یونولیت بسته‌بندی پمپ آب دارای قیمت بسیار مناسبی است و مقرون به صرفه ترین گزینه برای بسته بندی مقاوم این محصول است.

پمپ آب، یکی از وسایل ضروری ساختمان های مختلف می باشد تا آب با فشار ایده آل در دسترس قرار بگیرد. اگر از پمپ های آب استفاده نشود، فشار آب بسیار کم خواهد بود و حتی ممکن است در طبقات بالا، امکان استفاده از آب وجود نداشته باشد.

آشنایی با پمپ آب

قبل از آشنایی با ویژگی های یونولیت بسته‌بندی پمپ آب ، با خود این دستگاه آشنا می شویم. پمپ آب، دستگاهی است که توسط روش های مکانیکی به جابه جایی مایعات از جمله آب اقدام می کنند. پمپ ها با توجه به ساز و کار جابه جایی مایعات به چندین دسته شامل بالابر مستقیم، جابه جایی و گرانشی تقسیم می شوند.

امروزه از پمپ ها در صنعت و ساختمان های مسکونی و اداری و … استفاده می کنند. در واقع عملکرد پمپ ها بدین صورت است که انرژی مکانیکی را از منبع خارجی گرفته و به مایعات انتقال می دهند. انرژی مایعات بعد از خروج از این دستگاه زیاد می شود. از دستگاه های پمپ برای جابه جایی سیالات تا یک ارتفاع مشخص یا جابه جایی آنها در یک سیستم لوله کشی یا هیدرولیک برای انجام کار استفاده می کنند. در تعریف ساده تر می توان گفت که پمپ، دستگاهی برای جابه جایی سیالات غیرقابل تراکم از نقطه ای به نقطه دیگر است.

بسته بندی انواع پمپ های آب با استفاده از پلاستوفوم

با استفاده از یونولیت بسته‌بندی پمپ آب می توان انواع پمپ ها را بسته بندی نمود. انواع پمپ ها شامل موارد زیر هستند:

پمپ آب خانگی: این پمپ ها برای مناطق شهری قابل استفاده هستند. البته برای مصارف کشاورزی در وسعت های کوچک و یا متوسط از این دستگاه استفاده می شود. این پمپ ها در چندین نوع شامل پمپ های خانگی جتی، پمپ های خانگی بشقابی و پمپ های خانگی محیطی و … وجود دارند.

پمپ آب صنعتی: پمپ های صنعتی برای مصارف صنعتی مورداستفاده قرار می گیرند. پمپ های صنعتی با توجه به کارکرد، روش انتقال به سیال، جنس متریال، نوع نصب، ساختمان داخلی و … به چندین نوع تقسیم می شوند. پمپ های جابه جایی مثبت و پمپ های دینامیکی یا جابه جایی غیرمثبت از انواع پمپ ها هستند.

هر یک از انواع پمپ ها نسبت به ضربه و فشار حساس هستند و ممکن است آسیب ببینند. لذا کارخانه ها موظف هستند که بسته بندی انواع پمپ را با استفاده از متریال مناسبی انجام دهند تا در زمان حمل و نقل، آسیب نبینند.

اهمیت بسته بندی استاندارد انواع پمپ آب

یونولیت بسته‌بندی پمپ آب ، بهترین متریال برای بسته بندی پمپ آب می باشد. اگر پمپ فاقد بسته بندی مناسبی باشد، با کوچکترین فشار یا ضربه ای صدمه دیده و قابل استفاده نیستند. اگر خریداران کارتن بسته بندی پمپ را باز کنند و مشاهده کنند که پمپ صدمه دیده است و در بدنه آن، آثار غرشدگی یا خراشیدگی و … وجود دارد، حتماً آن را مرجوع می کنند.

ممکن است فشار به پمپ موجب آسیب دیدگی ظاهری آن نشده باشد و در عوض، ساختار داخلی آن را دچار مشکل کند. در این حالت ممکن است زمانی که پمپ را به برق متصل کنند، شاهد عملکرد نادرست آن باشند و قطعاً در این شرایط به مرجوع کردن پمپ اقدام می کنند. حتی یک ضربه کوچک در زمان جابه جایی پمپ ممکن است سبب شود که اتصالات داخلی آن قطع شود و در چنین حالتی، پمپ کار نکند.

تمام موارد گفته شده نشان می دهد که بسته بندی پمپ آب باید به صورت اصولی انجام شود. در مسیر انتقال پمپ از کارخانه به فروشگاه یا محل سفارش مشتریان، آسیب های زیادی ممکن است در کمین پمپ باشند. لذا با یک بسته بندی مناسب با استفاده از متریال مناسب باید خیال خود را از نظر عدم آسیب دیدگی پمپ، راحت نمود.

مزایای استفاده از یونولیت بسته‌بندی پمپ آب چیست؟

انواع پمپ های کارواش، پمپ های خانگی، پمپ های صنعتی، پمپ های سم پاش، پمپ های مه پاش و … را می توان با استفاده از یونولیت یا پلاستوفوم بسته بندی نمود. مزایای این نوع بسته بندی، عبارتند از:

قیمت یونولیت بسته‌بندی پمپ آب

نرخ این محصول با توجه به عوامل مختلف تعیین می شود که مهمترین آنها شامل ابعاد یونولیت، مرغوبیت یونولیت، دانسیته یونولیت، حجم یونولیت و … می باشند. به هر حال، این محصول هر قیمتی که داشته باشد، باز هم ارزان است. لذا تولیدکنندگان پمپ آب با صرف هزینه اندک می توانند بسته بندی پمپ آب را در حالت استاندارد انجام دهند. استفاده از یونولیت به سبب کیفیت و مقاومت بالایی که دارد، بسیار ارزشمند است. زیرا تولیدکنندگان پمپ اطمینان خاطر خواهند داشت که آمار مرجوعی های آنها کم خواهد شد و این مسئله به معنای کاهش خسارت های آنها خواهد بود. سفارش تولید این محصولات را به تولیدکنندگان حرفه ای مانند مجموعه ایران ورق ارائه دهید که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یونولیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...