قیمت یونولیت پلاستوفوم فشرده : امروزه از یونولیت و پلاستوفوم فشرده استفاده های فراوانی در زمینه های مختلف می شود. از جمله این استفاده ها می توان به عایق کاری ها و هم چنین بسته بندی ها اشاره کرد. البته این ماده استفاده های بیشتر از این حرف ها را دارد و محدود به این نمی شود بلکه حتی در عملیات ساختمانی و عمرانی نیز از این ماده هم استفاده می شود.

در مطلب قبلی با رنج قیمت یونولیت بسته بندی آشنا شدین. در این پست باید بگوییم که از انواع مختلف یونولیت و محصولات ایران ورق، استفاده های مختلفی می شود که بسته به نوع، اندازه و ابعاد، ضخامت و فشردگی و چگالی و یا دانسیته مختلف متفاوت است.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با کیفیت و نحوه ساخت نوعی از یونولیت به نام یونولیت فشرده بحث کوتاهی کنیم و در آخر اشاره کوتاهی به هزینه های این نوع از یونولیت ها بکنیم.

یونولیت فشرده

قیمت یونولیت پلاستوفوم فشرده : یونولیت های فشرده، به یونولیت هایی گفته می شود که عمدتا دارای چگالی بالای ۲۵ و دانسیته ۴۰ می باشند. لازم به ذکر است که از دانسیته ۴۰ به بالا را یونولیت فوق فشرده می نامند. چگالی بیانگر مقدار مواد مصرفی در هر متر مربع از یونولیت است به طور مثال وقتی گفته می شود که چگالی یونولیت ۳۰ است، این به این معنی است که در هر متر مربع از این نوع یونولیت، در حدود ۳۰ کیلوگرم ماده خالص به کار رفته است.

قیمت یونولیت فشرده

قیمت یونولیت های فشرده تابع همان چگالی و دانسیته ی یونولیت است. البته کیفیت مواد مصرف شده نیز نکته تأثیر گذار دیگر است به طوری که چنانچه این اجناس به کار برده شده چینی یا ایرانی باشند، قیمت تمام شده یونولیت پایین تر خواهد بود. اما اگر مواد به کار رفته شده از اجناس کره ای باشند، قیمت بالاتر خواهد بود.  بعنوان مثال یک یونولیت و پلاستوفوم فشرده با دانسیته و چگالی ۳۰ حدودا ۲۷۰٫۰۰۰ تومان بر آورد میگردد و به همین نسبت قیمت یونولیت پلاستوفوم فشرده ۴۰ کیلو و ۵۰ کیلو محاسبه میگردد .

کیفیت یونولیت فشرده

این نکته را در نظر باید گرفت که در یونولیت های فشرده باید مواد کاملا خالص باشد و توزیع دانه های یونولیت به گونه ای باشد که در تمام نقاط یونولیت به طور یکسان و یکنواخت باشد و چگالی یونولیت در تمام نقاط یکی باشد. سایت های زیادی خود را به عنوان ارائه دهنده یونولیت با کیفیت معرفی می کنند اما یونولیت های با کیفیت پایین را ارائه می دهند که باید توجه کافی داشته باشید.

خلاصه

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشترو تخصصی لطفا با ما تماس بگیرید   02144801212   ( اینجا کلیک کنید )

همانطور که گفته شد، قیمت یونولیت ها( یونولیت بسته بندی یا یونولیت ورقی ) براساس مقدار چگالی و دانسیته آن ها تعیین می شود. همچنین نوع جنس به کاربرده شده ( ایرانی، چینی و کره ای ) عامل بعدی در تعیین نرخ یونولیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...