یونولیت بسته بندی کولرگازی از هر نظر محافظ این محصول بوده و سبب می شود که کولرگازی به صورت سالم به دست مشتری برسد.

کولرگازی، یک سیستم تهویه مطبوع می باشد که سرمایش فوق العاده ای نسبت به کولرهای آبی دارد. این وسیله، دستگاهی سرمایشی است که برخی از مدل های آن به صورت سرمایشی – گرمایشی می باشد.

عملکرد دستگاه بر پایه گاز مبرد مانند R22 و R404 است که به نوعی برای لایه ازن مضر می باشد. امروزه کولرگازی، یکی از ملزومات ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … می باشد. به همین علت، تولیدات آن افزایش یافته است. به منظور تسریع فرآیند بسته بندی کولرگازی، از پلاستوفوم (یونولیت) استفاده می کنند.

بسته‌بندی انواع کولرگازی با پلاستوفوم

یونولیت بسته بندی کولرگازی برای بسته بندی هر نوع سیستم سرمایشی کاربرد دارد. کولرگازی در چندین نوع تولید شده که هر یک دارای خصوصیات و قابلیت های مختلفی هستند. بسته بندی انواع کولرگازی های یک تکه، کولرگازی های دو تکه و کولرگازی های چند تکه یا مولتی پنل را با استفاده از یونولیت انجام می دهند.

پلاستوفوم برای بسته بندی کولرگازی پنجره ای یا اتاقی، کولرگازی پرتابل یا قابل حمل، کولرگازی دیواری، کولرگازی ایستاده، کولرگازی زمینی، کولرگازی کاستی، داکت اسپیلت و … بسیار مناسب است.

پیامدهای بسته بندی نادرست کولرگازی

یونولیت بسته بندی کولرگازی ، سلامت این دستگاه را در حین فرآیند حمل و نقل تضمین می کند. اگر کولرگازی به درستی بسته بندی نشود، کولرگازی در زمان حمل دچار مشکل می شود. آسیب های احتمالی که در زمان حمل ممکن است به کولرگازی وارد شود، بر روی قطعات مختلف آن همانند لوله مویی، لوله تخلیه، کندانسور، برد، تابلو برق، الکتروموتور، فیوز حرارتی، خازن، سنسور تنظیم دما و … ممکن است تأثیر گذاشته و آنها را خراب کنند. بنابراین عملکرد درست کولرگازی به نحوه بسته بندی آنها بستگی دارد. ممکن است در زمان حمل کولرگازی مشکلی بوجود بیاید  که ظاهر آن را اصلاً دچار مشکل نکند اما از داخل به قطعات آن آسیب بزند و عملکرد آن را دچار مشکل کند.

یونولیت بسته بندی کولرگازی چیست؟

کولرگازی دارای ویژگی هایی است که اغلب کاربران را به استفاده از آن راغب نموده است. امروزه اغلب افراد کولرگازی را به کولرهای آبی ترجیح می دهند. زیرا کولرگازی با تصفیه هوا، قابلیت کنترل کردن میزان خنک کنندگی بخش های مختلف محیط، خنک کردن فضا در سریعترین زمان، عدم استفاده از آب برای خنک کردن، عدم ایجاد آلودگی صوتی و … جایگزین بسیار خوبی برای کولرآبی می باشد.

این تجهیزات را با استفاده از پلاستوفوم بسته بندی می کنند. پلاستوفوم بسته بندی کولرگازی از ذرات پلی استایرن درست می شود. این ماده بعد از گذشت مراحل مختلفی تبدیل به یونولیت می شود. یونولیتی که برای بسته بندی کولرگازی تولید می شود، باید با استفاده از قالب های مخصوص ساخته شود تا بسته بندی فیکس و مستحکم کولرگازی را ممکن کند.

ویژگی های یونولیت بسته بندی کولرگازی چیست؟

قیمت پلاستوفوم بسته‌بندی کولرگازی

اطمینان داشته باشید که با انتخاب یونولیت، مقرون به صرفه ترین راه را برای بسته بندی کولرگازی انتخاب کرده اید. زیرا پلاستوفوم، ارزان قیمت است. این محصول با وجود مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که دارد، قیمت مناسبی دارد.

هزینه های بسته بندی شامل موارد گوناگونی است که یکی از آنها، خرید یونولیت است. قیمت یونولیت بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که شامل عوامل کمی و کیفی می باشند. پلاستوفوم بسته بندی کولرگازی ارزان تر از سایر متریال مناسب برای بسته بندی دستگاه های سرمایشی می باشد.

اجزای یونولیت بسته بندی کولرگازی

پلاستوفومی که برای بسته بندی کولرگازی مورداستفاده قرار می گیرد در چندین قسمت شامل یونولیت کف کولرگازی، یونولیت سقف کولرگازی و یونولیت کناری کولرگازی وجود دارد. در واقع برای بسته بندی کولرگازی باید از هر یک از این پلاستوفوم ها استفاده نمود تا کولرگازی کاملاً به صورت فیکس داخل کارتن قرار بگیرد. با وجود این یونولیت ها، کولرگازی به خوبی داخل کارتن قرار می گیرد و در زمان جابه جایی اصلاً تکان نمی خورد. همچنین وجود یونولیت ها در طرفین کولرگازی ( سقف، کف و کنارین ) سبب می شود که ضربات وارده به کولرگازی از هر طرف، خنثی شود.

کلام آخر

یونولیت بسته بندی کولرگازی ، متریال قابل قبولی برای حفاظت از این محصول است. زیرا هم دارای کیفیت و مقاومت بالایی است و هم دارای قیمت مناسبی است. این همان چیزی است که تولیدکنندگان به دنبال آن هستند. در واقع تولیدکنندگان می توانند با هزینه مناسبی بسته بندی کولرگازی را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند.

پلاستوفوم موردتأیید کارشناسان و متخصصان حوزه صنعت بسته بندی می باشد و از هیچ نظر با استانداردها مغایرت ندارد. با استفاده از پلاستوفوم می توان بسته بندی کولرگازی را به گونه ای شکیل و باکیفیت انجام داد تا موردقبول مشتریان واقع شود. بدین ترتیب مشکلی برای کولرگازی بوجود نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...