یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی ، محافظ بسیار خوبی است تا مانع از آسیب دیدگی سینک گرانیتی در زمان حمل و نقل شود.

یونولیت، محافظ بسیار خوبی از تولیدات مختلف کارخانه ها و کارگاه ها است تا این محصولات به خوبی به دست مشتریان برسند. یکی از مواردی که برای بسته بندی نیاز به استفاده از یک محصول مقاوم دارد، سینک گرانیتی می باشد.

سینک ظرفشویی گرانیت چیست؟

یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی برای بسته بندی این محصول، کاملاً ایده آل است. این سینک، از ادغام پودر سنگ و رزین آکریلیک درست شده است. ویژگی این سینک ها شامل مقاومت خوب در برابر ضربه، نظافت راحت، ایجاد صدای کمتر در زمان شستشو نسبت به سینک های استیل، تنوع رنگ بالا، داشتن لگن عمیق و … می باشند. سینک های ظرفشویی از جنس های مختلفی مانند استیل، شیشه، کورین، گرانیت و … ساخته می شوند که یکی از بهترین آنها، سینک های گرانیتی می باشند.

مزایای سینک های گرانیت چیست؟

قبل از آشنایی با یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی با مزایای استفاده از سینک های گرانیت آشنا می شویم تا بدانیم که این سینک ها به چه علت محبوب واقع شده اند.

ناگفته نماند که این سینک ها نسبت به سینک های استیل دارای معایبی مانند نیاز به نصب توسط نصاب حرفه ای، احتمال آسیب دیدن ظروف شکستنی در صورت سقوط در سینک و … هستند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

هر چند که سینک های ظرفشویی بسیار مقاوم و مستحکم هستند اما در زمان جابه جایی ممکن است دچار مشکلاتی شوند. لذا باید به خوبی بسته بندی شوند تا از هر جهت ایمن شوند. بدین منظور از یونولیت یا پلاستوفوم برای بسته بندی آنها استفاده می شود. پلاستوفوم به دلیل ویژگی های زیر برای بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیت انتخاب شده است:

خرید پلاستوفوم بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیت

برای سفارش ساخت این محصول می توانید با مجموعه ایران ورق تماس حاصل کنید. این مجموعه قادر است که تولید انواع یونولیت را بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا و آخرین استانداردهای تصویب شده، انجام دهد. پلاستوفوم بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیتی باید دارای فشردگی و مرغوبیت لازم باشد. به همین علت انتخاب یک تولیدکننده حرفه ای و مجرب یونولیت برای سفارش محصول ( پلاستوفوم بسته بندی سینک گرانیتی ) ، ضرورت دارد.

قیمت یونولیت بسته بندی سینک گرانیتی

این محصول، ارزان است. در واقع با انتخاب پلاستوفوم، یک محصول کاملاً به صرفه و اقتصادی را برای بسته بندی انتخاب نموده اید. گاهی انتخاب ارزان ترین ها برای شما گران تمام می شود. زیرا این محصولات ارزان، فاقد کیفیت و مرغوبیت هستند. اما یونولیت اینگونه نیست و با وجود قیمت پایینی که دارد، از کیفیت و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل ارزان بودن پلاستوفوم بسته بندی سینک ظرفشویی گرانیتی این است که حجم بیشتر آن را هوا تشکیل داده است و این ارزانی، هرگز به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. پلاستوفوم به خوبی می تواند به تولیدکنندگان سینک ظرفشویی گرانیتی تضمین دهد که مشکلی برای محصولات آنها در زمان حمل و نقل و جابه جایی پیش نمی آید و تعداد محصولات بازگشتی آنها به دلیل آسیب دیدگی در زمان حمل و نقل، بسیار کاهش خواهد یافت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...