطعه، از قطعات مهم خودرو است و باید به صورت صحیح و سالم به دست مصرف کننده برسد. درست است که سرسیلندر فلزی است اما باز هم در برابر ضربه و آسیب بسیار حساس است. بنابراین نیاز به بسته بندی مناسب دارد. سرسیلندرها یک تکه هستند.

سرسیلندرها دارای انواع مختلفی هستند. انواع سرسیلندرها از جمله سرسیلندرهای آی هد، سرسیلندرهای تی هد، سرسیلندرهای ال هد، سرسیلندرهای اف هد و … را باید با استفاده از متریال مناسب بسته بندی نمود. سرسیلندر آب خنک و سرسیلندر هوا خنک را می توان با استفاده از یونولیت بسته بندی نمود. بنابراین هیچ محدودیتی برای بسته بندی انواع سرسیلندر با استفاده از پلاستوفوم، وجود ندارد.

ویژگی های فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان

فوم یا یونولیت به خوبی می تواند محافظت از این محصول را انجام دهد تا این محصول به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان برسد و به علت آسیب دیدگی مرجوع نشوند. محصولات مختلفی مانند نایلون های ضخیم برای بسته بندی سرسیلندر قابل استفاده هستند، اما هیچ یک مانند یونولیت مفید نمی باشد.

سرسیلندر نیسان حتماً باید با استفاده از برترین متریال بسته بندی انجام شود. نیسان، یکی از خودروهای پرطرفدار و کاربردی است که بسیار قدرتمند است. نیسان، کمپانی ژاپنی است که یکی از غول های خودروسازی است و رقیب اصلی تویوتا می باشد.

این کمپانی، قسمتی از اتحاد بزرگ رنو- نیسان و میتسوبیشی می باشد. این کمپانی، فعالیت خود را از دهه 1930 شروع کرده است و یکی از خودروسازهای بزرگ در دنیا است. نیسان، برندی شناخته شده برای ایرانیان می باشد.

با توجه به شمار بالای این خودرو در ایران، تقاضای زیادی برای خرید قطعات و لوازم یدکی های این خودرو وجود دارد. برای بسته بندی قطعات و لوازم یدکی های این خودرو باید از متریالی استفاده نمود که دارای ویژگی های زیر باشد که این ویژگی ها در فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان وجود دارد:

پلاستوفوم دارای هر یک از ویژگی های گفته شده است. بنابراین با بررسی هایی که کارشناسان انجام داده اند، می توان با اطمینان از یونولیت برای بسته بندی هر محصولی استفاده نمود. قیمت این محصول نسبت به سایر متریالی که برای بسته بندی قابل استفاده هستند، مناسب می باشد. پلاستوفوم دارای مقاومت ایده آلی است که می تواند از سرسیلندر که خود، قطعه ای نسبتاً سنگین است، محافظت کند.

سایر کاربردهای پلاستوفوم که بسیار متداول هستند

فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان برای بسته بندی این محصول، بهتر از سایر گزینه ها است و این مسئله سبب شده است که اغلب کارخانه ها از این محصول برای بسته بندی سرسیلندر استفاده کنند. اما جالب است بدانید که یونولیت دارای کاربردهای دیگری است. در واقع ویژگی ها ذکر شده سبب شده است که سایر حوزه ها به استفاده از یونولیت توجه داشته باشند.

سایر کاربردهای یونولیت شامل بسته بندی موادغذایی، بسته بندی قطعات خودرو، بسته بندی تجهیزات رایانه ای، بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی لوازم دکوری، بسته بندی محصولات دارویی و … می باشند. یونولیت صرفاً برای بسته بندی به کار نمی رود و کاربردهای مهمتری دارد که از جمله آن می توان به ساختمان سازی اشاره نمود. یونولیت های مختلفی مانند یونولیت سقفی و یونولیت دیواری و … در ساختمان سازی به کار می روند.

قیمت فوم بسته بندی سرسیلندر نیسان

نرخ این محصول، کاملاً مناسب است. لذا یونولیت را می توان یک گزینه اقتصادی برای بسته بندی قطعات خودرو از جمله سرسیلندر دانست. تولیدکنندگان این محصول توجه داشته باشند که با استفاده از یونولیت می توانند به روند بسته بندی سرسیلندر سرعت ببخشند و هزینه هایی که برای بسته بندی اختصاص داده اند را کاهش دهند. پلاستوفوم، بر اساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند. لذا تولیدکنندگان یونولیت، این محصول را با نرخ متفاوتی عرضه می کنند.

برای خرید این محصول حتماً به کیفیت و مرغوبیت آن توجه داشته باشید و صرفاً چشمتان به دنبال یافتن یونولیتی با قیمت پایین نباشید. یک تولیدکننده با استفاده از متریال مناسب برای بسته بندی ( کارتن، نایلون، فوم و … ) و اختصاص طراحی مناسب برای آنها، نشان می دهد که برای تولیدات خود ارزش قائل است که زمان و هزینه ای برای بسته بندی آن صرف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...