یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری برای بسته بندی ایمن و اصولی این محصول مورداستفاده قرار می گیرد تا آبگرمکن در جابه جایی صدمه نبیند.

آبگرمکن، یکی از وسایل کاربردی برای هر خانه ای است. بسیاری از خانه های امروزی مجهز به پکیج هستند. اما هنوز هم آبگرمکن ها به ویژه آبگرمکن های نسل جدید، محبوب هستند و خریداران زیادی دارند.

کارخانه های زیادی در ایران، تولیدکننده آبگرمکن هستند. آبگرمکن باید به صورت استاندارد تولید شود و دارای نشان های استاندارد لازم باشد. آخرین کاری که بر روی آبگرمکن در کارخانه انجام می شود، بسته بندی آن است که اهمیت آن کمتر از سایر مراحل تولید آبگرمکن نمی باشد.

آبگرمکن دیواری چیست؟

یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری برای بسته بندی این محصول، بسیار مناسب می باشد. آبگرمکن دیواری، آبگرمکنی کوچک است که در برخی از مدل ها دارای مخزن است. کاربرد اصلی این وسیله، گرم کردن آب می باشد.

عملکرد آبگرمکن دیواری اینگونه است که با باز شدن شیر، آب سریعاً داخل لوله های فلزی یا مخزن دستگاه می رود. سپس دمای آب از طریق شعله هایی که در زیر لوله های فلزی کار گذاشته شده است، افزایش پیدا می کند. در برخی از مدل های آبگرمکن دیواری، آب توسط انرژی الکتریکی داغ می شود.

قبل از بررسی مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری ، به مزایای این آبگرمکن ها می پردازیم. استفاده از این آب گرم کن ها سبب کاهش مصرف انرژی می شود. همچنین استفاده از این آبگرمکن ها دارای مزایایی مانند تولید نامحدود آب گرم، اشغال فضای کم، عدم نشت آب، دوام بسیار زیاد و … است. به هر حال این آبگرمکن ها با عملکرد بسیار خوب و قیمت مناسبی که داشته اند، هنوز انتخاب اول بسیاری از خریداران به منظور تأمین آب گرم منزلشان می باشند.

اهمیت بسته بندی انواع آب گرم کن

آب گرم کن ها با توجه به منبع تأمین انرژی به دو دسته آبگرمکن های برقی و گازی تبدیل می شوند. آبگرمکن های برقی که عملکرد بسیار سریعی دارند، به دلیل گران بودن مصرف انرژی آنها کمتر مورداستفاده قرار می گیرند.

آبگرمکن های برقی در دو نوع دیواری و ایستاده هستند که نوع دیواری آن از نوع ایستاده آن، کم جا تر و شکیل تر می باشند. اما محبوب ترین آبگرمکن ها که به دلیل به صرفه بودن مورداستقبال فراوانی قرار گرفته اند، آبگرمکن های گازی هستند که همانند آبگرمکن های برقی در دو نوع ایستاده و دیواری می باشند که آبگرمکن های ایستاده به دلیل اشغال فضای بسیار زیاد، منسوخ شده اند.

یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری برای بسته بندی انواع آبگرمکن های دیواری مورداستفاده قرار می گیرد. این محصول به سبب ویژگی هایی که دارد به خوبی می تواند از آبگرمکن محافظت کند تا صحیح و سالم به دست مشتریان برسد و در طول مدت جابه جایی یا انبار آسیب نبیند.

پلاستوفوم مخصوص بسته بندی آبگرمکن دیواری چه ویژگی هایی دارد؟

جنس این محصول همانگونه که از نامش مشخص است از یونولیت یا پلاستوفوم می باشد. یونولیت یا پلاستوفوم، دارای نام های دیگری مانند آکاسیف، فیبرسفید، پلی استایرن انبساطی و … است. مواد اولیه تولید این محصول را داخل قالب ریخته تا به فرم موردنظر در بیاید و برای بسته بندی محصول موردنظر به فرم و اندازه دلخواه برسد.

این محصول که نوعی پلیمر سفید می باشد، ماحصل فرآورده های پتروشیمی در کارخانه ها یا پالایشگاه ها انجام می شود. این محصول را بر حسب نیاز در ابعاد و دانسیته های مختلفی تولید می کنند تا برای هر کاربردی مناسب باشد. هر اندازه که دانسیته بالاتر باشد، یونولیت بسته بندی مقاوم تر است و بهتر می تواند از محصول موردنظر مراقبت کند. برای بسته بندی برخی از محصولات نیازی به استفاده از یونولیتی با دانسیته بالا نیست. اما برای بسته بندی برخی از محصولات که حساسیت بیشتری دارند باید از یونولیتی با دانسیته بسیار بالا استفاده نمود که در برابر فشار و ضربه از حداکثر مقاومت برخوردار باشد.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

قیمت یونولیت بسته‌بندی آبگرمکن دیواری

عوامل متعددی وجود دارند که نرخ یونولیت را تعیین می کنند. هر یک از انواع یونولیت دارای ویژگی های متفاوتی هستند. لذا قیمت آنها با یکدیگر فرق می کند. بزرگی یونولیت، متراکم بودن یونولیت، یکدست بودن ظاهر یونولیت، سفید بودن و لک نبودن یونولیت و … موجب بیشتر شدن قیمت یونولیت می شود. هر چقدر هم که قیمت یونولیت بالا باشد، باز هم بسته بندی آبگرمکن دیواری با استفاده از آن به صرفه است. لذا تولیدکنندگان اطمینان داشته باشند که یونولیت ضمن داشتن کیفیت و مقاومت بالا، مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و برای بسته بندی آبگرمکن دیواری از هر جهت ایده آل می باشد.

کلام آخر

هر آنچه که نیاز بود درباره آبگرمکن های دیواری و متریال مناسب بسته بندی آنها ارائه دادیم. کارخانه ها باید با انتخاب بهترین متریال برای بسته بندی یونولیت تلاش کنند که کیفیت بسته بندی محصولات خود را افزایش دهند تا مشتریان بر روی آنها حساب باز کنند و به آنها اعتماد کنند. یونولیت می تواند محافظت صد درصدی از آبگرمکن دیواری را در حین جابه جایی انجام دهد. لذا با انتخاب یونولیت و سایر متریال موردنیاز برای بسته بندی آبگرمکن دیواری نشان می دهید که برای تولیدات خود ارزش قائل هستید و آنها را به بهترین نحو بسته بندی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...