بی شک افرادی که با یونولیت آشنا هستند، به خوبی می‌دانند، یونولیت در انواعی تولید و به فروش می‌رسد، که دو نوع رایج آن: یونولیت های بسته بندی و ورق یونولیت هستند، که در این مقاله با هدف ارائه لیست قیمت ورق یونولیت ، قصد داریم تا توضیحاتی در خصوص ورق یونولیت و نحوه ارائه و فروش آن صحبت کنیم.

به طور کلی مواد تشکیل دهنده یونولیت و یا همان پلاستوفوم که در خارج از ایران آن را با نام پلی استایرن انبساطی می‌شناسند، محصول اولیه به دست آمده از پلی استایرن است، که پس از تولید در انواع مختلفی برش داده می‌شود و طبق نیاز مشتری، تولید آن‌ها، گاها در قالب‌های مخصوصی انجام می‌گیرد. حال یکی از انواع یونولیت های تولیده شده، ورق یونولیت است، که در موارد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود.

عایق‌کاری ساختمان، ساخت سردخانه، بسته ‌بندی، ساخت پل و… جزء آن دسته از صنایعی هستند، که ورق یونولیت بیشتر در رفع نیاز آن‌ها به عنوان عایق برودتی، سرما، گرما، صدا و… کاربرد دارد. در واقع در معرفی ورق یونولیت اینطور می‌توان گفت که ورق یونولیت پس از تولید یونولیت به دست می‌آید، که حاصل برش یونولیت، ورقه هایی یونولیتی در اشکال مختلف هستند.

لیست قیمت های جدید ورق یونولیت

در بحث دستیابی به لیست قیمت های جدید ورق یونولیت در ایران ورق، هیچ جای نگرانی نیست و در حالی که با توجه به نیاز مشتری و تولید ورق های یونولیتی از ابعاد 1 سانتی تا 20 سانتی در مجموعه ایران ورق و متفاوت بودن سفارش مشتریان و چگالی و دانسیته هر کدام از این ورق‌ها، لیست قیمت ورق یونولیت نیز متفاوت خواهد بود، باز با این وجود شما می‌توانید از طریق چندین راه ارتباطی که در سایت ایران ورق در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است، با کارشناسان و مدیران فروش مجموعه ایران ورق تماس بگیرید و نوع ورق یونولیتی مورد نیاز خود را سفارش دهید و حتی پیش از سفارش، سوالات خود را در خصوص قیمت انواع ورق های یونولیت بپرسید و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید. برای اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق وارد منوی تماس با ما شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...