یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان با دفع ضربات و فشارهای وارده به این محصول، از شکستن و ترک خوردن آنها ممانعت به عمل می آورد.

پارچ و لیوان در کارخانه، پروسه متفاوتی را طی کرده تا آماده عرضه شود. آخرین مرحله ای که بر روی پارچ و لیوان کار می شود، بسته بندی آنها است. بدین منظور از متریالی استفاده می کنند تا مانع از آسیب دیدگی این محصولات در زمان جابه جایی شوند.

بسته بندی مناسب برای انواع پارچ-لیوان

یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان برای بسته بندی انواع این محصولات مناسب است. پارچ  لیوان از جمله ظروف پرکاربردی است که همواره تقاضای بالایی برای خرید آن وجود دارد. به همین دلیل حجم تولید این ظروف در کارخانه ها بسیار بالا است. با گذشت زمان هیچ محصول جایگزینی برای پارچ و لیوان تولید نشده است که بتواند موردتوجه مصرف کنندگان قرار بگیرد.

پارچ و لیوان در انواع مختلفی تولید می شود که کیفیت جنس آنها متفاوت از یکدیگر است. اما اغلب آنها از جنس شیشه هستند که در برابر ضربه و فشار بسیار حساس هستند و در کسری از ثانیه دچار مشکل می شوند. برخی از پارچ و لیوان ها دارای لبه های خاص و مدل دار هستند که موجب حساسیت بیشتر آنها در برابر ضربه و فشار و برخورد و … می شوند. لذا اهمیت بسته بندی برخی از پارچ-لیوان ها بیشتر از سایرین است. دسته بندی پارچ و لیوان ها از لحاظ کشور تولیدکننده شامل پارچ و لیوان های ایرانی و خارجی می باشند که هر یک از آنها باید به درستی بسته بندی شوند.

پیامدهای بسته بندی نادرست پارچ-لیوان

اگر از یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان استفاده نشود، ممکن است مشکلات مختلفی برای این محصولات بوجود بیاید که این مسئله سبب می شود که آمار محصولات مرجوع شده افزایش پیدا کند و این مسئله اصلاً به نفع کارخانه داران نخواهد بود. برخی از مشکلاتی که برای پارچ و لیوان های بسته بندی شده غیراصولی بوجود می آید، شامل موارد زیر است:

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

سایر کاربردهای پلاستوفوم بسته‌بندی چیست؟

یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان ، یکی از انواع یونولیت است. یونولیت در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک در زمینه ای کاربرد دارند. ساختمان سازی، عایق سازی سردخانه ها، تولید یخدان، دکورسازی، ماکت سازی، ساخت کاردستی و پروژه های دانش آموزی و دانشجویی، بسته بندی انواع محصولات صادراتی، مجسمه سازی، ساخت مبل و کاناپه و … از جمله کاربردهای یونولیت می باشند. این محصول با تمام سادگی که دارد، دارای کاربردهای مهم و حساسی است که مهمترین آنها، ساختمان سازی است. یونولیت های مورداستفاده در ساختمان سازی شامل یونولیت سقفی، یونولیت دیواری و … می باشند.

خرید یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

پلاستوفوم با تمام ویژگی های خود توانسته است موردتوجه صنایع مختلف واقع شود. کارخانه داران تولیدکننده پلاستوفوم می توانند سفارش تولید پلاستوفوم مخصوص پارچ و لیوان های تولیدی خود را به مجموعه ایران ورق ارائه دهند. مجموعه ایران ورق از برترین مواد اولیه و تجهیزات برای تولید این محصولات استفاده می کند و این مسئله سبب می شود که خروجی آنها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد. برای سفارش محصولات موردنظر خود با شماره های موجود در وب سایت این مجموعه تماس حاصل کنید.

قیمت یونولیت بسته‌بندی پارچ و لیوان

نرخ این محصولات را عوامل مختلفی مشخص می کنند. اما در مجموع هزینه بسته بندی انواع پارچ و لیوان با پلاستوفوم بسیار کم است. بنابراین تولیدکنندگان بدانند که پلاستوفوم نسبت به سایر متریال بسته بندی، گران تر نیست و در عوض از خصوصیات بهتری برخوردار است. با استفاده از این محصول می توانید به محصولات خود اعتبار و ارزش دهید و نشان دهید که برای تولیدات خود ارزش زیادی قائل هستید که از بهترین متریال برای بسته بندی آنها استفاده می کنید. در این خصوص ممکن است سؤالاتی داشته باشید و یا نیاز به مشاوره داشته باشید که در این شرایط می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...