یونولیت جعبه ای
لیست قیمت یونولیت طراحی و ساخت قالب

لیست قیمت خرید و فروش یونولیت پلاستوفوم طراحی و ساخت قالب و قالبسازی جهت تولید یونولیت قالبی و یونولیت تزریقی

جهت تولید یونولیت و پلاستوفوم قالبی که بشکل محصول تولید شده شما تولید کننده گرامی باشد در ابتدا نیاز به ساخت قالب دو جداره آلومینیومی با آلیاژ مناسب و با کیفیت بالا میباشد .

در قدم اولیه نیاز به طراحی و چیدمان و قرارگیری محصول و قطعات متعلقه در جای خود میباشد و نیز اینکه از نظر تولید یونولیت پلاستوفوم ، آیا میتوان سبک سازی انجام داد و  در تولید  ، مواد به راحتی در قالب قرار بگیرد و نیز بخار به اندازه کافی به محل مورد نظر برسد و یونولیت پلاستوفوم خام نماند  و نیز در زمان خارج نمودن قطعه یونولیت براحتی از قالب جدا شده و نشکند .

با در نظر گرفتن موارد فوق و نیز ضریب انبساط آلومینیوم و سایر ریزه کاریهای مربوط به ساخت قالب و قالبسازی نمونه یونولیت و سپس نمونه چوبی ساخته شده و سپس ریخته گری انجام گردیده و بعد از آن ماشینکاری صورت گرفته و به اندازه دقیق قالب آماده گردد

( در بسیاری از قالب ها سعی ما اینست که قالب را ریخته گری نکنیم و از شمش آلومینیوم قالب را بوسیله سی ان سی و فرز و تراشکاری آماده نماییم که این روش دارای محاسن بسیاری از جمله تضمین کارکرد قالب و عمر آن در سالیان متمادی میباشد . )

سپس نوبت به مونتاژ قطعات مختلف  قالب روی یکدیگر میباشد و پرداخت رویه قالب میباشد و بعد از آن جاگذاری بخار پخش کن ها و نصب شیر آلات و ورودی و خروجی های مواد و آب و هوا و بخار میباشد .

موارد فوق توضیح مختصری از روند طراحی و ساخت قالب دو جداره آلومینیوم میباشد و باعث افتخار و مباهات این شرکت میباشد تا در جلسه ای تلفنی و سپس حضوری موارد و نقطه نظر ها و درخواستهای شما تولید کننده محترم را شنوا باشیم و به جمع بندی مفید برسیم .

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی لطفا با ما تماس بگیرید 02144801212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...