یکی از انواع یونولیت، نوع فشرده آن بوده که برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. همراه ما باشید تا شما را با قیمت و انواع یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا آشنا نماییم.

یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا

ورق فشرده یونولیت

ورق های یونولیتی دارای انواع چگالی یا دانسیته تولید هستند که دانسیته در واقع همان فشردگی یا استحکام ها را نشان می دهد. ورق یونولیت اگر دارای فشردگی زیادی باشد، مقاومت و قدرت آن افزایش یافته و در نتیجه وزن آن نیز بیشتر خواهد شد. برای فعالیت‌های هنری، مجسمه سازی، تولیدات صنعتی و غیره مناسب است.

در ادامه ی بحث معرفی یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا به انواع ورق فشرده یونولیت اشاره می کنیم.

انواع ورق فشرده

ورق یونولیت با دانسیته ۱۰، ورق یونولیت با دانسیته ۱۲، ورق یونولیت با دانسیته ۱۵، ورق یونولیت با دانسیته ۲۲، ورق یونولیت با دانسیته ۲۵، یونولیت با دانسیته ۳۵، ورق یونولیت با دانسیته ۴۰، ورق یونولیت با دانسیته ۴۵ و ورق یونولیت با دانسیته ۵۵

ورق یونولیت با چگالی ۵۵ به عنوان ورق یونولیت فشرده محسوب می شود که می توانید در فعالیت ‌های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معایب یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا  اشاره می کنیم. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد انواع ورق های یونولیت به سایت ایران یونولیت مراجعه نمایید.

عایق بندی با یونولیت فشرده

یکی از کاربرد های مهم یونولیت فشرده برای عایق بندی دیوار های ساختمان محسوب می شود. همچنین برای ساخت استودیو و آکوستیک کردن استودیو از فوم های یونولیت فشرده استفاده می شود. در تولید انواع تجهیزات هنری، مجسمه سازی، تجهیزات خودرو، بسته بندی نیز از یونولیت فشرده استفاده می شود. دلایل استفاده از یونولیت در بسته بندی لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی، عدم آسیب رسیدن هنگام جابجایی و امنیت آن است.

یونولیت_ورقی

معایب یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا

وزن زیاد یونولیت های فشرده، برجسته‌ ترین ایراد این سری محصولات بوده که ممکن است کمی جا به جایی و استفاده آن سخت ‌تر از یونولیت های با تراکم کمتر باشد. سعی کنید بر حسب نوع فعالیت خود یونولیت با دانسیته مناسب را خریداری کنید که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و وزن مناسبی را نیز داشته باشد.

برای اینکه بتوانید تصمیم گیری آسان تری داشته باشید، با کارشناسان سایت ایران یونولیت در ارتباط باشید که به شما اطلاعات کافی در مورد خرید یونولیت با دانسیته مناسب بر حسب نیاز شما ارائه نمایند.

مواد اولیه یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا

برای تهیه انواع ورق های یونولیت از مواد اولیه متفاوتی استفاده می ‌شود تا بتوانند قدرت ضخامت چگالی یونولیت را افزایش داده و وزن آن را نیز کاهش دهند. کیفیت ورق یونولیت فشرده از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که بر قیمت یونولیت ها تاثیر دارد. مواد اولیه یونولیت ها به طور متوسط در کشور ایران تولید می شود. برخی از یونولیت ها نیز از کشور چین و کره وارد می شوند. معمولاً قیمت ورق های یونولیت کره ای بالاتر از نمونه های ایرانی و چینی است. اگر می خواهید یونولیت با کیفیت بالا را خریداری کنید، به سایت ایران یونولیت مراجعه نمایید.

مواد اولیه یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا

موارد مهم در زمان خرید یونولیت

ضخامت ورق یونولیت اهمیت بسیار بالایی دارد. یونولیت های فشرده یا غیر فشرده ضخامت های متفاوتی دارند که بر حسب سفارش مشتری بریده می شود. می توانید یونولیت ها را در بلوک هایی با اندازه استاندارد خریداری نمایید. در زمان خرید، حتما به شرکت تولید کننده یونولیت، چگالی ورق و تاریخ انقضای مواد اولیه یونولیت نیز توجه نمایید که تاثیرات مستقیمی بر کیفیت یونولیت های فشرده دارد.

پیشنهاد ما خرید از شرکت ایران یونولیت است که با جدید ترین متد های روز دنیا یونولیت ها را تولید و به بازار روانه می کند. بحث امروز ما در مورد یونولیت و پلاستوفوم ( پلی استایرن ) ورق فشرده با دانسیته و تراکم بالا بود. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...