یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند برای محافظت از قطعات جلوبندی این خودرو طراحی شده است تا این قطعات سالم به مقصد برسند.

یونولیت یا پلاستوفوم برای بسته بندی محصولات مختلفی به کار می روند که یکی از آنها، قطعات خودرو می باشد. قطعات خودرو در صورت وجود یک خط و خراش بر روی آنها و یا یک غرشدگی کوچک از سوی خریدارن پذیرفته نمی شوند. لذا بسته بندی آنها باید به درستی انجام شود تا هیچ مشکلی برای آنها بوجود نیاید.

اهمیت بسته‌بندی جلوبندی خودروی Samand

پیش از آنکه درباره ویژگی های یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند توضیح دهیم، با جلوبندی سمند بیشتر آشنا می شویم. یکی از قطعاتی که تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد، قطعات جلوبندی می باشد. زیرا این قطعات مدام آسیب دیده و به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا می کنند.

سیستم جلوبندی، یکی از مهمترین بخش های هر خودرویی از جمله خودروی سمند  است که در ارتباط با محور حرکتی جلو است و شامل قطعات گوناگونی برای تعلیق و کنترل خودرو در جاده های ناهموار می باشد.

جلوبندی خودرو شامل قطعات مختلفی شامل سیستم فرمان، دستگاه تعلیق، رام، فنر، کمک فنر، سیبک، سیبک مفصلی، میل تعادل، سگ دست، اکسل، بوش، گردگیر، دسته موتور، توپی سرکمک، سینی و … می باشد. اگر از یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند و سایر متریال مناسب برای بسته بندی جلوبندی خودرو استفاده نشود، این قطعات دچار مشکل می شوند و سالم به دست مصرف کنندگان نمی رسند.

قطعاتی که سالم نباشند، عملکرد درست جلوبندی را امکان پذیر نمی کنند. این مسئله نشان می دهد که بسته بندی این قطعات باید به گونه ای انجام شود که مشکلی برای آنها بوجود نیاید. لذا تولیدکنندگان باید به نحوه بسته بندی اصولی تولیدات خود اهمیت زیادی دهند.

پیامدهای بسته‌بندی نادرست جلوبندی Samand

سمند، خودرویی است که محصول ایران خودرو است و از سال های 1379 تا 1401 عرضه شده است. بدنه این خودرو از کلاس کامپکت برخوردار است. شکل بدنه به صورت 4 در سدان می باشد. این خودرو با نقاط قوت و ضعفی که دارد، موردتوجه برخی از خودروداران قرار گرفته است و شمار بالایی از آنها در جاده ها در حال تردد هستند.

جلوبندی این خودرو، نقش مهمی در حرکت مطلوب این خودرو دارد که برای بسته بندی قطعات این سیستم در کارخانه، از یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند استفاده می شود. اگر بسته بندی قطعات جلوبندی این خودرو به درستی انجام نشود، مشکلات مختلفی برای آنها در زمان حمل و نقل بوجود می آید و این مسئله سبب می شود که اغلب این محصولات به کارخانه عودت داده شوند. بنابراین تولیدکنندگان با عدم برنامه ریزی برای بسته بندی درست این قطعات سبب می شوند که آمار محصولات مرجوع شده آنها افزایش یابد و این مسئله سبب تحمیل خسارت های مالی فراوانی به آنها می شود. مسلماً مشتریان زمانی که مشاهده کنند قطعات جلوبندی دچار آسیب دیدگی شده اند، آنها را مرجوع می کنند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند

این محصول به سبب خصوصیاتی که دارد، بهترین گزینه برای بسته بندی مجموعه جلوبندی و قطعات آن است. هر یک از قطعات جلوبندی سمند را می توان به خوبی با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی نمود. ویژگی های این محصول عبارتند از:

خرید یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند

برای خرید این محصول باید کارخانه معتبر و مجربی را انتخاب کنید که جنس درجه یک به شما تحویل دهد. برخی از کارخانه ها مانند ایران ورق از برترین متریال اولیه استفاده نموده تا این محصولات را تولید کند. کیفیت برای مجموعه ایران ورق حرف اول را می زند. بنابراین سعی می کند که بهترین متریال را به کار ببرد تا باکیفیت ترین یونولیت ها را تولید کند. برای ساخت یونولیت سفارشی شما، نمونه محصول تحویل گرفته می شود تا ساخت یونولیت بر اساس اندازه و شکل آن صورت بگیرد.

قیمت پلاستوفوم بسته‌بندی جلوبندی خودروی Samand

قیمت یونولیت بسته بندی جلوبندی سمند با توجه به خصوصیات آن تعیین می شود. ابعاد یونولیت چقدر است، کیفیت مواد اولیه یونولیت چقدر است، میزان فشردگی یونولیت باید چه اندازه ای باشد، کیفیت ظاهری و یکدست بودن یونولیت چطور است و سایر موارد تعیین کننده قیمت پلاستوفوم بسته بندی جلوبندی پراید می باشند. با توجه به این عوامل می توان تعیین نمود که چه قیمتی بر روی محصول گذاشت. البته تولیدکنندگان مختلف، سلیقه ای عمل کرده و قیمت گذاری را متفاوت انجام می دهند. با توجه به توضیحات فوق می توان متوجه شد که استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی قطعات خودروی سمند تا چه اندازه مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...